waar walg je van?

12-08-2014 18:54 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vind je echt ontzettend vies?

een beetje een onzin topic, maar ach...
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
quote:Dahlia74 schreef op 12 augustus 2014 @ 19:18:

Kotsende mensen, alleen al als ik daaraan denk moet ik kokhalsen.Dit. En plassen kots op straat en dat je dan kunt zien wat iemand gegeten heeft, brrr.
quote:calvijn1 schreef op 12 augustus 2014 @ 20:09:

Mensen met vieze oren

Als er iemand naast mij staat, heb ik altijd de neiging om stiekem in hun oor te kijken. Soms zoooo smerigIk las hier bijten
Snotzuigen bij je baby is idd echt walgelijk. Ook ouders die de uitgespuugde etenswaren van hun kind met de hand opvangen en dan zelf opeten...brrrr...

Boter op een boterham waar smeerbaar beleg op zit vind ik ook heel smerig. At laatst per ongeluk een hap van het brood van zoon, boter en pindakaas zat er op. Blegh.
Euhm......waarom zuigt een moeder baby's snot op????

Ik ben moeder en ik kan van mijn kind veel, echt heel veel, hebben......maar snot opzuigen of aflikken?
Oh en dateen vriendin van mij met twee zoontjes (waar ik héél gek op ben) dingen die haar jongste zoon met zijn tong heeft afgelikt nog wel gewoon serveert. Brood, broodbeleg etc. Brrr.
Ik heb zelf een hondje maar die mag logisch niet in de Appie dus ik neem haar dan ook niet mee.

Wat zie ik vanmorgen bij de Appie? een hondje, onder de arm mee naar binnen, vooruit dan maar, als het personeel dat niet ziet niet mijn probleem maar wat doet dat mens?

Die zet dat hondje gewoon letterlijk bovenop de verse paprika's om zelf even druiven ( ) te pakken.

Hoewel ik niet vals ben normaliter heb ik meteen een personeelslid bij de kladden gepakt die de mevrouw onder luid protest met hond en al de winkel uitgezet hebben.

Ze hadden nog mazzel dat er net geen inspectie was want da had ze goud geld gekost. (boete voor de supermarkt is bepaald niet mals als er een hond in de supermarkt aanwezig is, ik heb me laten vertellen dat dat een euro of 800-1200 is voor de eigenaar van de winkel)

En ja, een hond in een supermarkt is echt goor.
quote:thaorchid schreef op 13 augustus 2014 @ 18:25:

Ik heb zelf een hondje maar die mag logisch niet in de Appie dus ik neem haar dan ook niet mee.

Wat zie ik vanmorgen bij de Appie? een hondje, onder de arm mee naar binnen, vooruit dan maar, als het personeel dat niet ziet niet mijn probleem maar wat doet dat mens?

Die zet dat hondje gewoon letterlijk bovenop de verse paprika's om zelf even druiven ( ) te pakken.

Hoewel ik niet vals ben normaliter heb ik meteen een personeelslid bij de kladden gepakt die de mevrouw onder luid protest met hond en al de winkel uitgezet hebben.

Ze hadden nog mazzel dat er net geen inspectie was want da had ze goud geld gekost. (boete voor de supermarkt is bepaald niet mals als er een hond in de supermarkt aanwezig is, ik heb me laten vertellen dat dat een euro of 800-1200 is voor de eigenaar van de winkel)

Je hebt zeker goed gehandeld, ik had hetzelfde gedaan. Wat een lef van die vrouw ook, boven op de paprika's

koekkoek wat een debiel zeg.

Dieren in de supermarkt (op de grond dan en zolang ze nergens aankomen) lijkt me niet onhygiënischer dan een mens trouwens, als we het toch over walgelijk hebben in dit topic.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:calvijn1 schreef op 13 augustus 2014 @ 12:19:

[...]

Heb ik met magere lange mannen en magere vrouwen met mini-tietjes en dan zonder bh

Ja inderdaad, maar die vrouwen hoeven eigenlijk geen bh aan...

Ik bedoel met dikke mensen echt dik, vies zweten, onzuivere huid etc. Van die plekken. (Weet niet hoe dat heet)
Iedereen is mooi

En ja, een hond in een supermarkt is echt goor.Had het ook vandaag, maar dan een kindje van een jaar of 5 die overal een hap van nam en aflikte bij de verse groente. Ouders vonden het grappig. Heb er ook een personeelslid bij geroepen. Durfde de mensen niet zelf aan te spreken want waren erg tokkie achtig
Iedereen is mooi
...hou je vast...(deze is ranzig, vind ik hihi)...

...oude mensen, met van die "opoe-sloffen" aan waarbij tenen zichtbaar zijn met van die groen-gele 'dingen' die nagels moeten voorstellen...inclusief schilfers #kokhals!
Die lucht die komt van pas uitgekotste babymelk. Die zure, smerige....

En dan toch baby troosten, vasthouden (lees ondergekotst worden) en met een stalen gezicht opruimen. Bah

Oh, en zilvervisjes... Zien er zo vies uit!
quote:viavia2013 schreef op woensdag 13 augustus 2014 13:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="calvijn1 in "waar walg je van?"" class="messagelink">calvijn1 schreef op 13 augustus 2014 @ 12:19</a>:</b>

[...]

Heb ik met magere lange mannen en magere vrouwen met mini-tietjes en dan zonder bh</div></blockquote>Brrr en dan die botjes die overal zichtbaar zijn. Op de knieën, ellebogen en langs de hals. Kippenvel krijg ik ervan. Hoe kun je knuffelen met iemand die zo aanvoelt?

Hier iemand waarbij overal botjes zichtbaar zijn.

Sommige mensen kunnen daar nu eenmaal niets aan doen, ondanks normaal eten.

Gelukkig ben ik nog gezegend met een b-cup.

Snap sowieso niet dat er gewalgt word van dikke mensen of te dunne mensen, het zijn gewoon mensen en zolang ze er verzorgd uitzien is er toch niks aan de hand.

Ik vind een hond in een tas niet goor, maar verder moet een hond gewoon buiten de supermarkt blijven.En boven op de parika's is natuurlijk zeeer onsmakelijk.

Goed dat je personeel hebt gewaarschuwd!
En ik had dus net die paprika's nodig maar die heb ik dan dus maar bij de MCD gehaald, ik zei al dat ik zelf een hond heb maar zeker van de chihuawawawafpogingtotongeveereensoortvanhond-gevallen (of hoe je het ook spelt) weet ik niet waar die met die 4 speldeprikpootjes in gezeten had. Nee dank u, die paprika's blief ik dan niet meer.

Mijn hond loopt ook wel eens gezellig door paardenpoep en zo als ik er even geen erg in heb, no way dat ik het ook maar een botte seconde in mijn hoofd haal haar een super in te sleuren, het léf.

(overigens zie ik ook mensen met kinderen in een super die de kinderen met vieze tengels echt overal aan laten zitten wat die scharrelen ook overal, over de vloer, stoep en weet ik wat rond en zitten dan lekker aan de verse groente met die poten, ook dat zou verboden moeten worden, kleine kinderen moeten verplicht in de kar en anders ook aan een riem bij de ingang, ze zijn immers net zo onhygienisch als de gemiddelde hond want die kinders hebben net vast in die zandbak met kattenstront gezeten of in de paardenpoep gegrepen en zo (of in de ballenbak bij de Ikea gezeten en die ballenbak is pas echt een halhalla voor bacterieën))

Ik walg dus van de ballenbak bij de Ikea
10 pagina´s doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg afwijk van de gemiddelde walggrens. Het enigste wat ik tegen ben gekomen waar ik van walg is seks met kinderen/dieren. Ik werk in de zorg en heb zelf (volwassen) kinderen en stront, kots en snot doen me weinig tot niks. Ik heb al zoveel stront en kots geruimd in mn leven, wordt er niet warm of koud van. Ik zoog ook de neus van mn kinderen leeg, draai ballen van rauw gehakt, hak een kip in stukken (desnoods zelf geslacht) en fileer zonder blikken of blozen vis.

Sterker nog; ik gaf mijn raskatten waar ik mee fokte eendagskuikens en knipte voor de kittens de snaveltjes en pootjes af. Ik kom van het platteland, dat zal vast schelen haha. Ik lik ook rustig de lepel af van het kattenvoer en eet rauwe vis en vlees als ik sushi maak of een gourmetschotel oid. Waar ik echt vies van ben zijn de handvaten van een winkelwagentje....ieeeuwww, walgzaam!
Ik voel met mijn vinger in de luier om te kijken of mijn jongste gepoept heeft (was daarna wel mijn handen)

Ik slurpte dus de verstopte neusjes van mijn baby's (!) als niets meer hielp

Ik eet ook dat wat mijn jongste wel proeft, maar niet lust

Ik ben overduidelijk niet vies van mijn kinderen, maar snap dat anderen hier van gruwelen
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:lamamma1966 schreef op 13 augustus 2014 @ 19:58:

10 pagina´s doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg afwijk van de gemiddelde walggrens. Het enigste wat ik tegen ben gekomen waar ik van walg is seks met kinderen/dieren. Ik werk in de zorg en heb zelf (volwassen) kinderen en stront, kots en snot doen me weinig tot niks. Ik heb al zoveel stront en kots geruimd in mn leven, wordt er niet warm of koud van. Ik zoog ook de neus van mn kinderen leeg, draai ballen van rauw gehakt, hak een kip in stukken (desnoods zelf geslacht) en fileer zonder blikken of blozen vis.

Sterker nog; ik gaf mijn raskatten waar ik mee fokte eendagskuikens en knipte voor de kittens de snaveltjes en pootjes af. Ik kom van het platteland, dat zal vast schelen haha. Ik lik ook rustig de lepel af van het kattenvoer en eet rauwe vis en vlees als ik sushi maak of een gourmetschotel oid. Waar ik echt vies van ben zijn de handvaten van een winkelwagentje....ieeeuwww, walgzaam!

Ik gruw van mensen die zelf en dat zonder sedatie een weerloos klein dier op gruwelijke wijze afslachten om daar hun andere dieren mee te voeren.

(mensen die slangen hebben en die levende muizen of kuikens voeren kan ik gevoeglijk de nek omdraaien, met liefde)
Het gevoel van wol, watjes, fleece en vilt vind ik ook een gruwel
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Penelope_ schreef op 13 augustus 2014 @ 18:09:

Snotzuigen bij je baby is idd echt walgelijk. Ook ouders die de uitgespuugde etenswaren van hun kind met de hand opvangen en dan zelf opeten...brrrr...

Boter op een boterham waar smeerbaar beleg op zit vind ik ook heel smerig. At laatst per ongeluk een hap van het brood van zoon, boter en pindakaas zat er op. Blegh.

ZIjn er serieus mensen die dit doen???

edit: ja, calvijn dus. Gadver, echt....het idee alleen al....
quote:liara schreef op 13 augustus 2014 @ 20:03:

[...]

ZIjn er serieus mensen die dit doen???

edit: ja, calvijn dus. Gadver, echt....het idee alleen al....

Getuige dit topic wel meer dan je denkt...de gruwel, ik raak geen kind meer aan want sommige ouders zijn zo vies, bah.

Wat een gezeur over kinderen en honden zeg. Een groot deel van de volwassen mensen wast zijn handen ook niet na het wc-bezoek, en al die lui staan bij de super net zo goed lekker in de groentjes te knijpen en te graaien. Ik kan me er helemaal niet druk over maken, gewoon even wassen/schillen/bakken en klaar.
quote:thaorchid schreef op 13 augustus 2014 @ 20:05:

[...]

Getuige dit topic wel meer dan je denkt...de gruwel, ik raak geen kind meer aan, bah.Nou, zeg dat. Ik ben echt niet vies van mijn kinderen hoor, maar hun snot opzuigen en vingers in hun luier stoppen? Hell no. (gelukkig zijn ze die leeftijd al ver voorbij ).
quote:thaorchid schreef op 13 augustus 2014 @ 20:05:

[...]

Getuige dit topic wel meer dan je denkt...de gruwel, ik raak geen kind meer aan, bah.Wat mal. Omdat ik de neus van mijn kind wel eens leeg geslobberd heb zijn alle kinderen nu ineens vies?
quote:calvijn1 schreef op 13 augustus 2014 @ 20:01:

Het gevoel van wol, watjes, fleece en vilt vind ik ook een gruwelVooral als je een droge huid hebt, haakt zo lekker met droge handen aan zo'n stofje
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 augustus 2014 @ 20:09:

[...]

Wat mal. Omdat ik de neus van mijn kind wel eens leeg geslobberd heb zijn alle kinderen nu ineens vies?

Ja, allemaal, stuk voor stuk zijn het wandelende dan wel kruipende kleine goorlappen

Al win jij het by far met je geslobber, dat dan weer wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven