Waar word jij echt héél erg kriegelig van?

01-08-2017 14:05 3280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Sabeltandcavia schreef:
01-02-2018 23:47
Het ontbreken van de aftiteling bij films op tv. Zo'n abrupt eind die soms direct overgaat in de eerste scene van de volgende film. Tijd om de eerste film te 'verwerken' krijg je niet. Soms moet je het reclameblok uitzitten om zeker te weten of de film wel afgelopen is.
Ergerlijk inderdaad. Helemaal als er ook nog bloopers in de aftiteling zitten, zoals bij de Rush Hour films. Zit je je daarop te verheugen, knippen ze het gewoon helemaal weg. :swear:
Als we toch lopen te klagen over partners: Ik ben strontverkouden, voel me beroerd, ga maandag op vakantie en partner denkt dat alles vanzelf 'magisch' geregeld wordt voor de vakantie. Spreek ik hem daarop aan dan krijg ik te horen dat ik niet zo neurotisch moet doen en dat we op vakantie gaan en niet gaan emigreren... Ik zit er nu stiekem aan te denken om met het inchecken een stoel aan de andere kant van het vliegtuig te kiezen...
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat je nodig hebt is je pinpas, ticket en paspoort, Vixxen. Laat het er voor de rest maar op aankomen dan :-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dollycat schreef:
01-02-2018 23:34
Ik word kriegel van die steeds dikker wordende wenkbrauwen bij vrouwen. Mooie, volle wenkbrauwen zijn echt wel mooi, maar het wordt steeds dikker en meer haar o_o Zie het nu weer bij RTL Late Night bij Nicolien Sauerbreij. Hele knappe vrouw hoor, maar het lijken wel dikke naaktslakken af en toe ergens op dat voorhoofd.
Ik blijf er dan de hele tijd naar kijken :facepalm:
Haha. Herkenbaar, schoonzus heeft ze ook. Twee hele dikke rechte strepen met veel wilde haren eromheen.
Zij vindt ze prima dan is het goed natuurlijk. Ik vind het jammer, een klein beetje vorm
Erin en bijwerken zou zoveel voor haar gezicht doen. Maar ja..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er een nieuw topic nodig! Zal hem even maken en deze laten sluiten.
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven