Waar zitten we nou eigenlijk wél op te wachten?

16-07-2007 21:11 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes waar niemand op zit te wachten, topics waar niemand op zit te wachten of opmerkingen waar niemand op zit te wachten maar....

WAAR ZITTEN WE NOU EIGENLIJK WEL OP TE WACHTEN?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat ze daar nou aan vinden, nachtvissen. Hartstikke donker en je kunt die vissen helemaal niet goed zien.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Jawel. Sidderalen geven toch licht? Niet altijd zo negatief he.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jawel. Sidderalen geven toch licht? Niet altijd zo negatief he.




Tja, dat weet ik niet, ik ga nooit nachtvissen.

Enneh...altijd negatief??:o :? :@ Heb jij wel eens gehoord van Poezzitiviteit? :D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
ik wacht op 1 studiepunt, die ik natuurlijk niet zelf gehaald heb maar cadeau krijg.. anders wacht ik op de decaan die zegt dat ik ook best met 39 studiepunten over mag.



Ik wacht tot mijn kamer vanzelf schoon wordt.. helaas dacht de 1000 poot oid die door mijn kamer rende daar niet zo over, die is nu naar de 1000 poot hemel omdat ik er een slipper op keilde.. ik wacht ook op iemand die de 1000 poot voor mij weg haalt.



Ook wacht ik (euhm niet desperate hoor) tot ik mijn condooms zelf ga gebruiken ipv ze aan een huisgenootje te geven zodat ze op een goede manier afscheid kan nemen van haar sv die gaat verhuizen.



Ik wacht ook op die for ever slank pil die een aantal postings terug voorbij kwam. Ook wacht ik op een sport die ik wel leuk vind.



De helft van de maand wacht ik tot mijn migraine weg is. vaak wacht ik ergens anders dan in mijn bed. misschien is dat niet het handigste maar wachten op zelfmedelijden is iets waar ik niet op zit te wachten (maar wel gebeurd als ik in bed ga liggen).



en nu wacht ik op de slaap die maar niet komen wil.. ik wacht omdat ik morgen naar de decaan moet, some serious ass kissing to do, mijn kamer op wil ruimen en naar de fit for free wil, info inwinnen aangezien die pil nog lang op zich laat wachten.. heerlijk vakantie!
Alle reacties Link kopieren
debby, ga je nog lang wachten?:P
Alle reacties Link kopieren
op mensen die zeurtopics openen...
Ik wacht op de klok van vijf
op een goede beurt...
Alle reacties Link kopieren
Op de taxi.
Alle reacties Link kopieren
Op een lekkere sappige flinke rel..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op een lekker wijf
Alle reacties Link kopieren
Op een lekker wijf
eén en ander valt wel te combineren natuurlijk ..........:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op een lekker wijf
Vol met lekkere wijven hier. Die telt dus niet!
Alle reacties Link kopieren
Op het eten. Lief maakt heerlijke lasagna, maar op wel op zijn Lief's (lees: zwaar relaxed) Dat wordt dus wel een uur of 9 eer wij aan tafel gaan.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te wachten op de lasagna van Zuss' Lief.



Mjammie, lasagna
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Pers, het is dan ook niet zomaar lasagne het is Lasagne alla cacciatore. Jammie, jammie, jammie
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Nou, het was het wachten waard!
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
zo lang wachten was het niet meer niek :)



op de slaap maar 2 uur :P de rest moet ik nog ff fixen :D
Alle reacties Link kopieren
Op Gsus de verlosser....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven