Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trustuh thee.
quote:MocyMoos schreef op 27 februari 2014 @ 00:48:

[...]

Kleine stukjes...... dan liever niks hoor

Nee man vond hem niet zo schijnbaar, anders had er niet nog zo'n groot stuk gestaan. Hij heeft liever een cakebodem. Terwijl ik deze bodem het lekkerst van de taart vind.

Ik ga binnenkort eens mini cheesecakejes proberen te maken. Lastig omdat ik ze nog nooit heb gegeten maar ik heb een recept klaarstaan.

Wat had jij dan voor bodem?

Ik heb deze limoentaart wel eens gemaakt, kon als ik mij niet vergis met bastogne koeken maar die lust ik niet, ik heb het met bisquitbodem gemaakt.

(moet eerlijk bekennen dat taarten maken niet echt mijn ding is zoals je kunt zien)

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 27 februari 2014 @ 00:58:

Dames, ik ga even kijken of er nog wat leuks op 24K is en anders slapen.

Slaap lekker voor straks!

Truste.

Youp is op ned1 -grijnz-
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier ook geen liefhebber van bastognebodem waar velen zo lyrisch over zijn; neem of tarwebiskwie of een zakje van Oetker (v/h waren ze van Baukje).

Zo en nu echt bij de eettafel/laptop vandaan
Het is zo'n kruimelbodem. Heerlijk. Bastognebodem vind ik ook erg lekker.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2014 @ 01:03:

[...]

Truste.

Youp is op ned1 -grijnz-Heb jij mazzel
Moos, ik las je bericht over Paco op het andere topic, had nog nooit van hem gehoord. Even opgezocht en ze herdenken hem bij DWDD met muziek; http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1400173
Ja, heb ik gezien vanavond (zelfs 2x). Maar iig dank je.

Ik ga zakken, trustuh Myvje.
quote:MocyMoos schreef op 27 februari 2014 @ 02:26:

Ja, heb ik gezien vanavond (zelfs 2x). Maar iig dank je.

Ik ga zakken, trustuh Myvje.Slaap lekker Moosie.
Lekker maar wel (te) kort geslapen en dus weer voor zessen wakker.

Voor tussen de middag een lekkere tosti gepland met ontbijspek, ui-brandnetelkaas, beetje sambal. Heb ook nog een flesje vers sap ananas/meloen van Lidl. Lekker en goedkoper dan de AH-sapjes.

Mocy, sinds je posting heb ik zin in mon choutaart maar ja, dan zit ik weer met zo'n hele taart. Beter om dit weekend of zo weer bladerdeegflapjes te maken zoals onlangs mijn experiment: zelfgemaakte (niet door mij) frambozenjam, appelblokjes met wat honing (toen met stroop) en wat witte chocolade. Was heerlijk, niet duur, snel klaar en in kleine hoeveelheid te maken

Nu eerst tijd voor een ontbijtje!
MV, ik geloof niet dat de ui/brandnetel kaas hier een blijvertje is. Misschien op zaterdag toch maar een keer naar de markt.
quote:thee schreef op 27 februari 2014 @ 12:58:

MV, ik geloof niet dat de ui/brandnetel kaas hier een blijvertje is. Misschien op zaterdag toch maar een keer naar de markt.Omdat je ook wel van sambal houdt, zou je ook die kaas met de chili-flakes bij de Lidl kunnen proberen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2014 @ 13:03:

[...]

Omdat je ook wel van sambal houdt, zou je ook die kaas met de chili-flakes bij de Lidl kunnen proberen.

Denk ook dat dat hem niet wordt. Ik denk dat de kaas gewoon niet jong genoeg voor mij is zoals ik laatst al aan de telefoon zei. Heb nu van verschillende merken geprobeerd maar lijkt wel of alle smaken veranderd zijn. Of mijn smaak is veranderd

De jong belegen kaas die ik kocht op de markt bij exLief vond ik wel lekker. Ze noemden me daar de mevrouw van de kinderkaas.

Nu eerst zien wat ik ga eten, heb enorm behoefte aan AVG.
Zo ben helemaal happy. Heb net de aanbieding snel gehaald bij de Action, een koekenpan voor 3 euro. Morgen heb ik geen tijd, zaterdag ga ik niet heen vanwege de drukte dus kon alleen nu nog. Meestal zijn die weekaanbiedingen hier meteen weg maar ik had geluk, dus helemaal happy, kan 1 oude viezige koekenpan de prullenbak in. Die gebruikte ik al nooit meer maar had ik als reserve.
MV.. da's geen geld! 3 euro voor een koekepan. kun je lekker eitje bakken.

Ik kom hier maar forummen.. de meeste forummers zijn een beetje licht geraakt. oftewel veel sneerleverworst!

Thee ik vind ook maar weinig kaas lekker. Bij de AH is de kaas die ik zo graag had ook weg. waren plakjes. Haal nu mijn kaas bij de émté..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ga ik vanavond naar de winkel omdat ik shag moest hebben. Haal ik alles.. behalve. juist ja,mijn shag!

Je hebt zo van die dagen!!

Is met Ans wel alles goed? ze is hier nooit meer..
Bron, zit je nu dan zonder shag of ben je nog teruggegaan?

Hier zit geen Emte, bij mijn ouders wel, maar ja, daar heb ik niet veel aan he

Geen idee hoe het met Ans is.
Ik ben blij dat ik alle kaas lust . Ik heb wel voorkeuren maar volgens mij lust ik wel alles. Alleen jaren geleden heb ik een hond verzorgt en in de koelkast van die man lag denk ik kaas die verrot was, maar jaren lang dan want altijd rook die koelkast zo. Ik kan nog die verrotte lucht ruiken als ik eraan denk.

Emté hebben we hier geloof ik ook niet.

Ans is hier laatst ook een avondje geweest hoor! Ging goed met haar.
Dames, ik ga slapen, truste alvast voor jullie voor straks!
Thee,ik koop morgenvroeg wel shag. heb nu nog wel een beetje. Slaap lekker!

Fijn om te horen,mv!! Heeft ze geen zin meer in het forum?
quote:lichtbron schreef op 28 februari 2014 @ 00:25:

Thee,ik koop morgenvroeg wel shag. heb nu nog wel een beetje. Slaap lekker!

Fijn om te horen,mv!! Heeft ze geen zin meer in het forum?Ik dacht dat ze het vrij druk had maar zo nu en dan hier weer langs zou komen.
oké.. vind het stil zonder ans. Moonlight komt ook al niet meer.

Waarom is LeentjedeB. eigenlijk weg op dit topic?
Wat gezellig dat Ans bij je was, Myleen.
Ha meisjes, ik kom nog even een afzakkertje halen hier.
quote:Jonari schreef op 28 februari 2014 @ 00:53:

Ha meisjes, ik kom nog even een afzakkertje halen hier.Nou vooruit, doe ik ook mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven