Wanneer komt pakje bol.com?
dinsdag 29 juni 2010 om 14:03
Ik heb een studieboek besteld bij Bol.com, het pakketje zou er vandaag moeten zijn. Ik zit er echt op te wachten.... Nu staat er op de site van Track&Trace: ''In distributie - 29-6-2010 - Chauffeur is onderweg''. Wat betekent dit?
Wie poetst er even zijn glazen bol op om te kijken of de pakketjesbezorger vandaag nog komt? Ik wil graag boodschappen gaan doen, maar kan nu het huis niet uit....
Wie poetst er even zijn glazen bol op om te kijken of de pakketjesbezorger vandaag nog komt? Ik wil graag boodschappen gaan doen, maar kan nu het huis niet uit....
dinsdag 29 juni 2010 om 14:30
quote:SeptemberGirl schreef op 29 juni 2010 @ 14:28:
Boek past niet door brievenbus, helaas.
Biol, da's mooi waardeloos! Die pakjes die kwijt waren, krijg je dat dan vergoed ofzo?Het ene pakje wel.. die verwacht ik vandaag of morgen opnieuw.. het andere pakje niet. Dat is gewoon kwijt en daar heb ik pech!
Boek past niet door brievenbus, helaas.
Biol, da's mooi waardeloos! Die pakjes die kwijt waren, krijg je dat dan vergoed ofzo?Het ene pakje wel.. die verwacht ik vandaag of morgen opnieuw.. het andere pakje niet. Dat is gewoon kwijt en daar heb ik pech!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 juni 2010 om 14:32
Bij TNT belazeren pakketbezorgers wel vaker de boel. Laatst raakte er nog een (duur! en verzekerd verzonden) pakje van mij kwijt, bleek bij een verre buurvrouw te zijn afgegeven die niet had hoeven tekenen. Bezorger had zelf even getekend (terwijl het alleen aan de geadresseerde mocht worden uitgereikt in ruil voor een handtekening).
TNT gaf al snel toe dat de bezorger fout zat, overigens.
TNT gaf al snel toe dat de bezorger fout zat, overigens.
dinsdag 29 juni 2010 om 14:33
Of de klantenservice blijft vol houden dat je echt zelf getekend hebt voor ontvangst. In de handtekening staat duidelijk "Jansen" terwijl ik "De Vries" heet.
Pakketje mocht allleen aan mij persoonlijk overhandigd worden, maar lag dus echt bij buren 3 huizen verderop, zonder briefje in mijn brievenbus.
Maar gelukkig zijn al mijn pakketjes, soms met wat vertraging, wel bovenwater gekomen.
Pakketje mocht allleen aan mij persoonlijk overhandigd worden, maar lag dus echt bij buren 3 huizen verderop, zonder briefje in mijn brievenbus.
Maar gelukkig zijn al mijn pakketjes, soms met wat vertraging, wel bovenwater gekomen.
dinsdag 29 juni 2010 om 14:44
dinsdag 29 juni 2010 om 14:56
September Girl,
Je had beter gisteravond je boodschappen kunnen gaan doen, dan had je nou niet in de zenuwen gezeten.
Maar ja, als "hadden" komt is "hebben" te laat.
Je hebt toch vast nog wel een blikje soep in huis?
Een paar weken geleden kwam ik op het zeer platteland van Drenthe een UPS man tegen die een adres zocht. Wij waren slechts vakantievierende wandelaars, maar wisten dat er aan het andere eind van de zandweg nog een huis stond, dus daar is hij maar naartoe gereden....
Je had beter gisteravond je boodschappen kunnen gaan doen, dan had je nou niet in de zenuwen gezeten.
Maar ja, als "hadden" komt is "hebben" te laat.
Je hebt toch vast nog wel een blikje soep in huis?
Een paar weken geleden kwam ik op het zeer platteland van Drenthe een UPS man tegen die een adres zocht. Wij waren slechts vakantievierende wandelaars, maar wisten dat er aan het andere eind van de zandweg nog een huis stond, dus daar is hij maar naartoe gereden....
dinsdag 29 juni 2010 om 15:00
Ik zit niet echt in de zenuwen hoor, alleen had ik verwacht (dom!) dat hij er rond het middaguur zou zijn, zodat ik vanmiddag mijn boodschapjes kon doen. Ik geef het nog een uur de tijd, daarna ga ik alsnog boodschapjes doen (en komt de bezorger aan de deur, is altijd zo, je telefoon gaat als je onder de douche staat, iets komt net in de uitverkoop als je het een week daarvoor hebt gekocht, pakjesbezorgers komen als je net op zolder bent, that's life!)