Wasbaar maandverband zonder drukknoopjes?

19-09-2018 16:06 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m milieuoverwegingen wil ik graag wasbaar maandverband gebruiken. Nu heb ik al wasbare inlegkruisjes, maar.. de drukknoopjes waarmee het spul op zijn plaats wordt gehouden zitten ronduit kl*te op de fiets. Heeft iemand een tip voor wasbaar maandverband zonder die stomme drukknoopjes? Ik kan het nergens vinden, misschien is het zelf te maken maar ik heb eigenlijk geen idee.. dus als iemand tips heeft, graag!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zoals ook al eerder gezegd ook onderbroeken die vocht opnemen. Van Pure Sento zijn ze goed. Zijn ook echt mooie en goede onderbroeken.
Alle reacties Link kopieren
krokusvm schreef:
19-09-2018 16:52
Ja ik heb een menstruatiecup, maar mijn menstruatie is nogal heftig (en het doorlekken dus ook, ook bij een flinke cup lek ik de eerste twee dagen elke 2-3 uur door). Ik loop voor de zekerheid dus mijn hele menstruatie met maandverbandjes (naast de cup dus). Ben heel tevreden over dat systeem, behalve dat ik nu dus nog wegwerpverband gebruik en dat vind ik zonde.

@Banaaninmijnoor: dat klinkt wel interessant! Nu nog even uitvinden hoe je eigenlijk een pb stuurt, nog nooit gedaan
@Krokus wil je even naar je pb kijken. Je mailadres klopt volgens mij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven