Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
ik heb trouwens nog meer blokkerbonnen liggen heeft er iemand boekenbonnen? of vvvbonnen? of andere tegoedbonnen?

ik kom namelijk niet zo vaak bij de blokker en al helemaal niet vaak genoeg om al mijn bonnen daar te kunnen uitgeven.
Ik heb wel een agenda liggen van de postcodeloterij die ramvol zit met allerlei kortingsbonnen voor van alles en nog wat.

is dat misschien iets voor jou?
ik heb je gemaild parel.
quote:taartje81 schreef op 13 maart 2009 @ 08:40:

Molie, ik vind het helemaal goed!! Mail me maar dan kan ik je mijn adres gegevens sturen.

Mazelle, mail me je adres gegevens even dan stuur ik het door. Het ging dus om de zilver kleurige oorbellen en de zilver kleurige armband die zonder sluiting?

Klopt Taartje. De berichtenservice is hier niet altijd wat het wezen moet dus wil je me mailen op mamzellebenik@yahoo.com?

Molie, foto komt zodra ik het stoeltje heb bevrijd. Hij zit nogal ver weggedoken in de schuur.
ik heb liever tegoedbonnen oh zoonlief huilt ik ga ondertussen even flesje maken. tot zo!
quote:taartje81 schreef op 13 maart 2009 @ 08:40:

Molie, ik vind het helemaal goed!! Mail me maar dan kan ik je mijn adres gegevens sturen.

Mazelle, mail me je adres gegevens even dan stuur ik het door. Het ging dus om de zilver kleurige oorbellen en de zilver kleurige armband die zonder sluiting?

Klopt Taartje. De berichtenservice is hier niet altijd wat het wezen moet dus wil je me mailen op mamzellebenik@yahoo.com?

Molie, foto komt zodra ik het stoeltje heb bevrijd. Hij zit nogal ver weggedoken in de schuur.
quote:AnneDaisyMay schreef op 13 maart 2009 @ 10:30:

Ik ben weg maar vanmiddag weer terug!

Niet te hard gaan hé anders moet ik zoveel bij lezen.

* gaat een administratie aanleggen *

**Proest** inderdaad ja!

Misschien moesten we maar eens een ruilhyves gaan aanleggen met al onze gegevens
Iemand nog interesse in een echt uitziend hobbelpaard?

(hij is wel een beetje smoezelig geworden maar dat is echt van het gebruik maar het arme paard staat nu al veels te lang verwaarloosd in de stal (lees:zolder hihi)
quote:parel27 schreef op 13 maart 2009 @ 10:00:

even uppen voor meiske

pareltjeswinkeltje
bambino ik ga vandaag stickers voor je zoontje kopen, doe ik ze vandaag of morgen op de post!
quote:maroon5 schreef op 12 maart 2009 @ 21:55:

Leuke deal met Destiny gemaakt, pakketje kinderkleding tegen een knutselpakket, helemaal super! Kan er nu wel al blij van worden, haha!Het pakketje gaat zo op de post! Heel veel plezier ermee!
Molie, lekker dom van mij..... ik heb je uitgenodigt als vriend. Maar je mag ook mailen..wat je prettiger vind.

taartje81@hotmail.com

mamzelle, ik heb je gemaild!!

Hier nog even mijn spulletjes: http://www.mijnalbum.nl/Album=YFXF6ZK3
taartje, je link werkt niet helaas
Ai gevaarlijk.. Lees mee in dit feelgoodtopic vanaf het begin met de belofte aan mezelf om NIETS te gaan ruilen, want ik heb al zoveel zooi. Maar ADM, dat Gstar shirtje in jouw winkeltje vind ik erg leuk! Ik heb je gemaild.. Misschien moet ik zelf ook maar eens een winkeltje openen..
Bedoel je niet in mijn winkeltje toevallig??

ik zie verder nergens anders een gstar truitje
parel, als je hem kopieert en plakt in een nieuw venster doet hij het wel!
Helaas had Parelman geen zin in de Dockersbroeken. Iemand anders??

Parel, die zilveren crocsjes...heb je die nog??

Jennie
quote:Caren schreef op 13 maart 2009 @ 11:41:

Ai gevaarlijk.. Lees mee in dit feelgoodtopic vanaf het begin met de belofte aan mezelf om NIETS te gaan ruilen, want ik heb al zoveel zooi. Maar ADM, dat Gstar shirtje in jouw winkeltje vind ik erg leuk! Ik heb je gemaild.. Misschien moet ik zelf ook maar eens een winkeltje openen.. Je weet het he, als er een pakketje naar de tnt is, volgen er meer! Ofterwijl: heel verslavend dit topic, pas op!
Ik heb ook een SHOP

Interesse? Mail even naar schravelvot28 hetemail com
maat 39. Iemand? Ze zijn nieuw
Gut, ze zien er wat raar uit door de lichtval, maar ze zijn niet verkleurd ofzo hoor
Biol,

Sorry sorry sorry. Nogal veel hectiek in mijn leventje momenteel. Je boek komt eraan!
de post geweest

Schravelot dank je wel voor je zegels en je lieve briefje!

En verder lag er nog een goed gevulde envelop met zegels helaas geen naam dus weet niet wie het was maar ontzettend bedankt!!!!!

Nou met jullie hulp komt dat servies elke dag een stapje dichterbij. Ben weer helemaal happy en dan ook nog zulk lekker weer buiten.

oh happy day

* gaat zo haar forum administratie doen *
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 14:42
Reden: aanvulling
% gewijzigd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:vlinder1987 schreef op 12 maart 2009 @ 21:56:

crosspost, ik mail je nu.

Vlinder ik heb je mail niet ontvangen ik denk dat er iets mis is gegaan. Zou je me nogmaals willen mailen want ik heb je adres niet.

annedaisymay@hotmail.com

Ik vond trouwens ook nog een Nijntje boekje dus als je die liever wil moet je het zeggen.

Groetjes,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Wat een vrolijk bericht! Ik word er zelf ook helemaal happy van haha

Hoeveel punten moet je nog voor je servies, veel of valt het mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven