Wat heb jij geleerd van het forum?

21-09-2018 17:01 431 berichten
To trapt af.

Ik heb beter Nederlands leren schrijven, brede woordenschat, discussiëren.

En jij?
Annelleke schreef:
21-09-2018 17:47
Nee borderliner, en hij narcist.
Ja, dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Hoe knap het eigenlijk is dat sommigen al uit één zin kunnen opmaken wat voor persoon iemand is, wat voor problemen deze persoon heeft en wat het beste voor deze persoon is om te doen.
Dat er echt, echt, echt vrouwen bestaan die hun man als een klein kind behandelen.
Dat forumleden hier heel, heel, heeeeel lelijk kunnen doen, zo anoniem achter hun computer/mobiel/tablet.
Alle reacties Link kopieren
Opruimen met de flylady.

Alles over kansloze relaties.

Dat er lieve mensen bestaan die elkaar steunen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat gifjes verslavend kunnen werken.
Autumncrocus schreef:
21-09-2018 17:48
Hoe knap het eigenlijk is dat sommigen al uit één zin kunnen opmaken wat voor persoon iemand is, wat voor problemen deze persoon heeft en wat het beste voor deze persoon is om te doen.

Dat bedoel ik dus met dat mensen vanuit zichzelf denken.
Alle reacties Link kopieren
Oh en dat iedereen bereid is te helpen terwijl niemand elkaar kent. Dat is best iets moois
Annelleke schreef:
21-09-2018 17:44
Voor vrijwel alles! Ik ken 'm als lefty loosey, righty thighty. En als links los, rechts retevast.

Vrijwel alles met schroefdraad werkt zo. Dus kranen, doppen, deksels, schroeven, alles.

Bijna alles.
Dit was echt een openbaring die mijn leven een stuk makkelijker heeft gemaakt! Net als dat je de tamponverpakkinkjes tegenwoordig moet opendraaien (en niet een kwartier met schaar of je tanden pielen).
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 17:52
0.21% gewijzigd
Dat je soep in een blender kunt maken.
Ik heb geleerd dat heel veel mensen te dom om te poepen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
21-09-2018 17:47
Behalve Italiaans draad
Leer mij iets!

Italiaans draad? Mijn fantasie slaat op hol. Wat ís dat?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Autumncrocus schreef:
21-09-2018 17:50
Oh en dat iedereen bereid is te helpen terwijl niemand elkaar kent. Dat is best iets moois
Vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
21-09-2018 17:53
Ik heb geleerd dat heel veel mensen te dom om te poepen zijn.
Misschien hetzelfde, maar dat heel veel mensen problemen hebben met poepen. Niet fysiek, maar door zelf opgelegde regeltjes.
Pipistrello schreef:
21-09-2018 17:53
Ik heb geleerd dat heel veel mensen te dom om te poepen zijn.
Yup.
Alle reacties Link kopieren
dat rijbewijslozen een praatgroep nodig hebben om het lijden dat hen wordt aangedaan door rijbewijsbezitters te bespreken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
viva-amber schreef:
21-09-2018 17:49
Opruimen met de flylady.

Alles over kansloze relaties.

Dat er lieve mensen bestaan die elkaar steunen.
En dit. Alledrie.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-09-2018 17:58
dat rijbewijslozen een praatgroep nodig hebben om het lijden dat hen wordt aangedaan door rijbewijsbezitters te bespreken.
:proud:

Owlette schreef:
21-09-2018 17:37
Dat best wel veel mensen zich storen aan kleine kinderen. Ik zit nu steeds de mensen te observeren als mijn zoontje weer eens door de supermarkt rent. Dat word wat met straks ook een rondrennende dreumes :rofl:

Verder ook wel heel veel positieve dingen hoor, maar kom er nu even niet op.
sowieso waar mensen zich aan storen.
Ik heb echt in lala land geleefd.
Ging vrolijk naar vrijgezellenfeestjes, babyshowers.
Deed dan dingen die ik normaal nooit zou doen en betaalde daar ook voor, maar ja, gezellig!
Reis rustig een uur onvergoed in de trein om een paar uur op een verjaardagsfeest te zitten en ben dan blij met HEMA taart en bijkletsen.
Ga enthousiast in mijn vrije tijd naar etentjes van werk.
Als er een overlijdensgeval is, laat ik iets van me horen en bied vrijblijvend een dienst of hulp aan.
Allemaal dingen waar mensen heel woest om kunnen worden of waar je je achteraf voor moet schamen, begrijp ik nu.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 18:02
0.35% gewijzigd
feow schreef:
21-09-2018 17:54
Leer mij iets!

Italiaans draad? Mijn fantasie slaat op hol. Wat ís dat?

Ik ken het van mijn racefiets die met een Italiaanse groep is opgetuigd. De rechtercranck monteer je rechtsdraaiend, de linker naar links. Of andersom, dat vergeet ik altijd. Maar in ieder geval draai je links tegengesteld aan als rechts.

Ben ik te volgen?
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
21-09-2018 17:19
Dat mensen vanuit zichzelf praten en over je heen lezen. En conclusies trekken zonder goed op te letten wat er eigenlijk wordt geschreven.

Maar ook dat er veel meer introverte mensen rondlopen dan ik dacht.

En dat iedereen haar/zijn negatieve kanten heeft. Het topic "wat je niet hardop wilt zeggen" vind ik echt geweldig. Zulke dingen helpen mij te beseffen dat iedereen wel eens negatief is, en ik dat dus ook mag.
Klopt!

En ook heel vaak alleen over zichzelf praten, zonder op anderen te reageren.
Vind ik irl ook erg opvallen.
Alle reacties Link kopieren
Dat mense zich ontzettend kunnen ergeren aan de meest simpele dingen.

Vogeltjes, kinderen, gras, je kunt het zu gek niet bedenken of iemand stoort zich er aan.
Annelleke schreef:
21-09-2018 18:05
Dat mense zich ontzettend kunnen ergeren aan de meest simpele dingen.

Vogeltjes, kinderen, gras, je kunt het zu gek niet bedenken of iemand stoort zich er aan.
Kadootjes! En ik koop ze zo graag.
Maar daar kun je mensen woest mee krijgen blijkt.
Bryndise schreef:
21-09-2018 17:43
Dat er taalnazi bestaat.
;)

Of eigenlijk:
Dat er taalnazi's bestaan.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
21-09-2018 17:12
Dat er meer enge gekkies op het forum zitten dan dat er vast zitten.
Correct :rofl:
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven