Wat heb jij nooit gedaan, wat heel normaal is

25-09-2017 08:54 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagochtend-topic.
Wat heb jij nog nooit gedaan, want voor anderen heel normaal is.
Ik trap af:
Heb nog nooit kaasfondue gegeten
Heb nog nooit mijn haar door een kapper laten knippen
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zwanger geweest
Nog nooit op wintersport geweest
Nog nooit in Groningen of Friesland geweest
Nog nooit dronken geweest
Nog nooit naar Netflix/HBO series gekeken
Nog nooit in een ziekenhuis opgenomen geweest
Ik wist niet dat drugs gebruiken en dronken worden als heel normaal worden gezien.
Nog nooit in een flat geweest
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
25-09-2017 14:07
Ik wist niet dat drugs gebruiken en dronken worden als heel normaal worden gezien.
Of wintersport
Of roken
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Er zijn nu eenmaal veel mensen die wel eens dronken zijn geweest of drugs hebben gebruikt. Raar vind ik het in ieder geval niet.
safrat schreef:
25-09-2017 14:07
Ik wist niet dat drugs gebruiken en dronken worden als heel normaal worden gezien.
Dat het niet normaal zou moeten zijn (vanwege de vele risico's) is iets anders dan dat het niet normaal is. Het komt nu eenmaal heel vaak voor. Net als roken.
Alle reacties Link kopieren
Serendipety schreef:
25-09-2017 14:11
Nog nooit in een flat geweest
Ook niet bij iemand op visite of in een kantoorgebouw?

Dat vind ik wel heel bijzonder!
Serendipety schreef:
25-09-2017 14:11
Nog nooit in een flat geweest
Deze is ook verrassend. Nooit vrienden/familie/kennissen/thuiszorgbijbaantjes etc etc in een flat gehad?
Coco87 schreef:
25-09-2017 14:11
Dat het niet normaal zou moeten zijn (vanwege de vele risico's) is iets anders dan dat het niet normaal is. Het komt nu eenmaal heel vaak voor. Net als roken.
Daar zeg ik niets over. Het verbaast mij alleen dat het gebruikelijk is om tenminste 1 keer dronken geweest te zijn of drugs te hebben gebruikt. Dat dat de standaard is.
amarna schreef:
25-09-2017 14:11
Ook niet bij iemand op visite of in een kantoorgebouw?

Dat vind ik wel heel bijzonder!
O, wel in een ziekenhuis of kantoor. Maar nog nooit in 1 waar iemand in woont zeg maar
safrat schreef:
25-09-2017 14:19
Daar zeg ik niets over. Het verbaast mij alleen dat het gebruikelijk is om tenminste 1 keer dronken geweest te zijn of drugs te hebben gebruikt. Dat dat de standaard is.
Het verbaast mij dat dit gegeven jou verbaast :P
Ik heb nooit een sigaret gerookt
Ik ben nooit in Parijs geweest
Ik heb nooit sushi gegeten
Ik ben nooit wezen skiën
Ik heb nooit gefietst met een kind voor- of achterop in een zitje
Alle reacties Link kopieren
Serendipety schreef:
25-09-2017 14:19
O, wel in een ziekenhuis of kantoor. Maar nog nooit in 1 waar iemand in woont zeg maar
Ondertussen ik wel...maar was denk ik 18 ofzo toen ik de eerste keer bij iemand die in een flat was op bezoek ben gegaan. In hele dorp was geen flat te bekennen, en in de stad waren slechts een handjevol flats, die eigenlijk niet bewoond waren door gezinnen. Dus...ik snap het wel als je niet uit de grote stad komt, dat dit bijzonder is.
Ramen zemen en strijken. Lijkt me vreselijk.
Nog nooit een autoband verwisseld
En ook geen fietsband geplakt
Ik ben nog nooit dronken geweest
Ik heb nooit gerookt
Ik heb nog nooit gezoend/seks gehad
Ik ben nog nooit op vakantie naar Italië geweest
Ik heb nog nooit iets gebroken
Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen
Ik ben nooit op wintersport geweest
anoniem_63fdb806c8c36 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 14:37
Reden: Toevoeging
28.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
25-09-2017 14:35
Nog nooit een autoband verwisseld
En ook geen fietsband geplakt
Haha ik ook niet! Daar zijn fietsenmakers voor, en de wegenwacht enzo.

Verder ook nooit getrouwd (maar durf niet te zeggen dat het nooit gaat gebeuren) en ook nooit vreemdgegaan (maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet gewoon).
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een trouwjurk of galajurk aangehad. Ben wel getrouwd maar dus niet in een echte trouwjurk.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit naar de fysio geweest.
Nog nooit een workshop gevolgd.
Nog nooit zelf gewokt thuis, ondanks wokbrander.
Nog nooit een Senseo gekocht. Dat blijft ook zo.
Nog nooit luizen hoeven te bestrijden, ondanks drie kinderen.
Nog nooit appeltaart of cake gebakken. Kunnen anderen beter.
Nog nooit shampooflesjes uit een hotelkamer meegenomen.
Nog nooit in een sauna of welness geweest.
Nog nooit doedelzak gespeeld.
Nog nooit Uggs gekocht. Wel crocs.

En tot gisteravond; nog nooit zelf een dikke spin buiten gezet.
Ik moest wel want ik was alleen. Anders moest ik in de auto slapen.
Ik heb nog nooit geklust in huis, in de zin van een lamp ophangen of iets maken wat kapot is, nooit een fietsband geplakt en zulke dingen.

En nog nooit gevlogen.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gescheiden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Veel mensen die nog nooit gereden hebben of geen rijbewijs hebben.

Hier nog nooit op wintersport geweest. Het trekt me niet. Maar geloof dat mijn omgeving me maar raar vindt.
Ik hou echt niet van kou en ook niet van sporten eigenlijk.

Brengt me tot het volgende: ik heb nog nooit sport leuk gevonden. Schijnt wel normaal te zijn dat je dat wel vindt.

Ik heb nog nooit een Harry Potter boek gelezen of film gezien. Mijn kinderen verklaren me totaal voor gek, want zijn di-hard fan en lezen de boeken gewoon een tweede, derde, vierde en vijfde keer. Maar het trekt mij voor geen meter!

Ik heb nog nooit Boer zoekt vrouw gekeken.

Ik heb nog nooit Game of thrones gekeken, vindt iedereen ook maar raar. Want dat moet-je-gezien-hebben....

Ik heb nog nooit een hond gehad, of leuk gevonden for that mather. Maar heel veel mensen die ik ken hebben een hond. Schijnt leuk te zijn. Ik vind puppy's wel adorable (ik ben niet van steen)

Ik heb nog nooit een bucket-list gemaakt. Als ik doodga ga ik dood. Ik heb geen speciale dingen die ik nou nog per se moet gaan doen

Ik heb nog nooit echt honger gehad. Terwijl merendeel van de wereld dat elke dag opnieuw ervaart. Je zou bijna denken dat het dus normaal is :-(

Ik heb nog nooit echte oorlog meegemaakt. Voor meer dan de helft vd wereld is dit wel normaal.

Ik heb nog nooit orgaanvlees of geitenkaas gegeten.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 15:00
4.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bijzonder vind is dat nog niemand gemeld heeft dat hij/zij nog nooit een overledene gezien heeft.
Ik was al 23 toen ik voor het eerst een overledene zag. Mijn oma. Ik zag er heel erg tegenop maar het viel heel erg mee.
Inmiddels ben ik 58 en heb inmiddels veel overleden mensen gezien. Ook heel dierbare.
Ik vind het niet naar, het heeft zelfs iets moois, iets wonderlijks.
Ik ga al lang niet meer kijken als er iemand overleden is. Ik vind het eng en niks moois of wonderlijks aan. Toen mijn man vorig jaar overleed waren mijn zoon en ik erbij. We zijn nog hooguit een half uurtje bij hem blijven zitten. Toen kreeg hij echt al een andere kleur en werd al koud en stijf. Daarna hebben ze hem uit de ziekenhuiskamer gehaald en wij zijn daarna niet meer gaan kijken. Andere mensen hebben hem niet dood gezien want dat wilde hij niet. Ikzelf wil dat later ook niet als ik dood ben.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit zwanger geweest of een kind gekregen, gelukkig
Nog nooit een huis gekocht
Nog nooit getrouwd
Nog nooit op wintersport geweest
Nog nooit gereisd
Nog nooit buiten Europa geweest (financieel niet haalbaar)
Nog nooit een band geplakt of verwisseld
In mijn volwassen leven haren niet korter gehad dan schouderlengte, en van plan dat ook zo te houden
Nog nooit in een echte sauna geweest
Nog nooit boer zoekt vrouw of andere huidige populaire series gekeken
Nog nooit iets bij de slager gekocht
Nooit een creditcard gehad gelukkig, dan was ik nu persoonlijk failliet verklaard
Nog nooit in een delicatessenwinkel geweest
Nog nooit voor mijn lol gesport

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven