Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
23-07-2022 15:15
Hoe gaat het nu met je Lemoos? Ik las verontrustende berichten. :hug:
Best goed, was zo heerlijk om die deur op donderdag voor het laatst achter mij dicht te trekken :-). Had ook geen behoefte aan een afscheid (lees twee minuten slap gelul van de ‘baas’, twee minuten slap gelul van een teamleider, etc. en een bosje bloemen van het tankstation). Met die paar collega’s die niet meeverhuizen van ons oude team zijn we gewoon op stap gegaan. Gisteren eerste dag op nieuwe stek. Was echt een heerlijk warm bad. Alsof ik eindelijk weer thuis kwam na drie jaar ‘fusiedrama’. Op vier man na is ons oude pre-fusie team weer compleet maar dan op een andere school :-D. De overige collega’s leken mij ook allemaal sympathiek. Mijn sectie bestaat uit twee hele jonge verse docenten en ik dan als een soort dinosauriër.

Was gewoon zo fijn die introductie en rondleiding. Moest echt een beetje huilen op de weg terug naar huis maar dan dit keer vanwege een mengeling van ontroering (ze schreven mijn naam gelijk goed, de baas daar had onthouden dat ik een beetje beperkt ben dus een eigen parkeerplek gekregen) en vreugde (gewoon vijf teams die gaan voor onderwijs i.p.v. holle kreten). Dus ik heb er echt zin in. Eens geen vakantie waarin ik iedere dag denk: ‘Verdomme nog maar x weken, x dagen en x uur voordat ik weer naar die hel moet’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Zorg wel dat je oude leerlingen niet weten waar de helft van hun leraren-ploeg naartoe is, of ze volgen misschien ook :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Och lemoos, ik gun het je zó.
Het lijkt heel erg op wat ik meegemaakt en gedaan heb na een fusie.

Geniet van je vakantie!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
23-07-2022 22:56
Zorg wel dat je oude leerlingen niet weten waar de helft van hun leraren-ploeg naartoe is, of ze volgen misschien ook :-D.
Was niets mis met de leerlingen an sich. Maar zaken oppakken en doorpakken, tsja, dat was slechte p.r. schijnbaar. Met ‘onze’ leerlingen heb ik mijzelf uitgefaseerd. Met de laatste leerling van ‘onze’ school de fusieschool verlaten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
23-07-2022 23:00
Och lemoos, ik gun het je zó.
Het lijkt heel erg op wat ik meegemaakt en gedaan heb na een fusie.

Geniet van je vakantie!
Dank je! Hopelijk heeft het voor jou ook goed uitgepakt
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even zeuren dat ik me rot voel. Mis m'n kinderen opeens verschrikkelijk na 2 weken en ik moet nog een week zonder hun... Het doet gewoon pijn. 3 weken zonder hun is zo ontzettend lang opeens 😥
Wel tijd voor m'n date, tenminste ik heb de tijd. Hij woont nog bij z'n ex door omstandigheden en zijn kinderen en het lijkt of alleen hij zich verantwoordelijk voelt voor z'n kinderen. Hij maakt absoluut tijd voor me, vannacht bleef hij slapen, heerlijk, maar vanmorgen was hij op tijd weer weg, want de kinderen...
Ben ik nou jaloers? Ik weet het niet, onzeker hoe het nou verder moet als hij nog bij zijn ex woont. Hij is heel erg welkom in mijn wereld, maar wil ook graag zijn wereld leren kennen...
Praten dus... Dat kan goed met hem, maar vanmorgen niet het goede moment en zit mezelf nu behoorlijk in de weg.
Niemand die ik eens even lekker erover kan bellen en om er nou speciaal een topic aan te wijden...
Voel me eenzaam, wat kan het leven ingewikkeld zijn 🥺😥
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij ook zwaar k-u-t Appeltaartmetrozijn :hug:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sterkte Appeltaartje :hug:
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn oude schoolvriendinnen heeft me overal geblokkeerd en wil niet meer met me praten. En ik weet niet waarom. Ik mis haar en het doet pijn. Lijkt een beetje op liefdesverdriet. Maar ik moet het loslaten, maar dat gaat moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Graai verdomme in die doos en loop door. Waarom moeten moeders zich altijd met de troostprijs van hun koter bemoeien bij de kinderbingo?!
Alle reacties Link kopieren
Pffff, misschien was het niet zo slim om als eerste vakantiestop een vijf sterren hotel te hebben.... Dat was zo'n heerlijk donkere, koele en stille kamer, met zo'n heerlijk fijn bed!
De (grote) B&B waar we nu zitten heeft dan wel een 9,7 op Booking, met allemaal lovende recensies over hoe comfortabel en stil het is, maar ik ben het daar na een paar uur al niet zo mee eens....

Gordijnen die net niet lekker verduisteren (eigenlijk gewoon niet....) een bed van 1.30 breed, en kneiterhard, en het geluid van buiten is mij echt veel te hard hoorbaar....

Ik weet het, ik klink verwend....

We hebben het overigens wel echt heerlijk hier! Maar slapen is voor mij gewoon heel belangrijk, en daar let ik dan gewoon niet goed genoeg op (lees, ik vind overnachtingen al snel te duur, en dan krijg je dus dit soort dingen....)
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie, Irishwasserwoman!


Benauwd hier, zal het nog gaan onweren?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Nou Hester, het persoonlijke drama zal je vast bespaard worden want een reactiemogelijkheid is er niet echt. Heb wel de oplossing voor o.a. jouw bijdrage aan ‘de samenleving’: stop met freelance bullshitbanen zoals stukjes schrijven voor bijna failliete vrouwenblaadjes en ga zelf voor de klas staan/aan een bed staan, rennen in de bediening of in het OV aan de slag. Heeft die samenleving meer aan dan wat zielige soundbites herkauwen in een column in een gaar, noodlijdend blaadje. Met je parttimeprinsesjes.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Stop die kinderen dan ook om 19:00 uur in bed!

Zeggen en dreigen dat je dat gaat doen als ze niet ophouden met vervelend doen helpt niet. Sterker nog omgedraaid helpt misschien wel. Als je ze vanavond in bed stopt ruim voor half twaalf zijn ze misschien morgen niet zoo vervelend. En janken ze wat minder.....

Denk ik dan, met mijn Hollandse hersens. En ja, ik versta genoeg Frans om jullie conversatie met de kinderen te verstaan. Doe effe normaal zeg!
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
23-07-2022 22:21
Ik heb me weleens beter gevoeld, had al gegoogled op de symptomen een klaplong :$, ontzettend veel pijn op de borst en benauwd, maar nu is de hoofdpijn ook verergerd tot klapuitelkaar, verkouden, keelpijn, enorme rugpijn en buikpijn en pijn tussen de schouderbladen met 39 graden koorts, maarrr ik heb geen 40 graden zoals man en m'n reuk en smaak nog dus ik mag niet klagen ;-D
Beterschap voor jullie beiden! :redrose: Hoe gaat het vandaag?
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
23-07-2022 22:53
Best goed, was zo heerlijk om die deur op donderdag voor het laatst achter mij dicht te trekken :-). Had ook geen behoefte aan een afscheid (lees twee minuten slap gelul van de ‘baas’, twee minuten slap gelul van een teamleider, etc. en een bosje bloemen van het tankstation). Met die paar collega’s die niet meeverhuizen van ons oude team zijn we gewoon op stap gegaan. Gisteren eerste dag op nieuwe stek. Was echt een heerlijk warm bad. Alsof ik eindelijk weer thuis kwam na drie jaar ‘fusiedrama’. Op vier man na is ons oude pre-fusie team weer compleet maar dan op een andere school :-D. De overige collega’s leken mij ook allemaal sympathiek. Mijn sectie bestaat uit twee hele jonge verse docenten en ik dan als een soort dinosauriër.

Was gewoon zo fijn die introductie en rondleiding. Moest echt een beetje huilen op de weg terug naar huis maar dan dit keer vanwege een mengeling van ontroering (ze schreven mijn naam gelijk goed, de baas daar had onthouden dat ik een beetje beperkt ben dus een eigen parkeerplek gekregen) en vreugde (gewoon vijf teams die gaan voor onderwijs i.p.v. holle kreten). Dus ik heb er echt zin in. Eens geen vakantie waarin ik iedere dag denk: ‘Verdomme nog maar x weken, x dagen en x uur voordat ik weer naar die hel moet’.
Ik sluit me bij Feow aan. Ik gun het je van harte en wens je een fijne vakantie. Ik vind trouwens dat je erg mooi schrijft. Ik lees je graag.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Appeltaartmetrozijn schreef:
24-07-2022 15:31
Mag ik even zeuren dat ik me rot voel. Mis m'n kinderen opeens verschrikkelijk na 2 weken en ik moet nog een week zonder hun... Het doet gewoon pijn. 3 weken zonder hun is zo ontzettend lang opeens 😥
Wel tijd voor m'n date, tenminste ik heb de tijd. Hij woont nog bij z'n ex door omstandigheden en zijn kinderen en het lijkt of alleen hij zich verantwoordelijk voelt voor z'n kinderen. Hij maakt absoluut tijd voor me, vannacht bleef hij slapen, heerlijk, maar vanmorgen was hij op tijd weer weg, want de kinderen...
Ben ik nou jaloers? Ik weet het niet, onzeker hoe het nou verder moet als hij nog bij zijn ex woont. Hij is heel erg welkom in mijn wereld, maar wil ook graag zijn wereld leren kennen...
Praten dus... Dat kan goed met hem, maar vanmorgen niet het goede moment en zit mezelf nu behoorlijk in de weg.
Niemand die ik eens even lekker erover kan bellen en om er nou speciaal een topic aan te wijden...
Voel me eenzaam, wat kan het leven ingewikkeld zijn 🥺😥
Sterkte! Schrijf maar gewoon van je af! :hug:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in de spiegel joh. Overal commentaar op maar zelf heb je er ook een heel groot aandeel in. Mensen willen je helpen maar als jij iedereen weg blijft sturen houdt het een keer op.
Alle reacties Link kopieren
Yes, Kim Feenstra! :thumbsup:
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
waar the f blijft mijn salaris... :furious:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
MadameBijoux schreef:
25-07-2022 17:38
Ik sluit me bij Feow aan. Ik gun het je van harte en wens je een fijne vakantie. Ik vind trouwens dat je erg mooi schrijft. Ik lees je graag.
Dank je wel
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
25-07-2022 15:42
Nou Hester, het persoonlijke drama zal je vast bespaard worden want een reactiemogelijkheid is er niet echt. Heb wel de oplossing voor o.a. jouw bijdrage aan ‘de samenleving’: stop met freelance bullshitbanen zoals stukjes schrijven voor bijna failliete vrouwenblaadjes en ga zelf voor de klas staan/aan een bed staan, rennen in de bediening of in het OV aan de slag. Heeft die samenleving meer aan dan wat zielige soundbites herkauwen in een column in een gaar, noodlijdend blaadje. Met je parttimeprinsesjes.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een nieuw topic openen. Dat kan nu weer, want m'n oude nice is geanonimiseerd :cheer2:


overig/wat-je-niet-hardop-wil-zeggen-de ... ges/491964
Alle reacties Link kopieren
Verdorie dat ik nu niet in mijn geboorte-stad vlakbij my hometown ben.

40.000 man in 't groen op die piepkleine "Grote" Markt allemaal om hun held te eren ik had het wel eens willen zien.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven