Overig
alle pijlers
Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII
woensdag 18 september 2024 20:43
HHAAHAHAHAH ik heb een beeldlemoos2 schreef: ↑18-09-2024 20:40Mijn moeder heeft over al haar kinderen m/v wat te zeuren maar ze huldigt wel het principe dat alleen zij dat recht heeft . Alle anderen kunnen een veeg uit de pan krijgen.
En ook al vindt ze het afschuwelijk dat ik mijn haren niet meer verf, niet die baby-Botox heb gedaan die ze mij cadeau heeft gegeven, de helft van de kleren die zij mij koopt niet draag en dan ook nog niet meer probeer op hakken te lopen: ze is nooit gemeen. En ook de vrouw die mij niet één maar twee keer weer heeft leren lopen. De tweede keer had ze daar speciaal matching velours joggingpakken voor gekocht
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 18 september 2024 21:12
woensdag 18 september 2024 21:21
Ik heb het langer geleden al een keer gezegd maar ik zeg het nog maar een keer: wat hou ik van je verhalen over je moeder, ik heb er altijd beeld bij
En als ik een oudere dame op straat zie die aan dat beeld voldoet denk ik: oh kijk een Lemoosmoeder!
woensdag 18 september 2024 21:26
Als je die dames spot in Maastricht, zou het haar zomaar kunnen zijnnimue_iparis schreef: ↑18-09-2024 21:21Ik heb het langer geleden al een keer gezegd maar ik zeg het nog maar een keer: wat hou ik van je verhalen over je moeder, ik heb er altijd beeld bij
En als ik een oudere dame op straat zie die aan dat beeld voldoet denk ik: oh kijk een Lemoosmoeder!
Nee heb je, ja kun je krijgen
donderdag 19 september 2024 10:27
vrijdag 20 september 2024 08:24
@Rouge, ook een dikke knuffel voor jou meid. Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger wordt, het is je enorm gegund.
Door dat topic over die dubbele achternamen ben ik weer aan het nadenken om mijn eigen achternaam om te ruilen voor die van mijn moeder. Liever nog die van mijn oma omdat die makkelijker op de tong ligt icm mijn voornaam en omdat mijn oma me heel dierbaar was. Ook hoef je die achternaam nooit te spellen in vergelijking met mijn huidige achternaam of die van mijn moeder.
Ik wil eigenlijk gewoon niet meer mijn vader's achternaam dragen. Ik hou van mijn vader, maar ik heb hem nooit gekend en geen enkele herinnering aan hem. Wel aan zijn ouders en zijn zussen, die me verbannen hebben uit de familie en me enorm gekwetst hebben. Telkens als ik mijn achternaam hoor of zie denk ik aan die mensen, niet aan mijn vader.
Ik vind het eigenlijk erg naar mijn vader dat ik het overweeg. Maar ik zou echt graag mijn oma's achternaam hebben. Is dat respectloos van me?
Door dat topic over die dubbele achternamen ben ik weer aan het nadenken om mijn eigen achternaam om te ruilen voor die van mijn moeder. Liever nog die van mijn oma omdat die makkelijker op de tong ligt icm mijn voornaam en omdat mijn oma me heel dierbaar was. Ook hoef je die achternaam nooit te spellen in vergelijking met mijn huidige achternaam of die van mijn moeder.
Ik wil eigenlijk gewoon niet meer mijn vader's achternaam dragen. Ik hou van mijn vader, maar ik heb hem nooit gekend en geen enkele herinnering aan hem. Wel aan zijn ouders en zijn zussen, die me verbannen hebben uit de familie en me enorm gekwetst hebben. Telkens als ik mijn achternaam hoor of zie denk ik aan die mensen, niet aan mijn vader.
Ik vind het eigenlijk erg naar mijn vader dat ik het overweeg. Maar ik zou echt graag mijn oma's achternaam hebben. Is dat respectloos van me?
vrijdag 20 september 2024 08:48
Klopt! Maar als een echte 2e Marije Helweger loop je wel in een dúúr pauperpakkie.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
vrijdag 20 september 2024 08:52
Nee hoor!Miss_Edwards schreef: ↑20-09-2024 08:24@Rouge, ook een dikke knuffel voor jou meid. Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger wordt, het is je enorm gegund.
vrijdag 20 september 2024 09:16
Ik zat het even op te zoeken maar volgens mij kan het niet, omdat mijn vader overleden is. Het voelt gewoon erg dubbel, al jaren. Natuurlijk houd ik van mijn vader maar ik heb alleen maar nare herinneringen aan zijn familie en de man zelf is een totale vreemde voor me. Ik weet van filmpjes dat hij een lieve, leuke vader was maar ik weet dat echt niet meer.
Het voelt gewoon een beetje gemeen naar hem toe om mijn naam te veranderen ( als het uberhaubt kan ). Mijn broer en neefje hebben wel die achternaam maar het liefst zou ik hem inruilen.
vrijdag 20 september 2024 09:18
Neehoor, jij blijft zijn dochter en welke achternaam jij ook kiest, dat blijft. Als je getrouwd had geweest en gekozen voor de achternaam van je partner had je ook niet meer de naam van je vader.Miss_Edwards schreef: ↑20-09-2024 09:16Ik zat het even op te zoeken maar volgens mij kan het niet, omdat mijn vader overleden is. Het voelt gewoon erg dubbel, al jaren. Natuurlijk houd ik van mijn vader maar ik heb alleen maar nare herinneringen aan zijn familie en de man zelf is een totale vreemde voor me. Ik weet van filmpjes dat hij een lieve, leuke vader was maar ik weet dat echt niet meer.
Het voelt gewoon een beetje gemeen naar hem toe om mijn naam te veranderen ( als het uberhaubt kan ). Mijn broer en neefje hebben wel die achternaam maar het liefst zou ik hem inruilen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
vrijdag 20 september 2024 09:22
Ah, dank. Op de site van justitie word het me niet helemaal duidelijk of het nou wel of niet mag/kan. Ik las dat het 835 euro kost. Dat zou ik er wel voor over hebben eigenlijk.
Maar ik wil dan wel die van mijn oma.
zaterdag 21 september 2024 12:28
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in