Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Het-groepje: Hear hear!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-04-2019 17:36
Ik heb hooikoorts en huistofmijt dus het hele jaar door de Sjaak.
'iK HeB dAT OoK EN zO ErG Is HeT NiET'
DAN HEB JE DAT DUS NIET, MET JE PREVALIN EXTRA MILD KRUIDVAT VERSTUIVER, JACQUELINE!!!!
:rofl:
Het is heel rot. Mijn man ziet er ook zo ellendig uit met die schrale rode neus.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Nee, ik vind het geen ‘kans die met beide handen moet aangrijpen’ om voor mijn werk de halve wereld over te reizen. Of zelfs maar naar België. Mensen, ik stond nog maar drie jaar terug te hyperventileren bij de plaatselijke Lidl vanwege een uit de hand gelopen angststoornis, en bij dit soort verzoeken val ik serieus nog liever dood neer dan dat ik het ga doen. En ja, dat vind ik zelf ook erg.
Alle reacties Link kopieren
Sugarspice schreef:
24-04-2019 12:34
Drie keer per week douchen is niet genoeg. Ja, je stinkt WEL. Dat je t zelf niet ruikt is omdat je neus aan de stank gewend is. En gebruik deo en verschoon je kleding. Beter nog, verbrand die ouwe meuk en Koop eens iets fleurigs. Ga ook eens naar de kapper, gebruik een likje make up. Poets je tanden wat vaker. Misschien krijg je op je ouwe dag nog wel verkering.
Toen ik nog op een dagbesteding zat was er een begeleidster die trots vertelde wat een vuilak ze was. Zo noemde ze zichzelf ook. Ze vond het héérlijk om niet te douchen en niet haar tanden te poetsen. Snoot haar neus in haar shirt. Ze had ook een vrouw en die zei eens: "Als je straks niet gaat douchen mag je niet bij me in bed vanavond."
En een collega van mijn moeder douchte ook weinig (weet niet hoe vaak). Haar mannelijke collega's grapten wel eens: "Ruikt het hier nou naar vis of is dat X?"
Ik zei het wel hardop. Dat had niet gemoeten. Alleen omdat je een oude Duitse man bent die op asociale wijze voordrong bij de Lidl had ik je geen nazi moeten noemen.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
23-04-2019 11:19
Ik HAAT toeristen op de fiets.
Leer ook de verkeersregels voordat je op een fiets stapt.
Dat heb ik met wielrenners op de weg. Helemaal als ik ergens moet wachten omdat er een wielrenwedstrijd is.
Alle reacties Link kopieren
De hele dag geworsteld met dat snoeiafval, mijn armen onder de krassen en schrammen. Alles keurig afgezaagd op 1.40 en in handzame bundels bijeen gebonden met biologisch afbreekbaar touw. En dan ga je nog eens even zeikschroeven over één armtierig twijgje dat uit één van de bundels steekt?

Man pleur toch een end op met je ‘regels’. Ik rijd morgen wel naar een ander milieupark. Ergens waar ze hun eigen opgestelde regels wèl zelf begrijpen en niet een of ander gesjeesd en kansloos exemplaar gepaaid hebben door ‘m een beetje ‘macht’ te geven bij een container.

En de nette versie heb ik bij de gemeente als klacht gedeponeerd, inclusief foto’s van het corpus delicti. Al verdorie de vijfde keer dat geneuzel daar!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Je maakt iedereen's leven tot een hel bij dat bedrijf. Je houdt je collega die weg wil maar niet weg kan dankzij jou, gegijzeld op een slinkse manier.
Iedereen wordt helemaal gek van je. Jouw wil is wet en je maakt het jezelf en de mensen om je heen onnodig moeilijk. Telkens als ik daar ben wil ik je met je gezicht in de oven gooien. En ik ben een pacifist.
Maar jij hebt er een talent voor om het ergste in mensen naar boven te brengen. Ik vind het terecht dat je verder zo'n enorm kutleven hebt. Het is je van harte gegunt zeg maar. Jij bent een van de meest vreselijke mensen die ik ooit heb ontmoet.
Wat een naarling ben jij zeg. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Flikker op met je verticaal opstarten.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik vind het zo jammer dat alles bij jou weer perfect moet gaan. Ik had je echt gegund dat je ook een keer op je bek gaat, zodat je misschien wat minder arrogant werd over hoe goed je alles doet. Maar zoals altijd heb jij weer geluk.
Alle reacties Link kopieren
Tamago schreef:
24-04-2019 18:11
Nee, ik vind het geen ‘kans die met beide handen moet aangrijpen’ om voor mijn werk de halve wereld over te reizen. Of zelfs maar naar België. Mensen, ik stond nog maar drie jaar terug te hyperventileren bij de plaatselijke Lidl vanwege een uit de hand gelopen angststoornis, en bij dit soort verzoeken val ik serieus nog liever dood neer dan dat ik het ga doen. En ja, dat vind ik zelf ook erg.
Aan de andere kant, je bent al wel heel ver gekomen, het is nu gewoon nog te vroeg.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Jeej ik heb tig oogschaduwpaletten maar bij mijn nieuwe shirtje voor vandaag geen passende kleur! SHOPPEN!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vrouwen die heel klein van stuk zijn (<1.50)wekken mijn agressie op. Ik weet het, het is onredelijk, ze kunnen er niets aan doen.
Net kwam ik er een tegen, ze werkt ook op deze locatie. Piepklein, ze past onder mijn oksel, met hoog stemmetje en kinderlijke uitstraling, strompelend op hoge hakken.
Het zal wel komen omdat veel mensen zulke vrouwtjes schattig vinden en ikzelf lang en potig ben. Toch zou ik absoluut niet willen ruilen met hun postuur en uitstraling.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
24-04-2019 18:30
Ik zei het wel hardop. Dat had niet gemoeten. Alleen omdat je een oude Duitse man bent die op asociale wijze voordrong bij de Lidl had ik je geen nazi moeten noemen.
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Domme trut. Je hebt t mooie lange haar van mn dochter verknipt. Ipv 3 a 4 cm gaat er nu zeker 6 af. En ja ik heb mn geld terug en nee je mag t niet rechtzetten.
Ik voel me er misselijk van en eigenlijk wil ik er om huilen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga zeker niet mijn kind ‘stimuleren’ om met die van jou om te gaan. Ik heb geen trek in een jankerd die gelijk begint te piepen als ‘ie zijn zin niet krijgt en dan dat jankgezicht van jou aan de deur als added bonus.

Misschien moet je ‘m eens het verschil leren tussen ‘pesten’ en ‘samen spelen’. En doe gelijk jezelf ook die cursus cadeau. Maar hell no dat hij hier morgen mijn dag komt verzieken.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
25-04-2019 08:55
Ik vind het zo jammer dat alles bij jou weer perfect moet gaan. Ik had je echt gegund dat je ook een keer op je bek gaat, zodat je misschien wat minder arrogant werd over hoe goed je alles doet. Maar zoals altijd heb jij weer geluk.
Dat hoop ik ook altijd. Toch ken ik er een paar waarbij dat gebeurd is. Soms moet je er lang op wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er verstand van. Ik heb van veel dingen een beetje verstand en ik heb ook een heleboel dingen al eens gedaan.

Waarom mag ik me nergens mee bemoeien?
Je kunt méér.
dianaf schreef:
25-04-2019 09:02
Aan de andere kant, je bent al wel heel ver gekomen, het is nu gewoon nog te vroeg.

Dat klopt, maar forceren lijkt me niet handig. Ik baal ervan dat ik erdoorheen lijk te zijn gekomen zonder dat iemand iets gemerkt heeft, en het nu alsnog moet gaan prijsgeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je nemen want je ziet er zo lekker uit
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk dat een “onbekend” persoon het filmpje openbaar heeft gedeeld.
Nu is opeens het journaal,regionaal nieuws, kranten, jeeeeee iedereen weet waar TerApel ligt met de stelletje uit veiliglandenasiezoekers..
hemke wijzigde dit bericht op 26-04-2019 08:56
2.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het geen contact hebben met je gaat me nu prima af, maar waarom raak ik toch nog steeds van slag/in de war als ik je tegen ben gekomen!?
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat ruikt naar mest :-o
Ik heb geen zin om er nog iets aan te doen.
Lang leve de bacterieen.
Oooh, wat ben ik allergisch voor uitspraken als:
dat de kinderen op die school leuker zullen zijn omdat het een hoger niveau is (vwo).
Mijn bloed kookt een beetje. Mensen worden niet leuker door een hoog IQ. Dat is een kwestie van karakter. En van iemand met een rot karakter en een hoog IQ heb je meer te duchten dan van iemand met een rot karakter en een laag IQ. En hoezo "een hoger niveau"? Wat is dat nu weer voor een arrogante uitspraak?
:thunder:
Alle reacties Link kopieren
Tamago schreef:
25-04-2019 18:19
Dat klopt, maar forceren lijkt me niet handig. Ik baal ervan dat ik erdoorheen lijk te zijn gekomen zonder dat iemand iets gemerkt heeft, en het nu alsnog moet gaan prijsgeven.
Ze zijn dus niet op de hoogte? Ja, dat is dan lastig. Ik dacht dat ze het wisten en dan had je het sowieso kunnen zeggen dat het te vroeg is. Forceren is zeker onverstandig! Succes.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven