Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Sodemieter toch op, stomme egoïstische trut!
Ik ben helemaal klaar met je.
Zoek maar iemand anders om te klagen over je kind dat je zelf verpest hebt waardoor je hem nu niet meer de baas bent.
En als je dan toch aan het zoeken bent, zoek dan meteen iemand die a la minute je klusjes voor je opknapt in plaats van het aan mijn man te vragen.
De groeten!
Alle reacties Link kopieren
Alleen zijn sucks.
Beide leuke heren maar niet meer dan vrienden.
Is er nu echt niemand waar ik die klik ook mee heb en die ook op dat vlak samen kan zijn, innige verbinding
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, ben ik toch niet de enige die het zo ziet. Eigenlijk iedereen om je heen loopt tegen hetzelfde aan. Ben ik toch niet gek . Wel prettig om te weten. Was mijn beslissing de juiste. Geeft rust. Zolang er niks veranderd blijft het zoals het is. En de kans dat er iets veranderd is mini. We gaan het meemaken( of niet..)

Ik ga een dwerghamstertje in huis nemen :hyper: :jump: :blob: . Zorgen dat alles thuis klopt en me verder nog goed inlezen voordat ik een lief meisje ga kiezen
.
Alle reacties Link kopieren
Viel je wel tegen zeker dat ik niet voor je aan de kant ging maar je gewoon negeerde. Jij ging aan de kant en zelfs ergens anders lopen om mij maar niet tegen te komen. Je laat je wel kennen zeg. En oh ja, voed dat mormel eens op, dat obsessieve geblaf is nergens voor nodig. De mijne doet dat ook niet ook al zou hij het graag doen. Hij is gewoon zo verstandig om z’n neus op te trekken net als ik doe als ik jullie tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
Stomme k*tfietsers, doe je verlichting toch aan!!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
En dan sta je dus voor een dichte deur bij een cliënt. Ligt al een tijdje in het ziekenhuis en jullie denken niet: Goh, even de thuiszorg opbellen, anders staat ze straks voor niks aan de deur?

:steam:
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
21-10-2019 08:14
Stomme k*tfietsers, doe je verlichting toch aan!!
En verander de wetgeving dat zo'n flutlampje ook als verlichting telt.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
:sigh: zal vandaag mn lampen fixen
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
seashore schreef:
21-10-2019 00:16
Zoooo, ben ik toch niet de enige die het zo ziet. Eigenlijk iedereen om je heen loopt tegen hetzelfde aan. Ben ik toch niet gek . Wel prettig om te weten. Was mijn beslissing de juiste. Geeft rust. Zolang er niks veranderd blijft het zoals het is. En de kans dat er iets veranderd is mini. We gaan het meemaken( of niet..)

Ik ga een dwerghamstertje in huis nemen :hyper: :jump: :blob: . Zorgen dat alles thuis klopt en me verder nog goed inlezen voordat ik een lief meisje ga kiezen
.
Leuk! Ik heb ze ook gehad. Weet je dat ze best goed af te richten zijn?! :flirting:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
21-10-2019 09:33
En verander de wetgeving dat zo'n flutlampje ook als verlichting telt.

Dan hebben ze in ieder geval nog iets waardoor ze een beetje zichtbaar zijn. Ik had er vanochtend bijna twee onder de auto die helemaal niets qua verlichting hadden en het was nog donker. Dat in combinatie met motregen waardoor de zichtbaarheid nog slechter is. Ik hoop dat ze minstens net zo zijn geschrokken als ik...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
21-10-2019 09:43
:sigh: zal vandaag mn lampen fixen
Goed plan. Volgens hebben veel fietsers geen idee hoe slecht zichtbaar ze zijn in het donker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kwebbeltje91 schreef:
21-10-2019 09:31
En dan sta je dus voor een dichte deur bij een cliënt. Ligt al een tijdje in het ziekenhuis en jullie denken niet: Goh, even de thuiszorg opbellen, anders staat ze straks voor niks aan de deur?

:steam:
Snap dat het voor jou irritant is, maar als mijn vader/moeder in het ziekenhuis zou liggen, zou ik denk ik ook iets anders aan m'n hoofd hebben dan de thuiszorg... Zeker als het ernstig is.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
21-10-2019 11:23
Dan hebben ze in ieder geval nog iets waardoor ze een beetje zichtbaar zijn. Ik had er vanochtend bijna twee onder de auto die helemaal niets qua verlichting hadden en het was nog donker. Dat in combinatie met motregen waardoor de zichtbaarheid nog slechter is. Ik hoop dat ze minstens net zo zijn geschrokken als ik...
Maar die zichtlampjes geven vaak nauwelijks licht, zeker als ze bijna leeg zijn. Echt zo link, want het is meer schijnveiligheid.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
21-10-2019 11:54
Maar die zichtlampjes geven vaak nauwelijks licht, zeker als ze bijna leeg zijn. Echt zo link, want het is meer schijnveiligheid.

Dat ben ik wel met je eens. Goede zichtbaarheid is zó belangrijk, maar wordt helaas vaak onderschat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik dat belang pas echt ben gaan inzien toen ik op mijn 18e rijles in het donker had. Dan zie je hoe onzichtbaar en kwetsbaar je als fietser kunt zijn. Daarvoor gebruikte ik mijn fietsverlichting ook wel, maar was ik daar wel wat makkelijker in. Nu ga ik absoluut niet meer in het donker zonder verlichting fietsen, no way!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen rijbewijs en dus geen auto (duh) maar ik kan als fietser ook enorm pissig worden op fietsers zonder licht. Snap er helemaal niets van dat het ze blijkbaar niet interesseert en ze dus spelen met hun leven (en daarmee automobilisten maar ook fietsers zoals ik de stuipen op het lijf jagen). Het liefste fietsen ze ook nog in tegenovergestelde richting terwijl er gewoon een fietspad aan de andere kant van de weg is en doemen ze dus ineens op, al een paar keer een bijna botsing gehad met dat soort malloten :steam:
...
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
21-10-2019 12:07
Dat ben ik wel met je eens. Goede zichtbaarheid is zó belangrijk, maar wordt helaas vaak onderschat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik dat belang pas echt ben gaan inzien toen ik op mijn 18e rijles in het donker had. Dan zie je hoe onzichtbaar en kwetsbaar je als fietser kunt zijn. Daarvoor gebruikte ik mijn fietsverlichting ook wel, maar was ik daar wel wat makkelijker in. Nu ga ik absoluut niet meer in het donker zonder verlichting fietsen, no way!
Ik was altijd al wel voor veilige verlichting, doordat er bij ons heel veel gecontroleerd werd. Daarnaast is zo'n zichtbaarheidslampje ook niet nuttig op een onverlichte weg. Maar idd toen ik ging autorijden, viel het mij op dat er zo weinig mensen met fatsoenlijk verlichting zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
21-10-2019 12:07
Dat ben ik wel met je eens. Goede zichtbaarheid is zó belangrijk, maar wordt helaas vaak onderschat.

Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik dat belang pas echt ben gaan inzien toen ik op mijn 18e rijles in het donker had. Dan zie je hoe onzichtbaar en kwetsbaar je als fietser kunt zijn. Daarvoor gebruikte ik mijn fietsverlichting ook wel, maar was ik daar wel wat makkelijker in. Nu ga ik absoluut niet meer in het donker zonder verlichting fietsen, no way!
Jep, had ik ook!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclame van vroeger echt tof. Je schemerlamp mee op je fiets!

Verlichting is ook voor jezelf prettig.
Gisteren zag ik een auto zonder lichten aan rijden. Een donkergroene, was steeds "weg" maar toch reed hij er nog. Zo vermoeiend en lastig voor je orritentie.
Alle reacties Link kopieren
Monstrea schreef:
21-10-2019 15:21
Ik vind die reclame van vroeger echt tof. Je schemerlamp mee op je fiets!

Verlichting is ook voor jezelf prettig.
Gisteren zag ik een auto zonder lichten aan rijden. Een donkergroene, was steeds "weg" maar toch reed hij er nog. Zo vermoeiend en lastig voor je orritentie.

Ja die herinner ik me ook nog. Die was goed! :thumbsup:

Ik erger me, als fietser, ook gigantisch aan mijn mede-fietsers die zonder verlichting fietsen. Ik schrik me af en toe kapot als er zo'n gek (soms zelfs met een kindje acherop of voorop) ineens uit het donker voor me opdoemt.
Ik vind het een wonder dat het nog zo vaak goed gaat.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Een voordeel van een elektrische fiets is vaak dat het licht wel aan is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Zie je, nou werd ik dus net bijna aangereden door een scooter omdat die linksaf de binnenbocht nam :steam: :swear: :@
Alle reacties Link kopieren
Laatste keer dat ik eerlijk bij de ziektenkostenverzkeraar meldt, dat ik per ongeluk ,maar ten onrechte een nota heb ingediend. En dus ten onrechte vergoed kreeg.
Ziektenkostenverzekeraar wil nu eerst een correctienota zien van de arts. Nu hebben we er dus nog meer werk van.
Eerlijkheid loont dus niet.
Waarom heb ik niet gewoon mijn mond gehouden?
Ziggo, wat een ongelooflijk stelletje prutsers. Bestel je iets, annuleer je het gelijk en kom je nooit meer van ze af. Blijven bellen, blijven facturen sturen. Ik word er helemaal niet goed van, zo incompetent.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
21-10-2019 10:35
Leuk! Ik heb ze ook gehad. Weet je dat ze best goed af te richten zijn?! :flirting:
Nee dat wist ik niet. Ik heb wel al filmpjes bekeken hoe je ze handtam kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Tis nog veel te vroeg..
En er kan nog van alles mis gaan.

Ik durf niet zeker te zijn nog, door die rot miskramen

maar ben toch voorzichtig steeds blijer!!

Verder blijft het komende 8 weken nog een geheim tussen mijn man en mij.

:cheer2:


Ik ben zwanger!!! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven