Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-12-2020 11:36
De bomen voor de deur staan in knop. :O
Dan maar hopen dat het niet meer hard gaat vriezen!
kerst schreef:
19-12-2020 11:50
Dan maar hopen dat het niet meer hard gaat vriezen!
Bomen hebben een goed overlevingsmeganisme, als het een keertje niet lukt gaan ze bij het volgende mooie weer gewoon weer in knop. :)
Er is deel 8 geopend, dus hier gelieve niet meer posten. :)

Doei, tot het volgende topic! :D
Alle reacties Link kopieren
Mij is geen moeite te veel. Het geeft niet dat ik anderhalf uur per keer bezig ben iets eetbaars bij je naar binnen te krijgen. Ik kook met liefde havermout voor je en pulk de ontlasting uit je veertjes en haal daarna een lekker warme lap over je achterste. Het geeft niet dat ik nu een trommel vol vieze handdoeken aan het wassen ben. Het hindert niet dat ik je pilletje in zes kruimelstukjes moet verdelen over twee rozijnen die ik in drie stukjes verdeel. Als ik je met smaak zie eten krijg ik weer hoop.

Maar na elke vijf happen gaat je kopje weer hangen en hijg je van vermoeidheid. Je valt af. Je kunt niet meer staan. Is dit nog wel een leven voor je? Zal ik toch afscheid van je moeten nemen? We zitten nu halverwege de twee weken die de dierenarts nog wilde aankijken. Je doet zo je best, maar wil je dit wel? :(
Ik vind hier dingen van.
ñuca schreef:
19-12-2020 11:50
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt, want we zijn inmiddels ver over de 3000

overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/471960
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven