Wat vind jij overrated?
zondag 18 augustus 2013 om 14:13
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
Ik trap af.
- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?
- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'
- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.
Bovendien staan ze bomvol met reclame.
- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?
- 50 shades of grey.
- Chanel nagellak
Nu jullie.
woensdag 21 augustus 2013 om 17:39
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 17:36:
[...]
Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.
De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.
Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Oh ik denk dat ik welkom ben tot ik mijn eerste kind heb gebaard Ik had er laatst trouwens onderbroeken gekocht in S, waar mijn billen zowaar inpasten. Dat hoef ik bij H&M niet te proberen in een S'je! Dat zit zo strak allemaal. Dus ik mag nog even blijven bij de Hema
[...]
Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Oh ik denk dat ik welkom ben tot ik mijn eerste kind heb gebaard Ik had er laatst trouwens onderbroeken gekocht in S, waar mijn billen zowaar inpasten. Dat hoef ik bij H&M niet te proberen in een S'je! Dat zit zo strak allemaal. Dus ik mag nog even blijven bij de Hema
woensdag 21 augustus 2013 om 18:00
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 17:36:
[...]
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Echt HEMA
[...]
Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.Echt HEMA
woensdag 21 augustus 2013 om 21:40
woensdag 21 augustus 2013 om 21:49
woensdag 21 augustus 2013 om 21:55
donderdag 22 augustus 2013 om 07:13
De Parade vind ik ook overrated. Sommige voorstellingen zijn wel leuk, maar verder heeft het vanalles wat juist niet leuk is aan festivals. Wachten voor de wcs, dure drankes uit plastic bekers, en heel veel precies dezelfde mensen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
donderdag 22 augustus 2013 om 11:00