Wat vragen voor kerst? tips!

08-12-2018 20:57 25 berichten
Helloo allemaal!

Met kerst wil mijn vriend cadeautje(s) kopen voor mijn. Super lief natuurlijk, maar ik heb echt geen idee wat ik moet vragen. Niet al te duur, want ik wil dat niet vragen. Hij wil zelf dat ik niet naar de prijs kijk, maar ik wil daar echt wel op letten.

Ik geef aan mijn vriend: eerst lekker uiteten en daarna naar een show van Najib Amhali. Ook nog een petje.

Graag wat tips wat leuk is om te vragen. :loveys:
Misschien ligt het aan mij; maar als ik anderen om hulp zou moeten vragen om een kado voor mij te bedenken, zou dat voor mij het teken zijn dat ik niets nodig, totaal geen wensen heb en dus geen enkel kado wil.
Alle reacties Link kopieren
Sieraden
Glossy
E reader
Tas
Schoenen
Sjaal/handschoenen
Parfum
Hoesje mobiel
Plaid
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oke jij geeft je vriend een etentje en een show.
Wat ben je daar aan kwijt?
Niet dat alles op een goudschaaltje afgewogen moet hebben, maar ik zou me bedonderd voelen als mijn vriend behoorlijk uitpakt voor mij en ik alleen cadeausuggesties krijg van 5 euro of daar rond.
Dus vertel hem gewoon waar je blij van zou worden, en laat hem zelf bepalen of hij dat de prijs waard vindt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij kan zelf niets bedenken?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
08-12-2018 21:02
Oke jij geeft je vriend een etentje en een show.
Wat ben je daar aan kwijt?
Niet dat alles op een goudschaaltje afgewogen moet hebben, maar ik zou me bedonderd voelen als mijn vriend behoorlijk uitpakt voor mij en ik alleen cadeausuggesties krijg van 5 euro of daar rond.
Dus vertel hem gewoon waar je blij van zou worden, en laat hem zelf bepalen of hij dat de prijs waard vindt

Precies. Niet voor hem gaan bepalen hoeveel hij moet spenderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
xx_aapje123 schreef:
08-12-2018 20:57


Met kerst wil mijn vriend cadeautje(s) kopen voor mijn.
Voor jouw wat? Moeder, vader, zus, kind, hond?
Ja het probleem is dus inderdaad dat ik alles al heb! Ik had al gezegd dat ik niks wist, maar hij wil echt wat geven. Dat maakt het ook zo moeilijk. Snap ook echt dat het lastig is voor hem.

Najib amhali was 65 euro p.p. Dus die van mezelf tel ik dan niet mee. Eten ongeveer 40 p.p. En petje 21 euro.

Hoef niet van dezelfde waarde terug persé hoor! Ik vind het al fijn dat we lekker samen zijn.
xx_aapje123 schreef:
08-12-2018 20:57
Helloo allemaal!

Met kerst wil mijn vriend cadeautje(s) kopen voor mij. Super lief natuurlijk, maar ik heb echt geen idee wat ik moet vragen. Niet al te duur, want ik wil dat niet vragen. Hij wil zelf dat ik niet naar de prijs kijk, maar ik wil daar echt wel op letten.

Ik geef aan mijn vriend: eerst lekker uiteten en daarna naar een show van Najib Amhali. Ook nog een petje.

Graag wat tips wat leuk is om te vragen. :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Parfum of sieraad zou ik vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je alles al hebt zou ik iets vragen om te doen, concert, festival hotelovernachting. Dat soort dingen.
Ik zou om een uitje vragen, net als jij dat aan je vriend geeft. Spullen zijn uiteindelijk niks waard, maar een herinnering maken samen des te meer!
Het boek '999 vragen aan jezelf'?
Of zo'n one line a day, een vraag per dag, heb je ook in partner uitvoering dus dat je t samen invult.
Alle reacties Link kopieren
xx_aapje123 schreef:
08-12-2018 21:09


Hoef niet van dezelfde waarde terug persé hoor! Ik vind het al fijn dat we lekker samen zijn.
Dan vraag je of hij iets leuks uitzoekt uit het theaterboekje of wat je ook leuk vindt
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Samen uit eten. Is veelleuker toch dan wanneer je iets bedenkt omdat je per se its moet bedenken?
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
08-12-2018 21:23
Het boek '999 vragen aan jezelf'?
En wat is de eerste vraag?
Hoe vul je je wensenlijstje voor Kerst en andere feestdagen in?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
08-12-2018 21:26
En wat is de eerste vraag?
Hoe vul je je wensenlijstje voor Kerst en andere feestdagen in?
;-D

En dat blijkt al zo'n lastige
Tjezus, wat vals
Iets van Rituals?
Ik zou een parfum vragen van Byredo :)
Of lingerie.
Parfum.
Must de Cartier bijvoorbeeld. Perfect kerstgeurtje. Vind ik.

Mooie grote kandelaar met kaarsen.

Abonnement op een tijdschrift.

Fles Bollinger, Pommery of Grand Marnier. Altijd feestelijk.
Nog lekkerder dan Champagne: Bourgogne Chardonnay van Joseph Drouhin Pouilly-Vinzelles.

Mooie kristalglazen voor bovenstaand.

Goede en mooie braadpan.

Een lief, fijn goud(kleurig) armbandje of glimmers voor in de oren. Om te dragen met Kerst.

Een supermooie kleur lipstick van Chanel of Dior. Of een bon, van Douglas of Ici Paris, kan je zelf iets kiezen.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 08-12-2018 23:42
77.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou om een uitje vragen, iets leuks om samen te doen
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Vraag idd een uitje: bezoek aan een pretpark of museum, ook een theatershow, of een leuke voorstelling.

Trouwens, 65 euro pp voor een cabaretvoorstelling, dan zou ik even nagaan of ze wel legaal zijn... legale kaarten horen niet meer dan 35 euro pp te kosten. Straks sta je daar met niet-werkende kaartjes, is ook zo sneu.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
08-12-2018 22:18
Vraag idd een uitje: bezoek aan een pretpark of museum, ook een theatershow, of een leuke voorstelling.

Trouwens, 65 euro pp voor een cabaretvoorstelling, dan zou ik even nagaan of ze wel legaal zijn... legale kaarten horen niet meer dan 35 euro pp te kosten. Straks sta je daar met niet-werkende kaartjes, is ook zo sneu.
Ja vooral als je AD leest
https://www.ad.nl/show/tickets-najib-am ... ~ac2e4ed3/
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Kamerthermometer
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven