Wat willen we dan Wel in 2010 ?
donderdag 10 december 2009 om 07:58
donderdag 10 december 2009 om 08:02
Een prijsje in de staatsloterij, zodat ik mijn schulden kan aflossen (neuh, ik hoef de jackpot niet, heb genoeg aan een duizendje of 10, heel bescheiden wens dus).
Dat mijn zoons samen in één huis kunnen zijn zonder gevaar voor ingeslagen schedels.
Dat ik hier op het forum mijn favoriete topics es kan bijhouden.
En vooral niet al die lekkere hapjes. Ben in 2009 ongeveer 15 kilo afgevallen, wil in 2010 nog wat kilo's kwijt.
Dat mijn zoons samen in één huis kunnen zijn zonder gevaar voor ingeslagen schedels.
Dat ik hier op het forum mijn favoriete topics es kan bijhouden.
En vooral niet al die lekkere hapjes. Ben in 2009 ongeveer 15 kilo afgevallen, wil in 2010 nog wat kilo's kwijt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 10 december 2009 om 08:03
donderdag 10 december 2009 om 09:13
donderdag 10 december 2009 om 09:17
Eigenlijk hetzelfde als voor 2009, dat iedereen die me na is gezond en voorspoedig leeft, met hier en daar een uitbreiding!!!
En voor ons gezin lekker zo doorgaan als nu MET kleine miauwende Annie die ons gezin komt versterken begin Januari.
Maar ik moet nog wel even het elfstedenkruisje van man terugvinden, ik weet zeker dat hij ergens in huis is maar WAAR???
Dan heb iknatuurlijk ook nog wensen voor als er toch nog iets te wensen moet zijn:
Prijsje van Staatsloterij
Laptop met draadloos internet
grote dozen voor mijn opruimwoede en dan ook nog onthouden wat er inzit..
en nog zoveel meer
En voor ons gezin lekker zo doorgaan als nu MET kleine miauwende Annie die ons gezin komt versterken begin Januari.
Maar ik moet nog wel even het elfstedenkruisje van man terugvinden, ik weet zeker dat hij ergens in huis is maar WAAR???
Dan heb iknatuurlijk ook nog wensen voor als er toch nog iets te wensen moet zijn:
Prijsje van Staatsloterij
Laptop met draadloos internet
grote dozen voor mijn opruimwoede en dan ook nog onthouden wat er inzit..
en nog zoveel meer
donderdag 10 december 2009 om 09:46
quote:Nellebelletje schreef op 10 december 2009 @ 09:14:
Pezuls...je maakt met nieuwsgierig. Waar komt je biologische moeder vandaan?Ze woont in Indonesië, en ik ben geadopteerd. Ik heb geen contact meer met mijn adoptieouders. Zes jaar geleden heb ik een brief geschreven naar een bekend tv-programma en begin dit jaar heb ik telefoon gekregen dat de zoektocht is gestart. Maar ja, het kan evengoed nog jaren duren.
Pezuls...je maakt met nieuwsgierig. Waar komt je biologische moeder vandaan?Ze woont in Indonesië, en ik ben geadopteerd. Ik heb geen contact meer met mijn adoptieouders. Zes jaar geleden heb ik een brief geschreven naar een bekend tv-programma en begin dit jaar heb ik telefoon gekregen dat de zoektocht is gestart. Maar ja, het kan evengoed nog jaren duren.
donderdag 10 december 2009 om 10:23
Een nieuwe leuke baan waar ik veel kan en mag leren
Een nieuwe leuke baan voor mijn man
Een nieuwe school voor de kinderen die een stukje dichterbij is, maar die klotescholen zitten allemaal potjevol.
Verder wil ik dat alle mensen die hier posten en ziek zijn of bezorgd vanwege zieke kinderen of ouders in één klap *hoppa* van hun problemen verlost zijn.
*zwaait nog wat rond met toverstaf*
Een nieuwe leuke baan voor mijn man
Een nieuwe school voor de kinderen die een stukje dichterbij is, maar die klotescholen zitten allemaal potjevol.
Verder wil ik dat alle mensen die hier posten en ziek zijn of bezorgd vanwege zieke kinderen of ouders in één klap *hoppa* van hun problemen verlost zijn.
*zwaait nog wat rond met toverstaf*