We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
maandag 7 december 2009 om 21:59
maandag 7 december 2009 om 22:10
maandag 7 december 2009 om 22:13
quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:10:
[...]
als ik de draagdoek pak begint ze in haar handjes te klappen en te kirren van plezier, op mn rug blijft ze braaf stil liggen tot ik uitgeknoopt ben. oh wat schattig quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:11:
[...]
flip the coin ....
tromgeroffel ... rappapapappapapapa
sorry roosje , tis munt geeft nie, Iejee had er nog eentje te voorschijn getoverd
[...]
als ik de draagdoek pak begint ze in haar handjes te klappen en te kirren van plezier, op mn rug blijft ze braaf stil liggen tot ik uitgeknoopt ben. oh wat schattig quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:11:
[...]
flip the coin ....
tromgeroffel ... rappapapappapapapa
sorry roosje , tis munt geeft nie, Iejee had er nog eentje te voorschijn getoverd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 7 december 2009 om 22:15
quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:04:
instruktie rugdragen
ik moest even hard lachen dat ze dat kind zo over dr schouder op dr rug slingerde haha
maar als je het zo ziet ziet het er makkelijk en leuk uit (OMG ik ben toch niet aan het bekeren he!!!!)
ik zou alleen bang zijn dat ik poessekind laat stuiteren....
instruktie rugdragen
ik moest even hard lachen dat ze dat kind zo over dr schouder op dr rug slingerde haha
maar als je het zo ziet ziet het er makkelijk en leuk uit (OMG ik ben toch niet aan het bekeren he!!!!)
ik zou alleen bang zijn dat ik poessekind laat stuiteren....
maandag 7 december 2009 om 22:18
Yammie is eigenlijk een Afrikaanse vrouw
die gooien die kinderen altijd op de rug met een doek eromheen , en dan gooien ze de tiet er achteraan
ik heb wel eens een te kleine en te vroege drieling achterop gegooid zien worden, doekie erom en klaar is kees
ik wilde ze in de couveuse leggen, maar daar werd toch anders over gedacht
heb ze later nog wel eens opgezocht (maandje later, met de vaccinatie wagen van unicef) en toen leefden ze zowaar nog
die gooien die kinderen altijd op de rug met een doek eromheen , en dan gooien ze de tiet er achteraan
ik heb wel eens een te kleine en te vroege drieling achterop gegooid zien worden, doekie erom en klaar is kees
ik wilde ze in de couveuse leggen, maar daar werd toch anders over gedacht
heb ze later nog wel eens opgezocht (maandje later, met de vaccinatie wagen van unicef) en toen leefden ze zowaar nog