We gaan NIET naar de Noordpool

07-12-2009 20:53 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.

De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:

en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:

Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
Nee neem mij alsjeblieft niet kwalijk. Ik denk normaal nooit zo hoor. Ja ja. Nee echt. Ik ben er niet mee bezig dus het moet meestal al zo vertelt worden dat ik denk, oja, nu je het zegt, al die ............... had ik het misschien kunnen raden. Nu dacht ik, he ik ben een keer bij de tijd, zit ik er weer mijlenver naast hihihi.

Nou ja, was goed bedoeld.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zal ik het ergste -NIET- compliment naar mij ooit vertellen. Lees snel want waarschijnlijk haal ik het weg.

Ik had een cattery en 3 dierenbedrijven. En een daarvan was een groothandel in dierenvoeding. Dus kwam vaak bij mijn leverancier. Mijn moederpoes was toen een keer zwanger, ja laten dekken. En ik kwam bij die groothandel waar ik weer inkocht, zegt een van die medewerkers, ik hoorde dat je zwanger was. En maakte nog een opmerking dat hij het kon zien maar die opmerking heb ik uit mijn systeem gedelete. Kan er niet meer opkomen. Maar kwam er op neer dat hij het aan mijn buik kon zien. Dus ik zei dat ik maar mede zwanger was van het eten, en dat mijn moederpoes zwanger was en ik niet.

Ja hij ging met een rood hoofd weg, en hij werd uitgelachen, maar ik voelde mij ook niet echt prettig. Lullo.
Haha, boeiuh

Ik heb inmiddels chinees gehaald, naja het vult zullen we maar zeggen..
quote:mylenevalerie schreef op 20 december 2009 @ 19:58:

Nee neem mij alsjeblieft niet kwalijk. Ik denk normaal nooit zo hoor. Ja ja. Nee echt. Ik ben er niet mee bezig dus het moet meestal al zo vertelt worden dat ik denk, oja, nu je het zegt, al die ............... had ik het misschien kunnen raden. Nu dacht ik, he ik ben een keer bij de tijd, zit ik er weer mijlenver naast hihihi.

Nou ja, was goed bedoeld.Wat is het nou!
Ohw reactiescherm stond te lang open, was op je berichtje van 19:58

Lol Ik heb ook gewoon een vette pens, maar ik ben een keer in m'n jas geholpen en ga zo maar door in een restaurant; want in mijn positie hoefde ik dat natuuuuuuurlijk zelf niet te doen (naast me stond mn vriendin mèt skippybal, want week later ofzo uitgerekend keihard te lachen)

Naja das trouwens een van de vele voorbeelden, ik kom gewoon nogal zwanger over
Ja het jaja, was een aanname dat een ander zou zeggen, en ik zou dan zeggen, nee echt .
ik ben er, maar ga niet bijlezen want ik ben nog even veel te druk. Kerstkaarten en door sneeuw veel extra werken (omdat ik een chauffeur heb )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zo heb even lekker een dutje gedaan op de bank!
En ik heb gedoucht en mezelf ingesmeerd met bodylotion
en ik heb helemaal niks gedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goed zo Pilous!

goed voor jezelf zorgen

er wordt hier flink doorgekletst

wel altijd leuk, 1x zeggen geen drank en je wordt gelijk zwanger verklaard!
quote:elodita schreef op 20 december 2009 @ 21:04:

goed zo Pilous!

goed voor jezelf zorgen

er wordt hier flink doorgekletst

wel altijd leuk, 1x zeggen geen drank en je wordt gelijk zwanger verklaard!Oeps, nee zo ben ik niet. maar dat in combi van haar kinderwens, stoppen met roken en geen wijn in het eten. sorry.
Ik zal wel moeten Elo, ik zit vol eczeem en dat doet pijn en jeukt als de hel. Dus enig wat ik kan doen is smeren tot ik een ons weeg.

Iemand nog tips? Bor?
Dream cream!!!!
Everytime you make a typo, the errorists win.
jaaaaaaaaaa dream cream, dat werkt echt heel goed
quote:Pilous schreef op 20 december 2009 @ 21:07:

Ik zal wel moeten Elo, ik zit vol eczeem en dat doet pijn en jeukt als de hel. Dus enig wat ik kan doen is smeren tot ik een ons weeg.

Iemand nog tips? Bor?Ik had een creme van de dermatoloog om er vanaf te komen. Maar huis tuin en keuken tips hielpen niet bij mij, daar was het te erg voor.
Tsja Ploes, een collega hiero

De kou droogt je huid extra uit, dus gewoon proberen het zo min mogelijk echt koud te krijgen, dus goed dik aan kleden, niet te heet en te lang douchen (liefst ook niet dagelijks) en smeren, smeren, smeren. Maakt eigenlijk weinig uit met wat, als je de boel maar vettig houdt. Pure vaseline sluit weer te veel af dus dat zou ik afraden..

Waar smeer je nu mee behalve bodylotion?

Heb je ook creme/zalf van de dokter? Anders daar even langs gaan, kan een hoop verlichting geven.

Hier moet ik in deze tijd gewoon extra naar het ziekenhuis plus meer medicijnen slikken, vaker en meer smeren en ga zo maar door.. en dan komt de lente weer... wat was er dan ook al weer? Oh ja!!

Wil je een zalfpak lenen? Gehehe

Ze weten het leuk te brengen daar, maar sexy is anders
Ik heb hier hormonenzalf en verder parfumlozedovebodylotion of nivea. Vooral 's avonds in bed dan jeukt het zo erg. In mijn slaap krab ik de hele bende kapot en blijft het nat van vocht (viezig praatje, sorry) Bleg, maarja, gaat wel weer over als het minder hard vriest
Dream Cream?

Dream Cream Dé seksuele sensatie voor de vrouw!

Dream Cream is een kleur-en geurloze crème die u als vrouw meer gevoel, meer genot en meer geluk biedt. Dream Cream versterkt het orgasme, de gevoeligheid, de vochtigheid en de opwinding op natuurlijke wijze.

Deze heb ik niet nodig dames
dream cream
Ik kan en mag niets zeggen want ik kan dat niet zo zien. Maar Lieve Ploes, ik ben ervoor daar de dermatoloog in het ziekenhuis geweest. Nee helaas niet helemaal vanaf gekomen. Omdat de oorzaak bij mij niet gevonden kan worden ook al heb ik er jaren last van. Wel nu medicijnen die ik alleen hoef te nemen als ik er last van heb. En zalf tegen de jeuk. En geloof ik een soort verband, maar die heb ik nooit gebruikt, dat ging mij te ver.

Dus even vragen naar een doorverwijzing naar een dermatoloog.
quote:Pilous schreef op 20 december 2009 @ 22:02:

Dream Cream?

Dream Cream Dé seksuele sensatie voor de vrouw!

Dream Cream is een kleur-en geurloze crème die u als vrouw meer gevoel, meer genot en meer geluk biedt. Dream Cream versterkt het orgasme, de gevoeligheid, de vochtigheid en de opwinding op natuurlijke wijze.

Deze heb ik niet nodig dames Nee?!
hahahaha ze bedoelen deze;

Ja balen is dat als er vocht uit komt.

(zo'n zalfpak is zo gek nog niet dan dat blijft er minder in plakken )

Maar als je hormoonzalf hebt zou ik dat dus in ieder geval smeren en dan dus daarnaast nog een bijsmeerzalf.

Als je een recept van de dokter hebt krijg je die waarschijnlijk wel vergoed.

Ik heb zelf vanalles, is ook persoonlijk wat je het fijnste vind, voor overdag heb ik cetomacrogol (ook fijn als gewone handcreme) die is niet zo vet, dan heb ik nog een vaseline paraffine mengsel, das echt moddervet..

Verder heb je je hormoonzalf in cremevorm en zalfvorm, ik heb beide vormen. Dus bijvoorbeeld overdag gebruik ik betametason in gel of creme en 's avonds gebruik ik daar de zalfvorm van met tubifast (verband) Of een zalfpak..

Zou je ook nog kunnen vragen; zalf ipv creme voor 's nachts.

Verder kan de dokter ook een hele vette geurloze saaie badolie voor je maken is niet zo leuk maar helpt wel, en deze middeltjes zijn vaak ook veel goedkoper dan alles wat je in de winkel moet kopen. (als je het al zelf moet betalen, ik krijg zelf alles vergoed maar dat scheelt nog al geloof ik)
En even voor de meelevende Nietjes hier: Vriend is een uurtje geleden toch thuisgekomen na een treinreis van bijna 4 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven