We gaan nog NIET naar huis.
woensdag 28 oktober 2009 om 20:49
Tijden lang reisden we rond met het NIETgroepje. Van vakantie oord naar vakantie oord.
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 31 oktober 2009 om 09:02
zaterdag 31 oktober 2009 om 11:05

zaterdag 31 oktober 2009 om 14:13
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr linzen. Ik heb voor Prik hert gemaakt met rode wijnsaus met kersen. Moet zeggen dat het lekker is. Nog nooit zelf hert gemaakt omdat ik het ook wel zielig vind. Maar zou voor iemand er foto's van maken voor Prik.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:33
Ik heb een keer in een louche restaurant (wist ik niet van te voren want mijn collega's waren die week ervoor geweest en het was zo super) daar struisvogelbiefstuk gegeten. Nou volgens mij had die al 10 jaar met zijn kop in het zand gezeten want het was niet te eten. Niets niet daar overigens. Mijn wijn was zuur, toen ik toch daar wat van zij ging de serveerster (die in een soort bikinitopje was gehuld) van mijn glas drinken en zei dat het goed was. Toen liep er een slager door de zaak met een dood dier over zijn schouder langs ons tafeltje. Wij waren de enige gasten en het personeel ging het tafeltje achter ons zitten en hadden het over verhalen van spuiten in de nek en echt aanwijzen dat het een naald van 15 cm was. Eten was gruwelijk. Voorgerecht brrrrrrr, hoofdgerecht was zo taai. Nagerecht was fruit uit blik met spuitslagroom. En ik heb de hele avond niets gedronken want en die wijn was niet goed en zij had eruit zitten lurken. Nee was geen succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.