Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 1 augustus 2012 om 15:15
Ja echt vreselijk! Ik strijk vrij weinig, alleen voor man dan, en sommige truitjes maar krijg zoiezo continu commentaar. Het is zal maar zeggen bij hun niet normaal om stil te zitten, er is altijd wat te doen, 3x per week de plinten met een tandenborstel schrobben is vrij weinig. Ze bied me ook altijd aan om te komen schoonmaken. En dan stofzuig ik nog elke dag ( nou ja neem t vaak voor om t elke dag te doen hahaha) en is vrij verbaasd als ik terwijl de wasmand vol is, een thee tje ga drinken
Door omstandigheden werk ik niet volledig, en zegt ze altijd: o dan heb je wel lekker de tijd om alles lekker schoon te maken, nou nee
Door omstandigheden werk ik niet volledig, en zegt ze altijd: o dan heb je wel lekker de tijd om alles lekker schoon te maken, nou nee
woensdag 1 augustus 2012 om 15:23
Hier verwaarlozen we het huishouden momenteel een beetje.
Vermoeidheid/geen zin/en te druk aan andere dingen denken...dat zijn zo'n beetje de redenen.
Strijken hebben we hier al lang niet meer gedaan. De overhemden van man die kreuken gelukkig niet snel als je ze direct uit de was droogt aan een kledinghanger. En anders dan zou man ze sowieso zelf strijken dus hoef ik nog niets te doen, haha.
Vermoeidheid/geen zin/en te druk aan andere dingen denken...dat zijn zo'n beetje de redenen.
Strijken hebben we hier al lang niet meer gedaan. De overhemden van man die kreuken gelukkig niet snel als je ze direct uit de was droogt aan een kledinghanger. En anders dan zou man ze sowieso zelf strijken dus hoef ik nog niets te doen, haha.
woensdag 1 augustus 2012 om 15:36
quote:_flower_ schreef op 01 augustus 2012 @ 15:24:
Tijd heb ik opzich zat om aan het huishouden te besteden, werk heb ik niet. Maar ik heb te veel tijd en dus ga er telkens vanuit dat ik het dus ook zometeen of morgen kan doen, maarja dan gebeurd het dus gewoon niet.Heel herkenbaar. Het is hier nu meer een bende dan toen ik elke dag werkte. Heb net maar gesolliciteerd bij de post. Dan heb ik tenminste werk en wat te doen. Het verdient echt bagger. Als ik daar aangenomen wordt verdien ik zo weinig dat ik nog aanvulling krijg vanuit de ww ( zou dan ook zeker 5 uur per week minder gaan werken, maar dan og is het super weinig, het is nog minder dan ik nu aan ww krijg). Maar dan ben ik bezig, even het huis uit en dan kijk ik gewoon verder.
Tijd heb ik opzich zat om aan het huishouden te besteden, werk heb ik niet. Maar ik heb te veel tijd en dus ga er telkens vanuit dat ik het dus ook zometeen of morgen kan doen, maarja dan gebeurd het dus gewoon niet.Heel herkenbaar. Het is hier nu meer een bende dan toen ik elke dag werkte. Heb net maar gesolliciteerd bij de post. Dan heb ik tenminste werk en wat te doen. Het verdient echt bagger. Als ik daar aangenomen wordt verdien ik zo weinig dat ik nog aanvulling krijg vanuit de ww ( zou dan ook zeker 5 uur per week minder gaan werken, maar dan og is het super weinig, het is nog minder dan ik nu aan ww krijg). Maar dan ben ik bezig, even het huis uit en dan kijk ik gewoon verder.
woensdag 1 augustus 2012 om 15:42
quote:Weekend schreef op 01 augustus 2012 @ 14:48:
Haha oke italie meisje!! Wie houd er nu wel van strijken ( behalve m'n schoonmoeder, die zelfs onderbroeken en sokken strijkt )
Ik! Ik houd van strijken
Niet met dit weer, moet ik eerlijk toegeven, maar het liefst strijk ik alles, slopen, theedoeken. Doe ik niet hoor, dat zou me echt teveel tijd kosten, maar als ik alleen hoefde te strijken zou ik het zo doen
Haha oke italie meisje!! Wie houd er nu wel van strijken ( behalve m'n schoonmoeder, die zelfs onderbroeken en sokken strijkt )
Ik! Ik houd van strijken
Niet met dit weer, moet ik eerlijk toegeven, maar het liefst strijk ik alles, slopen, theedoeken. Doe ik niet hoor, dat zou me echt teveel tijd kosten, maar als ik alleen hoefde te strijken zou ik het zo doen
woensdag 1 augustus 2012 om 15:50
Maar goed, ik was hier ook met een reden.
Ik vond bij het opruimen een tasje make-up, gekregen op een beurs. Weet niet waarom ik het heb aangenomen, ik gebruik nou eenmaal amper make-up. Nu ik dit schrijf bedenk ik dat het wel al een jaar oud is, maar koel en donker bewaard en natuurlijk ongebruikt. Misschien wil iemand het hebben? Of kan ik het beter weggooien? Denk dat het in winkels etc ook wel eens een jaar ligt, als het niet zo goed verkoopt.
Ik vond bij het opruimen een tasje make-up, gekregen op een beurs. Weet niet waarom ik het heb aangenomen, ik gebruik nou eenmaal amper make-up. Nu ik dit schrijf bedenk ik dat het wel al een jaar oud is, maar koel en donker bewaard en natuurlijk ongebruikt. Misschien wil iemand het hebben? Of kan ik het beter weggooien? Denk dat het in winkels etc ook wel eens een jaar ligt, als het niet zo goed verkoopt.
woensdag 1 augustus 2012 om 16:03
woensdag 1 augustus 2012 om 16:08
quote:puppy_79 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:12:
Ik heb een vraag maar natuurlijk niet voordat ik zelf ook wat aan te bieden heb;
-Zwarte kipling buikdrager
-Nieuwe Oranje babybanz zonnebril
-Paar paarse ballerina crocs maat 25-26
-Paar cotton roze Mary-Jane crocs 25-26
- I maal gedragen hush Puppies sandaaltjes maat 26
-Baby speelgoed (maar dat moet ik nog uitzoeken, dus weet niet precies wat)
Ik ben zelf op zoek naar een Swimsafe in de maat 2-3 voor een jongen wie weet heeft iemand deze nog nutteloos liggen, je weet
waar nooit! Mijn zoontje weigert zwemvleugels te dragen!hoi puppy, ik ben geinteresseerd in de buikdrager. zou je me kunnen mailen? tammiek @ hotmail .nl
Ik heb een vraag maar natuurlijk niet voordat ik zelf ook wat aan te bieden heb;
-Zwarte kipling buikdrager
-Nieuwe Oranje babybanz zonnebril
-Paar paarse ballerina crocs maat 25-26
-Paar cotton roze Mary-Jane crocs 25-26
- I maal gedragen hush Puppies sandaaltjes maat 26
-Baby speelgoed (maar dat moet ik nog uitzoeken, dus weet niet precies wat)
Ik ben zelf op zoek naar een Swimsafe in de maat 2-3 voor een jongen wie weet heeft iemand deze nog nutteloos liggen, je weet
waar nooit! Mijn zoontje weigert zwemvleugels te dragen!hoi puppy, ik ben geinteresseerd in de buikdrager. zou je me kunnen mailen? tammiek @ hotmail .nl
woensdag 1 augustus 2012 om 16:42
Even een update, want het is 1 augustus vandaag!
Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.
Pliert valt dus al af blijkbaar. Vandaag maken nog kans: Italiemeisje en Fruitmoes. Kom op ZazaZebra, je kúnt het!
Pliert: vannacht
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Weekend: 12 augustus
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Vul aan...
Pliert valt dus al af blijkbaar. Vandaag maken nog kans: Italiemeisje en Fruitmoes. Kom op ZazaZebra, je kúnt het!
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Vul aan...
woensdag 1 augustus 2012 om 16:57
Tisdatvoorlijst, Molly?
Het zijn merkloze spulletjes zeg maar, ik werk wel eens op een beurs en dit was een beurs voor producenten van spullen die merken zochten om voor te produceren. Heel aardige lui, en als dank gaven ze me nog wat spulletjes. Van een ander kreeg ik Barbapapazakdoekjes, die zijn helaas al op
Het zijn merkloze spulletjes zeg maar, ik werk wel eens op een beurs en dit was een beurs voor producenten van spullen die merken zochten om voor te produceren. Heel aardige lui, en als dank gaven ze me nog wat spulletjes. Van een ander kreeg ik Barbapapazakdoekjes, die zijn helaas al op
woensdag 1 augustus 2012 om 17:06
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 16:42:
Vul aan...ik denk vannacht om 02:00 uur
Vul aan...ik denk vannacht om 02:00 uur
life ain't a perfect story, write it while you live it