Welk nieuw boek MOET je echt lezen ?
maandag 30 november 2009 om 14:45

maandag 30 november 2009 om 15:48
Ik heb de boeken van de Twilight Saga allemaal bijna in een ruk uitgelezen. Heerlijk. Het is wel echt pubermeisjesliteratuur, maar dit meisje van 28 vond het fantastisch. Mijn beste vriendin vond ze ook fantastisch. Ze zijn helaas nog niet allemaal in het Nederlands vertaald, dus als je niet op het volgende deel kan wachten, moet je ze in het Engels lezen.
maandag 30 november 2009 om 16:13
quote:raspberry schreef op 30 november 2009 @ 15:48:
Ik heb de boeken van de Twilight Saga allemaal bijna in een ruk uitgelezen. Heerlijk. Het is wel echt pubermeisjesliteratuur, maar dit meisje van 28 vond het fantastisch. Mijn beste vriendin vond ze ook fantastisch. Ze zijn helaas nog niet allemaal in het Nederlands vertaald, dus als je niet op het volgende deel kan wachten, moet je ze in het Engels lezen.
Grappig, ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn zusje (van 13!) had het boek 'nieuwe maan' op haar verlanglijstje staan. Heb het voor haar gekocht, misschien ga ik hem eerst zelf maar lezen, heb tot zaterdag nog de tijd .
(oh nee, toch niet, is 'ie niet 'nieuw' meer, ik leen hem wel van haar later)
Voor mezelf heb ik 'extreem luid en ongelooflijk dichtbij' gekocht van Jonathan Safran Foer, schijnt een mooi boek te zijn.
Grappig, ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn zusje (van 13!) had het boek 'nieuwe maan' op haar verlanglijstje staan. Heb het voor haar gekocht, misschien ga ik hem eerst zelf maar lezen, heb tot zaterdag nog de tijd .
(oh nee, toch niet, is 'ie niet 'nieuw' meer, ik leen hem wel van haar later)
Voor mezelf heb ik 'extreem luid en ongelooflijk dichtbij' gekocht van Jonathan Safran Foer, schijnt een mooi boek te zijn.
anoniem_63849 wijzigde dit bericht op 30-11-2009 16:17
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 30 november 2009 om 17:01
Nee, het is niet echt Fantasy. Het gaat over een doorsnee meisje wat van het zonnige Phoenix naar een regenachtig oord in Washington verhuisd. Daar komt ze in contact met Edward, een beeldschone vampier. (In mijn hoofd is hij beeldschoon i.i.g. )
Zij is op hem en hij op haar. Hartstikke leuk, maar het geeft ook problemen.
Twilight in een notendop.
Zij is op hem en hij op haar. Hartstikke leuk, maar het geeft ook problemen.
Twilight in een notendop.
maandag 30 november 2009 om 17:23