welke platenspeler?

07-11-2015 07:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na even dubben onder welke pijler dit valt heb ik toch maar voor Overig gekozen.

Ik zoek een platenspeler die op zichzelfstaand lp`s kan afspelen. Dus niet via een computer en ook niet zoals vroeger via een versterker, want dat spul heb ik allemaal niet meer.

Bestaat dat? Ik zie door de bomen het bos niet meer, maar ik wil toch eindelijk al mijn oude lp`s een keer weer draaien. Alleen geen idee hoe. Ik snap niets van de hedendaagse techniek

Wie heeft er tips? Waar moet ik op letten?
Je kunt er ook nog extra luidsprekers zelf bij doen, maar deze speelt al versterkt af. 100 euro maar misschien als je verder googeld dat je prijsvergelijkingen kan doen.
Als je googeld op platenspeler versterkt krijg je heel veel hits. Deze van Crosley heeft wel een gave retro look Mijn basversterker heeft dat ook hahhahaa. Maar goed misschien is het jou smaak wel niet.
quote:SoMiDi schreef op 07 november 2015 @ 07:43:

Je kunt er ook nog extra luidsprekers zelf bij doen, maar deze speelt al versterkt af. 100 euro maar misschien als je verder googeld dat je prijsvergelijkingen kan doen. [img]http://www.theretrofamily.nl/media/cata ... anje-2.jpg[/img]Deze krijg je nu cadeau bij een abonnement op leuk tijdschrift!
Bol.com
Deze is wat neutraler:
Oke, en die hebben dan dus een ingebouwde versterker ofzo?

Bedankt alvast voor het meedenken... ik wist niet hoe ik moest zoeken wat ik zoek hahaha
quote:lola68 schreef op 07 november 2015 @ 07:58:

Oke, en die hebben dan dus een ingebouwde versterker ofzo?

Bedankt alvast voor het meedenken... ik wist niet hoe ik moest zoeken wat ik zoek hahahaJa deze spelen versterkt af. Maar je kunt ze extra versterken door losse boxen erbij te doen als je extra power wilt
De crosley is niet goed voor je platen!!!!' Loop eens binnen bij een zaakje dat tweedehands platen verkoopt, zij kunnen je wel tips geven. Een tweedehands kan ook prima, maar begin ajb niet aan een crosley!!!

Het ziet ee leuk uit, maar is funest voor je platen
Bedankt voor de tip Spin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven