Welkom (ex)Libelle forummers!
woensdag 31 augustus 2016 om 22:41
Vandaag is dan de laatste dag aangebroken voor het Libelle forum. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar van de een op andere dag zonder forum kunt. Dus hier kun je afkicken of een nieuwe forumcarriere starten. Dus alle ex-Libelle forummers van harte welkom en veel ViavForum plezier!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:11
woensdag 31 augustus 2016 om 23:19
quote:dolfje schreef op 31 augustus 2016 @ 23:16:
[...]
Ik wil je geloven maar begin wel aan je verstandelijke vermogens te twijfelen nu
Joh.... wist je niet dat ik dat leuk vind? Het is net als op hier op het VF, na 00.00 uur dan, dan komen de gekkies naar boven kruipen.
Met een beetje geluk komt het hele clubje hier leuk blaffen en mauwen! Bring it on!
[...]
Ik wil je geloven maar begin wel aan je verstandelijke vermogens te twijfelen nu
Joh.... wist je niet dat ik dat leuk vind? Het is net als op hier op het VF, na 00.00 uur dan, dan komen de gekkies naar boven kruipen.
Met een beetje geluk komt het hele clubje hier leuk blaffen en mauwen! Bring it on!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:28
woensdag 31 augustus 2016 om 23:29
quote:Eleonora-1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:23:
Ik vind het leuk.
Er zitten vast veel BEO's bij.
Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.
Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.
Leuk voor Meds.Die zit daar denk ik al jaren in cognito te biodanzaen.
Ik vind het leuk.
Er zitten vast veel BEO's bij.
Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.
Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.
Leuk voor Meds.Die zit daar denk ik al jaren in cognito te biodanzaen.
Tjezus, wat vals
woensdag 31 augustus 2016 om 23:35
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:28:
OMG het duurde even voor ik me realiseerde dat het topic vanuit de hond / kat geschreven is. Het is alsof alles facebook-zeikplaatjes-en-teksten-ergernissen zich in één topic heeft geconcentreerd.
*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Dit!
OMG het duurde even voor ik me realiseerde dat het topic vanuit de hond / kat geschreven is. Het is alsof alles facebook-zeikplaatjes-en-teksten-ergernissen zich in één topic heeft geconcentreerd.
*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Dit!
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:41
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:01:
[...]
Ho Ho!
Blaf Miauw..... de hit bij de drakenvlieg. Menig lachbui bij gehad hoor!
goede morgen vriendjes ,ik kom jullie eveneen fijne dag wensen
mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .
knuf van Binkie.
[afbeelding]
Reactie:
hallo allemaal
ben benieuwd of er wat geregeld wordt voor je binkie
ha je plaatje had een verassing er onder hihihihihi
ik ben lekker aan het buiten spelen
het is mooi weer en ook droog
knuf van nikis
hallo vriendjes
hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken
ik ga maar aan een bakkie katkoffie
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105
[...]
Ho Ho!
mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .
knuf van Binkie.
[afbeelding]
Reactie:
hallo allemaal
knuf van nikis
hallo vriendjes
hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:44
woensdag 31 augustus 2016 om 23:46
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:28:
*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Ja Jack soms duurt het even voordat het kwartje valt. Been there, done that gote the t-shirt.
*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Ja Jack soms duurt het even voordat het kwartje valt. Been there, done that gote the t-shirt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:47
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:44:
Ik ga vast oefenen lieffies, ik wil wel dat de Libelledames zich thuisvoelen immers.
Dus ik ga nu slapen naar mijn bedje mandje toe, mijn lieve katjes slapen al hebben hun oogjes al toe. Fijne reis naar dromenland allemaal een morgen fris weer op! Knuf!
Edit: hihihihi
Ik ga vast oefenen lieffies, ik wil wel dat de Libelledames zich thuisvoelen immers.
Dus ik ga nu slapen naar mijn bedje mandje toe, mijn lieve katjes slapen al hebben hun oogjes al toe. Fijne reis naar dromenland allemaal een morgen fris weer op! Knuf!
Edit: hihihihi
woensdag 31 augustus 2016 om 23:50
woensdag 31 augustus 2016 om 23:53
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:01:
[...]
Ho Ho!
knuf van Binkie.
[img]http://i56.tinypic.com/qysokx.gif[/img]
Reactie:
hallo allemaal
knuf van nikis
hallo vriendjes
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?
[...]
Ho Ho!
knuf van Binkie.
[img]http://i56.tinypic.com/qysokx.gif[/img]
Reactie:
hallo allemaal
knuf van nikis
hallo vriendjes
http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 31 augustus 2016 om 23:57
quote:missie_m schreef op 31 augustus 2016 @ 23:53:
[...]
Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?
Nee. Echt he-le-maal niets anders..... ik ben daar niet toe in staat.
[...]
Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?
Nee. Echt he-le-maal niets anders..... ik ben daar niet toe in staat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.