Welkom (ex)Libelle forummers!

31-08-2016 22:41 401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is dan de laatste dag aangebroken voor het Libelle forum. Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar van de een op andere dag zonder forum kunt. Dus hier kun je afkicken of een nieuwe forumcarriere starten. Dus alle ex-Libelle forummers van harte welkom en veel ViavForum plezier!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
De blaf- en miauwclub
quote:Eleonora-1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:08:

De vraag is: zijn er al Libella's/lellebellen gesignaleerd?dat wordt wat; zure gleuven en lellebellen op één forum.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Brace yourself. The Labielo's Libello's are coming.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 augustus 2016 @ 23:08:

Kolere wat een niveau
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:DidiRidi schreef op 31 augustus 2016 @ 23:11:

[...]

dat wordt wat; zure gleuven en lellebellen op één forum.Drama!
Ik ben nog niet klaar voor alle prietpraat hoor
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:06:

Jah.... maar wat heb ik een gein gehad met dat topic! Echt.Ik wil je geloven maar begin wel aan je verstandelijke vermogens te twijfelen nu
quote:dolfje schreef op 31 augustus 2016 @ 23:16:

[...]

Ik wil je geloven maar begin wel aan je verstandelijke vermogens te twijfelen nu

Joh.... wist je niet dat ik dat leuk vind? Het is net als op hier op het VF, na 00.00 uur dan, dan komen de gekkies naar boven kruipen.

Met een beetje geluk komt het hele clubje hier leuk blaffen en mauwen! Bring it on!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het leuk.

Er zitten vast veel BEO's bij.

Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.

Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.

Leuk voor Meds.
OMG het duurde even voor ik me realiseerde dat het topic vanuit de hond / kat geschreven is. Het is alsof alles facebook-zeikplaatjes-en-teksten-ergernissen zich in één topic heeft geconcentreerd.

*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*
Tjezus, wat vals
quote:Eleonora-1 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:23:

Ik vind het leuk.

Er zitten vast veel BEO's bij.

Darmflora en fauna schikken, tuinieren in de vagina, knutselen met waardeloos materiaal, ik denk zomaar dat daar dan weer veel animo voor komt.

Hopelijk zitten er ook wat kringspierituelen bij.

Leuk voor Meds.Die zit daar denk ik al jaren in cognito te biodanzaen.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:28:

OMG het duurde even voor ik me realiseerde dat het topic vanuit de hond / kat geschreven is. Het is alsof alles facebook-zeikplaatjes-en-teksten-ergernissen zich in één topic heeft geconcentreerd.

*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Dit!
Life is short. Eat dessert first.
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:29:

[...]

Die zit daar denk ik al jaren in cognito te biodanzaen.

Zou fijn zijn als dat dan eindelijk hier anheitert.

Ik heb al leuke koekenpanfluitmuziek.
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:01:

[...]

Ho Ho!

Blaf Miauw..... de hit bij de drakenvlieg. Menig lachbui bij gehad hoor!

goede morgen vriendjes ,ik kom jullie eveneen fijne dag wensen

mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .

knuf van Binkie.

[afbeelding]

Reactie:

hallo allemaal

ben benieuwd of er wat geregeld wordt voor je binkie

ha je plaatje had een verassing er onder hihihihihi

ik ben lekker aan het buiten spelen

het is mooi weer en ook droog

knuf van nikis

hallo vriendjes

hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken

ik ga maar aan een bakkie katkoffie

http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ga vast oefenen lieffies, ik wil wel dat de Libelledames zich thuisvoelen immers.

Dus ik ga nu slapen naar mijn bedje mandje toe, mijn lieve katjes slapen al hebben hun oogjes al toe. Fijne reis naar dromenland allemaal een morgen fris weer op! Knuf!

Edit: hihihihi

Tjezus, wat vals
quote:DidiRidi schreef op 31 augustus 2016 @ 22:48:

Nou, het begint al goed. Dit topic is alvast langer dan welke topic op het libelle forum dan ook.

Libelleforummers zijn niet van gisteren hoor.
LOEP ME MAAR aub.
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:28:

*rent in paniek naar buiten om te controleren of het hek stevig dicht zit*Ja Jack soms duurt het even voordat het kwartje valt. Been there, done that gote the t-shirt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MevrouwJack schreef op 31 augustus 2016 @ 23:44:

Ik ga vast oefenen lieffies, ik wil wel dat de Libelledames zich thuisvoelen immers.

Dus ik ga nu slapen naar mijn bedje mandje toe, mijn lieve katjes slapen al hebben hun oogjes al toe. Fijne reis naar dromenland allemaal een morgen fris weer op! Knuf!

Edit: hihihihi

quote:missie_m schreef op 31 augustus 2016 @ 23:46:

[...]

Libelleforummers zijn niet van gisteren hoor.Niet? Goh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:charlottew88 schreef op 31 augustus 2016 @ 23:46:

[...]

Ja Jack soms duurt het even voordat het kwartje valt. Been there, done that gote the t-shirt.Ja het houdt ergens op met me kunnen verplaatsen in de ander
Tjezus, wat vals
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:50:

[...]

Niet? Goh.

Juist wel.

Het is 00.00 geweest.

Letterlijk van gisteren dus.
quote:Enn schreef op 31 augustus 2016 @ 23:01:

[...]

Ho Ho!

Blaf Miauw..... de hit bij de drakenvlieg. Menig lachbui bij gehad hoor!

goede morgen vriendjes ,ik kom jullie eveneen fijne dag wensen

mijn moeder gaat werken en boodschappen doen en ik ga met mijn vader op het huis passen .

knuf van Binkie.

[img]http://i56.tinypic.com/qysokx.gif[/img]

Reactie:

hallo allemaal

ben benieuwd of er wat geregeld wordt voor je binkie

ha je plaatje had een verassing er onder hihihihihi

ik ben lekker aan het buiten spelen

het is mooi weer en ook droog

knuf van nikis

hallo vriendjes

hebben ze bij mij toch allemaal buizen voor de deur gezet mijn moeder zei dat het steigers zijn en dat ze de stenen schoon gaan maken nou ja zeg gelukkig kan ik er wel goed onder door maar nou hebben ze ook de ramen dicht geplakt kan ik niet eens naar buiten kijken

ik ga maar aan een bakkie katkoffie

http://forum.libelle.nl/f ... -/list_messages/37631/105Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 31 augustus 2016 @ 23:53:

[...]

Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden?

Nee. Echt he-le-maal niets anders..... ik ben daar niet toe in staat.
Het is veruit het traagste en saaiste forum dat ik ooit heb gezien, maar de Ballenbak was wel erg leuk .

Ben benieuwd wanneer ik de eerste dames hier spot en of ik het verschil merk in zuurtegraad .
quote:missie_m schreef op 31 augustus 2016 @ 23:53:

[...]

Zoveel onderwerpen en topic's en kon je echt niks anders vinden? Ben jij Binkies moeder?
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven