Wesp op kamer

21-04-2019 09:15 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helpp!!! Er zit een dikke wesp op mijn kamer! Hij zit pp mijn raam. Ik heb het raam al opengezet maar hij gaar niet weg!! (Ik heb zo'n zolderraam). Wie kan mij helpen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb elke dag een wesp in mijn kamer. Begin mij een beetje zorgen te maken over een mogelijke nest. Ik app altijd de buurman en die komt mij redden van de wesp met een papiertje en een glas en doet hem zo naar buiten. Wil je mijn buurman lenen?
Gewoon doodslaan als hij het raam niet uitgaan.

Wat verwacht je verder van ons? Dat iemand naar je toe komt of zo?
Serieus? Jezus.
Sla hem dood of zet buiten.
Alle reacties Link kopieren
Als hij na een kwartier niet weg is ondanks mijn hulp dan spuit of sla ik hem dood. Niet van harte maar je moet wat.

Er blijven er nog genoeg over om de soort in stand te houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bang voor wespen. Ik spuit ze meestal plat met haarlak en wanneer zij niet meer zo goed kunnen vliegen dan sla ik ze dood. Ik wou dat ik een meer diervriendelijke methode had om deze beesten buiten te houden.... :"-(
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sjulia schreef:
21-04-2019 09:50
Ik heb elke dag een wesp in mijn kamer. Begin mij een beetje zorgen te maken over een mogelijke nest. Ik app altijd de buurman en die komt mij redden van de wesp met een papiertje en een glas en doet hem zo naar buiten. Wil je mijn buurman lenen?
Is vast steeds dezelfde wesp ;-D
Alle reacties Link kopieren
niekie1 schreef:
21-04-2019 10:17
Is vast steeds dezelfde wesp ;-D
Wordt op afstand bestuurd door de buurman ;-D
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
21-04-2019 10:11
Ik ben ook bang voor wespen. Ik spuit ze meestal plat met haarlak en wanneer zij niet meer zo goed kunnen vliegen dan sla ik ze dood. Ik wou dat ik een meer diervriendelijke methode had om deze beesten buiten te houden.... :"-(
Horrren plaatsen geen optie?
Alle reacties Link kopieren
drominique schreef:
21-04-2019 10:38
Horrren plaatsen geen optie?
Misschien wel...alleen het is een schuifdeur en ik ben niet zo handig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pozzebok schreef:
21-04-2019 10:19
Wordt op afstand bestuurd door de buurman ;-D
De buurman bleef laatst wel errrg lang in de slaapkamer. Ik kwam even checken en toen had hij een papiertje onder de deur geschoven. Daarop stond; buurman is dood. Jij bent de volgende. Afzender: wesp. 😂 Volgens de buurvrouw zat hij zich al sinds de winter te verheugen op deze grap. :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik spuit de wesp nat met water. Wesp denkt dat het regent en zoekt snel een droog heenkomen. Als je nou even het raam openzet, kan hij naar buiten vliegen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ach wij hebben een muis in huis. En van de week liep die in de slaapkamer. :-(
Sla hem gewoon dood. Daar open je toch geen topic voor.
Alle reacties Link kopieren
In deze periode gaat de koningin op zoek naar een plekje voor een nest. Ze zoekt daarvoor steeds op dezelfde plekken. Als je nu een wesp tegenkomt in huis kan je deze beter of dood maken of aan de andere kant van het huis weer buiten zetten ( dan blijft de wesp meestal weg)
jomata schreef:
21-04-2019 10:53
Ach wij hebben een muis in huis. En van de week liep die in de slaapkamer. :-(
Wij hadden een tijdje terug een muis in de woonkamer. een muizenklem gekocht en wat pindakaas erop gesmeerd en de volgende ochtend hadden wij hem al.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
21-04-2019 11:16
Wij hadden een tijdje terug een muis in de woonkamer. een muizenklem gekocht en wat pindakaas erop gesmeerd en de volgende ochtend hadden wij hem al.
Gemeen. :-(
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen elektrische vliegenmepper? elektrocuteren rotinsect.
Misschien is hij meer van de goede gesprekken?
Alle reacties Link kopieren
Blazen en daarmee richting raam jagen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
21-04-2019 11:16
Wij hadden een tijdje terug een muis in de woonkamer. een muizenklem gekocht en wat pindakaas erop gesmeerd en de volgende ochtend hadden wij hem al.
We hebben een bakje staan waar die wel in kan en niet uit. Zitten luchtgaatjes in zodat we hem levend buiten kunnen zetten. Alleen tot nu toen nog geen succes
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-04-2019 10:48
De buurman bleef laatst wel errrg lang in de slaapkamer. Ik kwam even checken en toen had hij een papiertje onder de deur geschoven. Daarop stond; buurman is dood. Jij bent de volgende. Afzender: wesp. 😂 Volgens de buurvrouw zat hij zich al sinds de winter te verheugen op deze grap. :roll:
Geweldig :HA:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-04-2019 10:48
De buurman bleef laatst wel errrg lang in de slaapkamer. Ik kwam even checken en toen had hij een papiertje onder de deur geschoven. Daarop stond; buurman is dood. Jij bent de volgende. Afzender: wesp. 😂 Volgens de buurvrouw zat hij zich al sinds de winter te verheugen op deze grap. :roll:
Geweldig! :hihi:
Je gaat toch geen wesp doodslaan? Gewoon even naar buiten dirigeren met een theedoek of iets dergelijks.
Sjulia schreef:
21-04-2019 10:48
De buurman bleef laatst wel errrg lang in de slaapkamer. Ik kwam even checken en toen had hij een papiertje onder de deur geschoven. Daarop stond; buurman is dood. Jij bent de volgende. Afzender: wesp. 😂 Volgens de buurvrouw zat hij zich al sinds de winter te verheugen op deze grap. :roll:
Hahahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven