Wi Tata: geen entertainment, maar wel lied gezocht

10-01-2010 00:41 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2004 was de presentatie van de nieuwe bijbelvertaling, die is toen ook uitgezonden op tv. Daarbij werd door een solozangeres Wi Tata gezongen, dat is de Surinaamse versie van het Onze Vader. Ik vond die vertolking toen erg mooi.

Ik zou die uitvoering graag nog eens terughoren of downloaden, iemand enig idee of die nog ergens te beluisteren is? Ik heb wel koren e.d. gevonden die ook een Wi Tata zingen, maar dat is dus niet wat ik zoek.
Mijn computer wil helemaal niet mee werken, anders had ik graag even voor je gegoogeld. Maar als je gerichter zoekt op uitzending gemist of op you tube met onderstaande informatie, vind je dan ook niets?

Nederland 1: 21.00 uur

Op woensdag 27 oktober vindt om 16:00 uur de officiële presentatie van De Nieuwe Bijbelvertaling plaats in De Doelen te Rotterdam. H.M. Koningin Beatrix zal hierbij aanwezig zijn. Diverse artiesten, waaronder de Antilliaanse zangeres Izaline Calister, operadiva Miranda van Kralingen en jazzzangeres Denise Jannah, treden op en zingen liederen geïnspireerd op de Bijbel.

Te horen zijn onder meer het ‘Ave Maria’ van Guiseppe Verdi en het lied ‘I Don’t Know How to Love Him’ uit de rockmusical Jesus Christ Superstar. Tevens zullen bekende Nederlanders als acteur Victor Löw, kardinaal Godfried Danneels, oud-politicus Ed van Thijn en schrijfster Nelleke Noordervliet passages en citaten uit De Nieuwe Bijbelvertaling voorlezen. Met het beroemde koor ‘Hallelujah’ uit de Messiah van G.F.Händel wordt de officiële presentatie feestelijk afgesloten.

Het programma begint om 16:00 uur en eindigt om 17:10 uur. Op woensdagavond 27 oktober wordt de presentatie integraal uitgezonden vanaf 21:00 uur op Nederland 1.

De tv-registratie van de presentatie is één van de drie samenwerkingsprojecten rond De Nieuwe Bijbelvertaling van de Nederland 1-bespelers NCRV, KRO/RKK, EO, ZVK en IKON. Verder verzorgen de omroepen het project voorleesbijbel.nl en de interactieve Nationale Bijbeltest (zaterdag 30 oktober, 21.00 uur). Zie de links hiernaast.

© foto: Evangelische Omroep Pers fotograaf: Gert Jan van der Tuuk
Dank je wel voor je hulp borderwalk. Het staat niet meer op uitzending gemist, te lang geleden, maar ik zag dat ik de uitzending nog wel na kon bestellen bij de archieven van Beeld en Geluid. Alleen heb ik er geen 27,50 voor over, dat dan weer niet

Op youtube staat niet het lied, maar ik heb nu wel de naam van de zangeres (Izaline Calister) dus ik ben toch wat verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven