WIE heeft engel 4 vermoord?

dinsdag 27 oktober 2009 om 14:36

dinsdag 27 oktober 2009 om 14:57
quote:ingmagh schreef op 27 oktober 2009 @ 14:49:
is prima hoor maeijken, kunnen we weer zeggen wat we willen, worden nooit meer geband op de pijler van vier. Maar wat was jouw motief? Wie krijgt het interview?
Hé hé, ik zeg niet dat ik engel4 heb vermoord...
Ik wilde juist niet verdacht overkomen...
*kijkt heel erg onschuldig*
is prima hoor maeijken, kunnen we weer zeggen wat we willen, worden nooit meer geband op de pijler van vier. Maar wat was jouw motief? Wie krijgt het interview?
Hé hé, ik zeg niet dat ik engel4 heb vermoord...
Ik wilde juist niet verdacht overkomen...
*kijkt heel erg onschuldig*
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

dinsdag 27 oktober 2009 om 18:39
quote:misschicken schreef op 27 oktober 2009 @ 12:32:
Ik heb zojuist een bloederig lijk met vleugeltjes gevonden...heb uiteraard gelijk 112 gebeld. Maar misschien kunnen we hier ook wat speurwerk verrichten.....
WIE heeft engel 4 vermoord? Had er iemand nog iets te vereffenen?
[afbeelding]Ik reken op een wederopstanding over iets meer dan 3 dagen. Alles zal reg kom, al ziet het er nu nog zo gruwelijk uit
Ik heb zojuist een bloederig lijk met vleugeltjes gevonden...heb uiteraard gelijk 112 gebeld. Maar misschien kunnen we hier ook wat speurwerk verrichten.....
WIE heeft engel 4 vermoord? Had er iemand nog iets te vereffenen?
[afbeelding]Ik reken op een wederopstanding over iets meer dan 3 dagen. Alles zal reg kom, al ziet het er nu nog zo gruwelijk uit
woensdag 28 oktober 2009 om 16:10
Uit een ander topic
Omdat ik geen geld heb om een zwangerschapstest te kopen, heb ik gisteren, bij gebrek aan een konijn, mijn urine bij een engel geïnjecteerd. Helaas is de engel overleden en weet ik nog steeds niet of ik zwanger ben.
Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage
Omdat ik geen geld heb om een zwangerschapstest te kopen, heb ik gisteren, bij gebrek aan een konijn, mijn urine bij een engel geïnjecteerd. Helaas is de engel overleden en weet ik nog steeds niet of ik zwanger ben.
Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 28 oktober 2009 om 16:31
quote:tbl1966 schreef op 28 oktober 2009 @ 16:10:
Uit een ander topic
Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage Begrijp ik nou goed dat je jezelf aangeeft?
Uit een ander topic
Dit mag toch wel, is mijn eigen bijdrage Begrijp ik nou goed dat je jezelf aangeeft?
woensdag 28 oktober 2009 om 16:34