Wie is er 1 van een tweeling hier?

24-07-2008 23:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede-forummers,

Ik ben heel benieuwd wie van jullie er eentje van een tweeling is. Ik ben namelijk zelf in verwachting van een eeneiige tweeling, en ze zullen zo rond de jaarwisseling geboren gaan worden. We weten nog niet of het jongens of meisjes zijn.

Na de eerste korte schrik vinden we het nu allemaal geweldig, en ik vind het zo prachtig die twee kleintjes zo gezellig bij elkaar.

Hoe heb jij het ervaren om samen met je broertje of zusje een tweeling te zijn? Wat raad je me aan mbt bv. hetzelfde kleden, verjaardagsfeestjes, andere broers en zussen etc. Ik ben zelf van plan om het aan de kinderen zelf over te laten wat ze graag willen, en ik denk niet dat ik ze altijd hetzelfde ga kleden hoor. Lijkt me leuk om jullie verhalen te horen. Misschien had je wel liever geen tweelingzus- of broer gehad... Ik lees het wel!!
Sorry niks te melden hier, maar met zo'n forumnaam moet ik gewoon even binnenvallen
.
haha
De neiging om binnen te vallen heb ik ook bij afval-topics!

Aah, ook tweelingen die niet met elkaar overweg kunnen. Ik sta er heel blanco tegenover hoor. Het is maar afwachten hoe die twee met elkaar om zullen gaan. In ieder geval hebben ze een broertje of zusje in huis om mee op te groeien, van te leren en mee te spelen of te ruzieen. En dan zijn er nog twee oudere zusjes die haast niet kunnen wachten tot ze er zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven