Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
quote:rogue_25 schreef op 09 juni 2011 @ 23:26:

Knuffel voor jou yellow.

en voor Alynia, meid wat vreselijk voor je. Veel sterkte met het verwerken, ik weet hoeveel pijn het doet.

ik wil ook een knufje, ben de hele avond bezig geweest met een baby musje die ik in mijn tuin vond, ben bezig geweest hem in leven te houden en hij is toch overleden.

Besefte dat hij net zo groot was geworden als mijn gestorven kindje.

Ach gossie Rogue. Zielig is dat hè? Hoewel je hem zelfs met een speciale mussencouveuse als die er al zouden zijn niet in leven had kunnen houden blijft het zielig.

Ook een knuffel voor je opmerking over je kindje
Ah wat fijn, iedereen is elkaar al aan het beknuffelen, dank je wel!

Yellow, hij is echt een enorme lul hoor. Tssss.
Ahhh Rogue_25 wat moet dat rot zijn! (Voor beide) je krijgt een dubbele Wat veel liefde in dit topic! Zonder dat we elkaar kennen.. Althans, ik ken jullie niet Je zou toch bijna denken dat als uiterlijk en status (o.a.) de liefde in het echte leven ontzettend in de weg staan! Ik ben nu ongeveer een jaar op Viva, maar dit is zeker weten mn lievelingstopic!

Slaap lekker iedereen. Dat er maar mooi gedroomd mag worden

Liefs van mij en Viva t konijn
aah waldorf wat lief
quote:Waldorf114 schreef op 10 juni 2011 @ 00:14:

Ahhh Rogue_25 wat moet dat rot zijn! (Voor beide) je krijgt een dubbele Wat veel liefde in dit topic! Zonder dat we elkaar kennen.. Althans, ik ken jullie niet Je zou toch bijna denken dat als uiterlijk en status (o.a.) de liefde in het echte leven ontzettend in de weg staan! Ik ben nu ongeveer een jaar op Viva, maar dit is zeker weten mn lievelingstopic!

Slaap lekker iedereen. Dat er maar mooi gedroomd mag worden

Liefs van mij en Viva t konijn Aaaaah, Waldorf, dat is lief!
Ik ga slapen.

Ik laat nog wel achter (neem vooral zoveel je nodig hebt): en doos aandacht, 24 begrijpende blikken, 36 knuffels (in verschillende uitvoeringen), 86 schouderklopjes en 3 armen om schouders.

En voor de slapelozen laat ik de hele nacht, non-stop slaapliedjes spelen en is er een infuus met warme melk beschikbaar.

O ja, ik heb dus nog heel veel van die 'Wat een Hufter! je bent véél beter af zonder hem!'. gebruik gerust.

yellow: het is echt een lul hoor. Ook nog een knuffel voor jou.
Nooo! Het topic stond onderaan de lijst! UPPEN!

Ik heb zowaar goed geslapen vannacht. Dat komt zelden voor als vriend er niet is. Zou het met Viva te maken hebben?

Fijne dag gewenst iedereen! Oja, ik heb trouwens nog wat "het is echt niet erg om gewoon ff helemaal niks te doen". Kan 'm zelf ook gebruiken, maar heb nog genoeg!
Waldorf die had ik net nodig !

Bedankt.

And right back at ya
Ik word weer naar dit topic getrokken, want wat doet het me goed...

@Alynia, voor jou vandaag een arm om je schouder, een begrijpende blik en een doos tissues.

En nog een paar wijze woorden. (van mijn Oma gekregen, die zijn echt heel fijn)

@2ree, ik heb een: "Je bent echt veel beter af zonder hem." Van de stapel gepakt. Ik hoop dat t helpt.

Verder geef ik een vriendin van mij nog een koud lappie voor haar ontstoken pootje.

En ik zet een potje thee voor haar klaar, dan hoeft ze die niet zelf te zetten.
Van de Flow kalender, voor de liefhebber:

'Waar sta jij vandaag even bij stil?'

Altijd prettig om achter de hand te hebben als momentje van rust.
quote:Waldorf114 schreef op 10 juni 2011 @ 14:36:

Nooo! Het topic stond onderaan de lijst! UPPEN!

Ik heb zowaar goed geslapen vannacht. Dat komt zelden voor als vriend er niet is. Zou het met Viva te maken hebben?

Fijne dag gewenst iedereen! Oja, ik heb trouwens nog wat "het is echt niet erg om gewoon ff helemaal niks te doen". Kan 'm zelf ook gebruiken, maar heb nog genoeg!Jeeuh!!! Wat fijn dat je geod hebt geslapen! Misschien inderdaad wel dank zij Viva(ai)!
quote:egelviva schreef op 10 juni 2011 @ 14:47:

@Alynia, voor jou vandaag een arm om je schouder, een begrijpende blik en een doos tissues.

@2ree, ik heb een: "Je bent echt veel beter af zonder hem." Van de stapel gepakt. Ik hoop dat t helpt.

Verder geef ik een vriendin van mij nog een koud lappie voor haar ontstoken pootje.

En ik zet een potje thee voor haar klaar, dan hoeft ze die niet zelf te zetten.Je bent meer dan welkom. Het is inderdaad mogelijk om een deel van: '' Wat een Hufter! Je bent véél beter af zonder hem!' te pakken en het eerste deel te laten liggen. geen probleem. Ik weet zeker dat alleen 'Wat een hufter' ook erg gewild is.
[quote]egelviva schreef op 10 juni 2011 @ 14:47:

En ik zet een potje thee voor haar klaar, dan hoeft ze die niet zelf te zetten.[/quote]

Dat is erg lief van je. Er is door verschillende mensen Roosvicee aangeboden. Misschien kun je die er ook bij doen?
O ja, Egelviva: 'Je bent echt véél beter af zonder hem'.
Heeft iemand nog een "het komt al-le-maal goed" liggen ?

Ik moet vanavond een heel lastig mailgesprek voeren ,en weet niet wat ik ervan kan verwachten.

Ik kom later eventueel nog wel terug voor "wat een hufter ,je bent veel beter af zonder hem" ,maar ik verwacht (hoop?) dat dat niet nodig is .
Het komt allemaal goed Augustusbloem, beloofd! Knuffel erbij meid. Veel sterkte.
quote:augustusbloem schreef op 10 juni 2011 @ 17:29:

Heeft iemand nog een "het komt al-le-maal goed" liggen ?

Ik moet vanavond een heel lastig mailgesprek voeren ,en weet niet wat ik ervan kan verwachten.

Ik kom later eventueel nog wel terug voor "wat een hufter ,je bent veel beter af zonder hem" ,maar ik verwacht (hoop?) dat dat niet nodig is .

Augustusbloem, ik heb daar nog heel veel van. Komtie: 'Echt waar, ik zeg het je: het komt al-lemaal goed'. 'Wat er ook gebeurt: achteraf ben je blij dat het achter de rug is'

(ik ben zo vrij geweest om dat laatste er even bij te doen, als extra zeg maar, als ik mis zit geef je hem gewoon terug ok?).

Ik hou in ieder geval een 'Wat een Hufter!, je bent véél beter af zonder hem!' voor je warm mocht het nodig zijn.

Sterkte alvast met het mailgesprek!
Ach dat was dubbel, na ja geefnie.
Mag ik een arm om me heen met een ´Je bent meer waard dan alleen maar de deurmat van je ex zijn´ erbij?

En bij deze een voor idereen die er eentje nodig heeft.

En een special voor Liebeling die ook een kutdag heeft vandaag.
En een ´Je hoeft niet alles te pikken, alleen maar omdat jullie kinderen hebben´ kan ik er ook wel eentje van gebruiken als iemand die over heeft.
quote:dddandelion schreef op 10 juni 2011 @ 17:50:

Mag ik een arm om me heen met een ´Je bent meer waard dan alleen maar de deurmat van je ex zijn´ erbij?

En bij deze een voor idereen die er eentje nodig heeft.

En een special voor Liebeling die ook een kutdag heeft vandaag.

Dandelion, tuurlijk mag je een arm om je heen! En: Je bent absoluut meer waard dan de deurmat van je ex te zijn!

Ik moest er even naar zoeken maar ik heb nog een hele fraaie. Er zit een gratis doos bonbons bij.

Komt ie: Je hoeft niet alles te pikken omdat jullie kinderen hebben hoor!

En van mij krijg je een
2reebruineogen, dankjewel! En virtuele bonbons kunnen geen kwaad voor de lijn toch?!
Ik wil ook graag een knuffel. En dat het heel erg gaat regenen op een bepaalde plek in NL.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 10 juni 2011 @ 18:10:

Ik wil ook graag een knuffel. En dat het heel erg gaat regenen op een bepaalde plek in NL. .In welke stad of in de omgeving van welke stad ?Dan kan ik daar mijn regendans op afstemmen .
Je krijgt een knuffel van me, zolang ik maar niet op die bepaalde plek woon, Noa!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven