Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 31 oktober 2017 om 19:31
Man had een heerlijke pompoensoep gemaakt: met een appeltje en sinaasappelsap erdoor. Gebakken kipreepjes en 'soldaatjes' (croutons). Morgen heb ik weer een hele lange werkdag door een bijeenkomst waar ik tot een uurtje of 9 's avonds ben. Kan ik fijn stevig lunchen met de restjes van vanavond. Mijn lief is een vooruitziend en zorgzaam schatje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 1 november 2017 om 15:00
woensdag 1 november 2017 om 15:17
Dat doet me goed om te lezen Praad. Volgende week is het dan waarschijnlijk voor het grootste deel weg en dat is een fijne gedachte.
woensdag 1 november 2017 om 15:21
Daar hoop ik inderdaad op en daar ga ik ook wel van uit. En ja, jij bent mijn voorhoede. Kun je alvast mij voorbereiden op wat me te wachten staat haha.
woensdag 1 november 2017 om 16:06
Wat fijn Prada! Ik hoop dat het snel helemaal over is.
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe kitten heb?
Hij zat tijdelijk bij mijn schoonzusje in afwachting van een nieuw huisje, en man en schoonzus hebben me overgehaald om hem in huis te nemen. Het is een schatje hoor.
En ik heb een trui aan die eerst niet paste (te strak) en ik dus eigenlijk nog nooit gedragen heb. Nu zit hij perfect! Ik ben helemaal blij. -9 kg nu en het gaat heel goed.
Had ik al gezegd dat ik een nieuwe kitten heb?
En ik heb een trui aan die eerst niet paste (te strak) en ik dus eigenlijk nog nooit gedragen heb. Nu zit hij perfect! Ik ben helemaal blij. -9 kg nu en het gaat heel goed.
woensdag 1 november 2017 om 16:21
Goed bezig Drackie, passende trui en een kitten. pas opd at kitten je trui niet gaat gebruiken als klimrek of speelgoed.
Fijn Prada dat het al wat beter gaat.
Oudblond, heb je de hakken al aan? (Moet er niet aan denken daar op te lopen)
Heb vandaag eindelijk de moed bij elkaar geraapt en kamer gestoft, gezogen en gedweild, Nu bedenken wat ik ga eten
Heb vandaag eindelijk de moed bij elkaar geraapt en kamer gestoft, gezogen en gedweild, Nu bedenken wat ik ga eten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 1 november 2017 om 16:50
De administratie regelen wordt je als getrouwde vrouw gewoon onmogelijk gemaakt. Alle rekeningen staan op naam van man (ongevraagd), als ik iets moet regelen moet ik inloggen met zijn Digi-D, etc. Ik vind dat echt idioot.
Is dat niet vreselijk ouderwets dat alles automatisch op naam van man komt te staan? Zelfs de brieven van de bank, waar we een en/of rekening hebben, staan áltijd alleen op zijn naam.
drackie wijzigde dit bericht op 01-11-2017 16:52
13.81% gewijzigd
woensdag 1 november 2017 om 16:51
Dankjewel! Haha, deze kitten doet dat niet zo erg, maar ik heb er nog twee. Het is trouwens een trui met een opdruk van, heel toepasselijk, poezen.nlies schreef: ↑01-11-2017 16:21Goed bezig Drackie, passende trui en een kitten. pas opd at kitten je trui niet gaat gebruiken als klimrek of speelgoed.
woensdag 1 november 2017 om 17:04
Ja, voor mij was het ook weer even geleden, maar meer omdat het niet in mijn dieet past. Vroeger maakte ik het met enige regelmaat. Ben altijd gek geweest op de Italiaanse keuken, helaas heb ik die nu voor het grootste deel vaarwel moeten zeggen.Annapicobella schreef: ↑01-11-2017 17:01Mmm...dat is ook al honderd jaar geleden dat ik lasagna maakte of at. Lekker!
woensdag 1 november 2017 om 17:33
Oeh, lekker, lasagne.
Ik kom er net achter dat ik vier maanden na mijn verhuizing nog steeds het water betaal voor dat huis, en ook voor dit huis. Gelijk PWN gebeld, maar die waren er al niet meer. Morgen dus nogmaals bellen. Beetje jammer dat ik nergens de meterstanden kan vinden van toen. Ik vrees dat ik ze niet heb.
Ik kom er net achter dat ik vier maanden na mijn verhuizing nog steeds het water betaal voor dat huis, en ook voor dit huis. Gelijk PWN gebeld, maar die waren er al niet meer. Morgen dus nogmaals bellen. Beetje jammer dat ik nergens de meterstanden kan vinden van toen. Ik vrees dat ik ze niet heb.
woensdag 1 november 2017 om 18:50
Was ik al bang voor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 1 november 2017 om 18:54
Eigenlijk verschoon ik mijn bed altijd op zaterdag, maar had vandaag de dekbedhoezen gewassen en ze voelden zo lekker aan en ruiken zo lekker, dat ik vandaag mijn bed heb gedaan, lekker fris en fruitig. 
Zo heerlijk, vers beddengoed, misschien dat 2 keer per week me wel bevalt en dan doe ik dit vaker.
Heeft iemand nog een tip voor de televisie? Kan zelf niets leuks vinden. Heb geen Netflix.
Zo heerlijk, vers beddengoed, misschien dat 2 keer per week me wel bevalt en dan doe ik dit vaker.
Heeft iemand nog een tip voor de televisie? Kan zelf niets leuks vinden. Heb geen Netflix.
woensdag 1 november 2017 om 18:57
Volgens mij is er niet veel te zien vandaag op tv, misscien kan je iets terug kijken op de laptopCateautje schreef: ↑01-11-2017 18:54Eigenlijk verschoon ik mijn bed altijd op zaterdag, maar had vandaag de dekbedhoezen gewassen en ze voelden zo lekker aan en ruiken zo lekker, dat ik vandaag mijn bed heb gedaan, lekker fris en fruitig.