Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
O, wat verdrietig. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach drominique :hug: veel sterkte meid, wat ontzettend rot.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ach Drominique, wat verdrietig :hug:
Drominique :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh Drominique, wat een rotnieuws. Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Drominique dikke :hug: heel veeel sterkte lieve meid
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!
Alle reacties Link kopieren
Ach wat vreselijk. Ik hoop dat je het een plekje geven kunt :hug:.
Alle reacties Link kopieren
Drominique, wat verdrietig, sterkte :hug:

Ik heb ook WIDM gekeken en mijn mol is eruit…. we hebben allemaal geen punten meer, op zoon na, want die was vergeten in te zetten ;-)

Hier gingen beiden dacht ik rond een jaar naar 1 slaapje, maar dat vond ik echt wel gedoe. Eigenlijk konden ze dan nog niet met 1 slaapje, maar als ze 2x sliepen werd het ’s avonds weer helemaal niks met slapen.

Littlebell, hoe is het nu met je zoon?

Lux, jouw zoon alweer beter?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lief dat je er naar vraagt Juultje. Zoon is vannacht van 1 tot 4 wakker geweest. En nu ben ik ook verkouden, koortsig, hoesterig en heb een zere keel. :'(
Littlebell schreef:
19-02-2019 12:01
Lief dat je er naar vraagt Juultje. Zoon is vannacht van 1 tot 4 wakker geweest. En nu ben ik ook verkouden, koortsig, hoesterig en heb een zere keel. :'(
Zullen we voortaan appen/bellen/mailen/faxen/forummen? Dochter besloot om half 2 wakker te worden en om 3 uur weer te gaan slapen.
Helaas kon ik niet meer in slaap komen.
Alle reacties Link kopieren
O bah, beterschap, Littlebell! Hopelijk word je niet echt ziek.

Fruity, waardeloos zeg, zo lang wakker zijn... Was je dochter niet moe vandaag?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juultje schreef:
19-02-2019 16:17
O bah, beterschap, Littlebell! Hopelijk word je niet echt ziek.

Fruity, waardeloos zeg, zo lang wakker zijn... Was je dochter niet moe vandaag?
Welnee, die heeft vandaag een dag op de opvang en dan slaapt ze gerust meerdere uren achter elkaar :facepalm:
We betalen zo'n 8 euro per uur om ons kind te laten slapen op de opvang :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Littlebell was je kleintje ook wakker vanwege hoest-proest enz?

En bij jou fruity? Gewoon een slechte nacht of wat anders?

Ik hoop dat jullie de dag een beetje doorgekomen zijn!

Juultje, jij gokt(e) dus ook nog met je menderjarige kinderen bij widm? ;-)
Dat betekent dan dat ze ook echt meekijken? Dat is wel heel gezellig!

Hier gaat het wel. Vannacht een enorme huilbui ff en nu gewoon werken.
Oh ik lees nu pas bij, wat verdrietig Drominique!
Alle reacties Link kopieren
Ha, nu ook WIDM teruggekeken! Die had ik even niet zien aankomen!

Wat naar, die kinderen die halve nachten wakker zijn. Hopelijk slapen ze vannacht weer heerlijk door!
Littlebell, hopelijk wordt je niet echt ziek.

Fruity, wij hebben ook zo'n periode gehad dat dochter de halve dag sliep op de opvang (en wij thuis alleen maar slaapjes hadden van 45 minuten) :facepalm: Het voelde toen ook wat oneerlijk dat ze daar betaald lag te slapen! :lol:

Drominique, logisch dat je verdrietig bent! Was ik ook bij mijn miskramen. Neem de tijd die je nodig hebt. Gaf werk een beetje afleiding?

Slaapjes: hmmm, nou, we gaan het wel avonturen. Ik denk wel dat ze het doorzet, al de hele week dat voor 11:30 slapen niet lukt (niet dat ze daarvoor niet moe is, maar dat is iets anders blijkbaar). Ze heeft altijd al relatief weinig geslapen, dus het zal wel goed zijn.

Hier een twee heerlijke dagen gehad in Brussel! Het was de eerste keer dat ik zonder dochter weg was. Mijn vader kwam oppassen, dus ik liet haar met een goed gevoel achter. Gelukkig was het ook erg goed gegaan.
Het was ook heel fijn om weer even samen met vriend weg te zijn, en vooral om even nergens rekening mee te hoeven houden. We hebben ons voorgenomen om dit ieder jaar minimaal 1 keer te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ah maisnon wat heerlijk dat je vader oppast! En finn dat jij zo genoten hebt!
Vriend ook hoop ik?
En als je vader het lekker vindt om op te passen: maak er lekker een 2x per jaar evenement van. Zo belangrijk!

Werk geeft geen afleiding. Ben hier al even klaar. De positieve test hield me tegen om te switchen. Man en ik hebben nu afgesproken; al ben ik volgende maand weer zwanger (verwachten we niet, maar man houdt rekening met uhhh alle eventueel mogelijke opties) ik ga actief solliciteren en ga mezelf een nieuwe werkomgeving gunnen, wat er ook gebeurd en wat de toekomst ook brengt. We kunnen bl prima leven op mans salaris dus ik moet me van hem even richten op mijn geluk. Het enige dat dan volgens hem even niet kan is scheiden :whip: we zijn nl onder huwelijkse voorwaarden getrouwd omdat ik dat perse nodig dacht te vinden. De schat. :blabla: :love:
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heel verstandig Drominique. Ik besloot vlak na mijn positieve test toch maar een driejarige master te gaan doen en dat gaat allemaal best. Ideaal? Mwoah, niet per se, maar zéker ook geen spijt van.

@Fruity: wat vermoeiend die nachten!

@Littlebell: beterschap meid!

@Maisnon: fijn dat je het zo leuk gehad hebt!

@Hier: zoon beter, man ziek en ik nu geloof ik ook. Maar zoals jullie begrijpen gaat man bijna dood en ligt hij in bed en heb ik gewoon 3 wassen gedraaid vanavond :P nu gauw naar bed want ben helemaal rillerig en slap.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik lig hier alweer uren wakker omdat zoon niet lekker is. Die is niet lekkerbigt alleen maar te kreunen en te steunen en heeft sinds hij geen borstvoeding meer krijgt de super vervelende gewoonte ontwikkeld aan mijn tepels te friemelen en dat krijg ik er al een half jaar gewoon niet uit. Heb man al meedegedeeld dat hij morgen aan de beurt is want uitgeput bevalling ingaan is ook geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Drominique, dochter kijkt mee, zoon alleen als hij goed uitgerust is. Zaterdag keek hij niet mee, omdat hij de nacht ervoor bij een vriendje had gelogeerd en kapot was. Daardoor was hij dus ook vergeten in te zetten ;-)

Fruity, haha, dat ken ik wel ja, dat deden ze bij mij ook. Wij kapot op het werk en zij lekker slapen op de opvang.

Lekker Maisnon, zo'n weekendje Brussel! Wij doen het ook regelmatig, of gaan samen uit eten. Dan komt de oppas, maar ik denk dat we die over goed een jaar niet meer nodig hebben als we maar een paar uur weg zijn. Volgend jaar april wordt dochter 14. Zullen ze wel jammer vinden, ze zijn gek op haar.

Lijkt me verstandig, Drominique, het is ook belangrijk om lekker in je vel te zitten en een leuke baan helpt daarbij.

Beterschap, Lux!

Aapje, beterschap met je zoon! Zorg inderdaad maar voor genoeg rust nu, je hebt je energie nog hard nodig. Hou je het nog vol?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Wat een slecht slapende kinderen, ben zo blij dat we dat achter de rug hebben!
Mijn dochters sliepen nauwelijks bij de opvang/oppas. Dat was ook niet fijn, na zo'n dag waren ze versleten.
Lekker hoor Maisnon, een paar dagen weg!
Mijn jongste en middelste hebben na vandaag vakantie, heerlijk! Oudste dochter moet donderdag en vrijdag nog naar school en dan lekker even bijkomen!
@Juultje: Ik ga uit van carnavalsvakantie dus tel nog even af. Einde is in zicht en nu is het gewoon wachten tot het begint.

Zoon is wel goed ziek voor zijn doen. Temperatuur van 39,2 en viel om 9 uur in slaap op schoot. Zit geen puf in.
Beterschap met zoon Aapje!

Hier is het gelukkig tot verkoudheid gebleven. Zoon was vanochtend om 5 uur even wakker en is bij mij in bed gekropen. En toen hebben we tot 10 voor 10 geslapen. Dus dat was heel fijn.
Mijn moeder komt zo lunch voor me maken want zit al 2 uur met slapend kind op schoot.
Alle reacties Link kopieren
Ah vervelend aapje, succes!

Gat, wat lekker, vakantie!

@littlebell: fijn dat het meevalt. Hier kan het ook erger geloof ik. Vooral heel slap maar ‘t blijft bij verhoging verder lijkt het.

@Juul: ik kan me dus serieus zo verheugen op die tijd haha. Samen iets kijken en een polletje maken :lol: Ik ben meer een grote-kinderen-moeder dan een kleine-kinderen-moeder denk ik :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven