Woningen op funda, plaats hier wat je opvalt deel 11!
donderdag 16 mei 2024 om 09:45
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen! 
Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier de link en laat ons meegenieten.
Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... start=3175
Veel kijk- en postplezier!

Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier de link en laat ons meegenieten.
Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... start=3175
Veel kijk- en postplezier!
Such fun!1
dinsdag 23 september 2025 om 22:58
woensdag 24 september 2025 om 11:43
Een prachtig huis idd en smaakvol ingericht, ik zou er ook zo in kunnen trekken. Mooie prijs en hoge plafonds.Calamitycat schreef: ↑23-09-2025 22:46Oké, ik verhuis naar Leeuwarden en neem de héle inrichting en de twee poezen over. Want ik wil dit huis. NU![]()
Waar kan ik tekenen?
https://www.funda.nl/detail/koop/leeuwa ... /43172392/
De originele details, badkamer!, zijn goed behouden.
Helaas één maar, ik zou er niet voor naar Leeuwarden willen verhuizen.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)
woensdag 24 september 2025 om 12:20
Heel mooi huis inderdaad.Calamitycat schreef: ↑23-09-2025 22:46Oké, ik verhuis naar Leeuwarden en neem de héle inrichting en de twee poezen over. Want ik wil dit huis. NU![]()
Waar kan ik tekenen?
Alleen wel grappig dat als dit in de Randstad gestaan had, iedereen over elkaar heen gevallen was om de benaming ‘achtertuin’ voor een plaatsje van 3x3 meter. En nu vindt niemand het ‘niet meer dan een luchtplaats’. Ik vermoed dat dat de prijs zelfs in Leeuwarden wel aardig zal drukken.
woensdag 24 september 2025 om 12:25
Dit is veel te sfeervol ingericht voor een luchtplaats. Dat heeft niks met oppervlakte te maken. De meeste luchtplaatsen zijn volgens mij best ruim namelijknausicaa schreef: ↑24-09-2025 12:20Heel mooi huis inderdaad.
Alleen wel grappig dat als dit in de Randstad gestaan had, iedereen over elkaar heen gevallen was om de benaming ‘achtertuin’ voor een plaatsje van 3x3 meter. En nu vindt niemand het ‘niet meer dan een luchtplaats’. Ik vermoed dat dat de prijs zelfs in Leeuwarden wel aardig zal drukken.

Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
woensdag 24 september 2025 om 12:44
Mooi! En een 'zoek de poezen' voor beginnersCalamitycat schreef: ↑23-09-2025 22:46Oké, ik verhuis naar Leeuwarden en neem de héle inrichting en de twee poezen over. Want ik wil dit huis. NU![]()
Waar kan ik tekenen?

Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
And everything you do; Yeah, they were all yellow
woensdag 24 september 2025 om 13:13
4 x 4nausicaa schreef: ↑24-09-2025 12:20Heel mooi huis inderdaad.

En ik vind dit ook geen luchtplaats maar een sfeervolle oase van groen, waar je je geborgen en veilig kan voelen. Er is overigens ook nog een voortuin(tje) en een dakterras(je). Heb nu een grote tuin maar dit zou, nu ik wat ouder ben, mijn groene vingers prima tevreden kunnen stellen.
Helaas is het te ver weg voor mij, maar ik ben echt verliefd op dit huis met alles erop en eraan.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
woensdag 24 september 2025 om 17:47
De zithoek in mijn tuin is precies even groot, en dat is behoorlijk klein voor je hele ‘buiten’ hoor. Die foto’s doen het groter lijken dan het is. Eens dat het leuk ingericht is, maar het blijft echt klein. Als er een huis in Amsterdam met een tuin van minder dan 3x4 met direct daarachter bebouwing hier geplaatst wordt, wordt daar hoe dan ook heel lacherig over gedaan. Dat het een luchtplaats is, ‘dat noem je toch geen tuin’ enz. Ook als het leuk aangekleed is. Dus ik vond het grappig dat hier niemand daar over klaagde.Calamitycat schreef: ↑24-09-2025 13:134 x 4![]()
En ik vind dit ook geen luchtplaats maar een sfeervolle oase van groen, waar je je geborgen en veilig kan voelen. Er is overigens ook nog een voortuin(tje) en een dakterras(je). Heb nu een grote tuin maar dit zou, nu ik wat ouder ben, mijn groene vingers prima tevreden kunnen stellen.
Helaas is het te ver weg voor mij, maar ik ben echt verliefd op dit huis met alles erop en eraan.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in