Woningen op funda, plaats hier wat je opvalt deel 11!

16-05-2024 09:45 1983 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen! B-)

Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier de link en laat ons meegenieten.

Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... start=3175

Veel kijk- en postplezier!
Such fun!1
Lucy schreef:
23-09-2025 22:52
Heel erg leuk en nog betaalbaar ook!
Ja! :cheer2:

En 'maar' 3 uur reistijd naar mijn werk (enkele reis). Maar mijn werkgever vindt het vast goed als ik de hele week thuis ga werken :whistle:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
23-09-2025 22:46
Oké, ik verhuis naar Leeuwarden en neem de héle inrichting en de twee poezen over. Want ik wil dit huis. NU :love:
Waar kan ik tekenen?

Afbeelding

https://www.funda.nl/detail/koop/leeuwa ... /43172392/
Een prachtig huis idd en smaakvol ingericht, ik zou er ook zo in kunnen trekken. Mooie prijs en hoge plafonds.
De originele details, badkamer!, zijn goed behouden.
Helaas één maar, ik zou er niet voor naar Leeuwarden willen verhuizen.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)

Calamitycat schreef:
Oké, ik verhuis naar Leeuwarden en neem de héle inrichting en de twee poezen over. Want ik wil dit huis. NU :love:
Waar kan ik tekenen?

Afbeelding

Heel mooi huis inderdaad.
Alleen wel grappig dat als dit in de Randstad gestaan had, iedereen over elkaar heen gevallen was om de benaming ‘achtertuin’ voor een plaatsje van 3x3 meter. En nu vindt niemand het ‘niet meer dan een luchtplaats’. Ik vermoed dat dat de prijs zelfs in Leeuwarden wel aardig zal drukken.
nausicaa schreef:
24-09-2025 12:20
Alleen wel grappig dat als dit in de Randstad gestaan had, iedereen over elkaar heen gevallen was om de benaming ‘achtertuin’ voor een plaatsje van 3x3 meter. En nu vindt niemand het ‘niet meer dan een luchtplaats’. Ik vermoed dat dat de prijs zelfs in Leeuwarden wel aardig zal drukken.
Dit is veel te sfeervol ingericht voor een luchtplaats. Dat heeft niks met oppervlakte te maken. De meeste luchtplaatsen zijn volgens mij best ruim namelijk ;)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Calamitycat schreef:
Waar kan ik tekenen?

Afbeelding

Mooi! En een 'zoek de poezen' voor beginners :)
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
nausicaa schreef:
24-09-2025 12:20
4 x 4 :lol:

En ik vind dit ook geen luchtplaats maar een sfeervolle oase van groen, waar je je geborgen en veilig kan voelen. Er is overigens ook nog een voortuin(tje) en een dakterras(je). Heb nu een grote tuin maar dit zou, nu ik wat ouder ben, mijn groene vingers prima tevreden kunnen stellen.
Helaas is het te ver weg voor mij, maar ik ben echt verliefd op dit huis met alles erop en eraan.
Dierproeven.
Kleinezon schreef:
24-09-2025 12:44
Mooi! En een 'zoek de poezen' voor beginners :)
haha! Ja :D
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
24-09-2025 13:13
4 x 4 :lol:

En ik vind dit ook geen luchtplaats maar een sfeervolle oase van groen, waar je je geborgen en veilig kan voelen. Er is overigens ook nog een voortuin(tje) en een dakterras(je). Heb nu een grote tuin maar dit zou, nu ik wat ouder ben, mijn groene vingers prima tevreden kunnen stellen.
Helaas is het te ver weg voor mij, maar ik ben echt verliefd op dit huis met alles erop en eraan.
De zithoek in mijn tuin is precies even groot, en dat is behoorlijk klein voor je hele ‘buiten’ hoor. Die foto’s doen het groter lijken dan het is. Eens dat het leuk ingericht is, maar het blijft echt klein. Als er een huis in Amsterdam met een tuin van minder dan 3x4 met direct daarachter bebouwing hier geplaatst wordt, wordt daar hoe dan ook heel lacherig over gedaan. Dat het een luchtplaats is, ‘dat noem je toch geen tuin’ enz. Ook als het leuk aangekleed is. Dus ik vond het grappig dat hier niemand daar over klaagde.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven