Zaterdagochtend topic

19-05-2018 07:29 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ik lees dit topic altijd met veel plezier en dacht ik trap ook eens af...

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist wakker gemaakt door de middelste en heb net koffie gezet. Even rustig wakker worden. De oudste en jongste liggen nog met papa op 1 oor.

Straks lekker naar de kapper en even wat shoppen. Heerlijk even zonder gezinnetje. Om half 2 moet man weg en ben ik alleen met de kids. We gaan lekkere hapjes eten en films kijken en ik heb beloofd dat ze mogen logeren in ons bed.
Ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo ff boodschappen doen en daarna stukje fietsen en hier een kerk beklimmen voor het uitzicht. In de middag even naar een vriendin.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dochter (6 jr) en ik zijn al wakker. We zitten nu beide met een iPad wakker te worden. Ze wil zo graag samen haar nieuwe puzzel doen. Daarna vriend wakker maken en boodschappen doen. Vanmiddag gaan we denk ik wat leuks doen met ons drieën. Het wordt mooi weer, dus kunnen we lekker naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen idee wat de dag me gaat brengen. Het enige wat zeker is, is dat mijn man zometeen versebroodjes gaat halen en we zeker 2 uurtjes aan de tafel gezellig ontbijten met een stapel kranten. En daarna, we zien het wel . Oh ja, ik zal vast en zeker naar het huwelijk gaan kijken op TV.

Een fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Een flink stuk huwelijk kijken natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een mok cappuccino gezet en ben ermee teruggekropen in bed. Lekker genieten van de rust naast mijn slapende man.

Straks moeten we een huishoudelijke inhaalslag leveren, boodschappen doen en vanavond krijgen we gezellig eters.
Ik werd om 5 uur al wakker gekukeld door de haan van de buren.

Om 530 uur er maar uit gegaan omdat ik niet meer in slaap kon komen. Gedouched.
Om 6 uur met de hond gewandeld. Film gekeken die ik opgenomen had en nu ff achter de computer,de rest wordt ook langzaam wakker en duikt de keuken in.
Ik lig met tablet in bed. Straks ontbijten en boodschappen doen. Man moet werken middag/avond en ik ga met de kinderen even de stad in. Hier is van alles te doen met Pinksteren dus gezellig in de stad.

Maar alles slaapt nu nog...man ligt nog zachtjes te snurken :heart:
anoniem_255247 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 08:15
2.32% gewijzigd
Wij gaan zo naar het afzwemmen van de jongste en daarna eten de opa’s en oma een cakeje hier. Dan gaan we snel de auto in om de kinderen weg te brengen naar mijn oom en tante die op ze gaan passen zodat man en ik nieuwe meubels voor ons nieuwe huis kunnen gaan kopen. Drukke maar leuke dag dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo werken en daarna het nieuwe seizoen van 13 reasons why kijken. Ook zal ik kijken of ik het huwelijk nog terug kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zoonlief (7) heeft zo bokstraining...daarna boodschappen doen en vanaf 14u zijn kinderfeestje.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
19-05-2018 07:45
Een flink stuk huwelijk kijken natuurlijk
Jaaaaa dat ga ik ook doen!
Alle reacties Link kopieren
Ben vanochtend al heen en weer gereden naar Schiphol, dus al vanaf kwart over 5 op. Nu aan het overwegen nog even te gaan slapen want dat heb ik niet veel gedaan. Beetje rommelen verder, royal wedding kijken + trashen hier, boodschappen doen, vrij weinig dus!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Dankzij alweer feest bij de buren (sociale huurwoningen altijd feest) slecht geslapen.
Zometeen om 9 uur kijken of ik nog Meloxidyl kan krijgen voor vermoedelijke blaasontsteking kat.
Verder zou ik naar mijn tante vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Vinyl in de wc leggen, zonder de pot te verwijderen! Dit i.v.m. achterlijk aansluiting. Nou dat zal veel gevloek worden want ga dat maar netjes rond de pot leggen :sarcastic: Denk dat ik er een kit rand omheen ga doen.

Fijne zaterdag,
honingbloesem wijzigde dit bericht op 19-05-2018 08:21
0.84% gewijzigd
''Geen woorden maar daden''
Succes met afwemmen van de jongste Momo

Ik ben al poosje wakker, maar rustig aan het ontwaken.

Zoon gaat straks naar een kinderfeestje en dan ga ik met dochter voor hele (lange) weekend de boodschappen in huis halen, verder opruimen in huis en een rondje met de hond hardlopen in het bos.
Niks bijzonders dus :).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanaf drie uur met kramp buiten bed gestaan maar heb kennelijk toch ook geslapen.

Verder zijn er geen plannen. Boodschappen doe ik doordeweeks. Ik weet nog niet of ik een echt pinksterdiner ga maken of dat ik de gewone doordeweekse pot op tafel zet. Ik denk dat ik een van de kipgerechten maak uit het topic gisteren. Extra calorieën kunnen er wel bij want de weegschaal gaf vanmorgen een heel laag getal aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
lig wakker te worden maar heb slecht geslapen. ben op vakantie en t was vannacht vreselijk warm.
denk dat ik straks begin met een plons in het zwembad en daarna koffie.
Man slaapt nog.
Morgen helaas weer naar huis dus we gaan genieten van de laatste dag!
Amereeh. Gefeliciteerd met de baby hè!!
Boodschapjes doen en het huis opruimen. En ik denk even langs mijn ouders want die zijn weer terug van vakantie.

Morgen naar de Racedagen in Zandvoort.
Alle reacties Link kopieren
Mag zo langs de endodontoloog voor een wortelkanaalbehandeling.. en daarna in bed naar het huwelijk kijken denk ik, hangt er vanaf hoe goed/slecht ik er vanaf kom
Alle reacties Link kopieren
Evada35 schreef:
19-05-2018 08:25
Amereeh. Gefeliciteerd met de baby hè!!
Dank je Evada!hoe is het met jou? Zal ons topic weer eens opsnorren:-)
Alle reacties Link kopieren
Kermitt schreef:
19-05-2018 08:28
Mag zo langs de endodontoloog voor een wortelkanaalbehandeling.. en daarna in bed naar het huwelijk kijken denk ik, hangt er vanaf hoe goed/slecht ik er vanaf kom
Sterkte Kermitt!
Alle reacties Link kopieren
Hier net naar beneden gestommeld, even ontbijten en dan boodschappen doen. Verder plaatsen kinderzitje in auto nog een keer testen (ben 39 weken zwanger) en verder staan vooral voor man nog wat klusjes op de planning. Ik heb verder niet zoveel staan. Huwelijk kijken en mijn soep verder afmaken, denk ik :)

Fijne zaterdag iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven