Ze zijn er weer !! En het is nog maar juli........
vrijdag 28 juli 2017 om 22:37
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2878 ... pen__.html
HAVELTE - Hoewel het hartje zomer is en de meeste mensen nog niet willen denken aan de koude decembermaand, vieren ze in het Drentse Havelte alvast een beetje Sinterklaas. In een supermarkt in het dorp zijn de vermoedelijk de eerste kruidnoten van het jaar gesignaleerd.
De zakken van 500 gram zijn sinds donderdag te koop. „Het is controversieel, maar we konden ze bestellen”, vertelt Jeroen Schakelaar, manager van de Albert Heijn aan De Stentor. „De eerste dertig zakken zijn al verkocht.” Waar de winkel vorig jaar de decembersnack ’pas’ in augustus in de schappen had liggen, besloot het dit jaar dat het wachten lang genoeg had geduurd.
Of de supermarkt de echt de allereerste is, is niet met zekerheid te zeggen.
HAVELTE - Hoewel het hartje zomer is en de meeste mensen nog niet willen denken aan de koude decembermaand, vieren ze in het Drentse Havelte alvast een beetje Sinterklaas. In een supermarkt in het dorp zijn de vermoedelijk de eerste kruidnoten van het jaar gesignaleerd.
De zakken van 500 gram zijn sinds donderdag te koop. „Het is controversieel, maar we konden ze bestellen”, vertelt Jeroen Schakelaar, manager van de Albert Heijn aan De Stentor. „De eerste dertig zakken zijn al verkocht.” Waar de winkel vorig jaar de decembersnack ’pas’ in augustus in de schappen had liggen, besloot het dit jaar dat het wachten lang genoeg had geduurd.
Of de supermarkt de echt de allereerste is, is niet met zekerheid te zeggen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

vrijdag 28 juli 2017 om 23:12
Lijkt me mooi, maar liever zonder pepernoten.Snoesje666 schreef: ↑28-07-2017 23:09Hele mooie omgeving voor vakantie in eigen land.
Op de grens van Drenthe, Friesland en Overijssel.

zaterdag 29 juli 2017 om 00:09
Dan ze vaak kopen bij AH, dan krijg je er vanzelf regelmatig een persoonlijke bonus op.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2017 22:42ware het niet dat ik ze het liefste afgeprijsd koop en dat kan niet als ze nooit uit het assortiment verdwijnen.

Wat mij betreft ligt het spul ook het hele jaar door in de schappen, kan me er niet druk om maken. Als je er (nog) geen interesse in hebt, koop je het gewoon niet.

zaterdag 29 juli 2017 om 22:04
Heb zin in een kerstkransje maar daar hoor je nooit iemand over 
Waar, op welke datum en hoe laat worden de eerste meestal gesignaleerd? Ik wil zo'n kransje met witte spikkeltjes, witte vulling en een lintje om ze in de boom te hangen.
Wie o wie weet meer? Is eind oktober reëel als streefdatum?
Je weet het gewoon niet... opeens liggen ze in de winkels maar wanneer precies houdt niemand ordentelijk bij. Bah!

Waar, op welke datum en hoe laat worden de eerste meestal gesignaleerd? Ik wil zo'n kransje met witte spikkeltjes, witte vulling en een lintje om ze in de boom te hangen.
Je weet het gewoon niet... opeens liggen ze in de winkels maar wanneer precies houdt niemand ordentelijk bij. Bah!

dinsdag 1 augustus 2017 om 17:47
Kruidnoten. Alle soorten chocolade ☺

woensdag 2 augustus 2017 om 12:45
O ja!!! Die kransjes wil ik ook!Bestaardigopzich schreef: ↑29-07-2017 22:04Heb zin in een kerstkransje maar daar hoor je nooit iemand over