Zeg eens eerlijk......

24-10-2009 17:09 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? En de huisregels? De FAQ's?

Heb jij eerst een tijdje mee gelezen voor je ging posten?

Ik niet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 oktober 2009 @ 18:00:

Ja typisch Zwiep, die is zo intelueelJa he HPL (voor de nieuwe onder ons, jij dus pommetje horlepiep, HPL staat voor HoiPippiLangkous) Zwiep loopt altijd te koop met haar inteluele inseminatie.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 17:56:

[...]

Kippie, kijk hier even Wat is jullie favoriete webshop?Ja ik was er al achter hoor! Als ik op jou moet wachten....
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 17:58:

[...]

Ohhh doe maar weer arrogant met je intemigentie intellegensie slimheid Intellectigent dus
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 18:05:

[...]

Ja he HPL (voor de nieuwe onder ons, jij dus pommetje horlepiep, HPL staat voor HoiPippiLangkous) Zwiep loopt altijd te koop met haar inteluele inseminatie.Thanks Chardonnay voor de uitleg. Nu pies ik ook in mijn broek
quote:misschicken schreef op 24 oktober 2009 @ 18:06:

[...]

Ja ik was er al achter hoor! Als ik op jou moet wachten.... Sorry, ik had niet door dat je het tegen mij had met je witte wijn. Ik noem jou toch ook niet Barnevelder
quote:misschicken schreef op 24 oktober 2009 @ 18:07:

[...]

Intellectigent dus Ben jij er ook zo een?
hahahahahahaha
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mijn hemel wat ben ik braaf...
quote:EvyBlissy schreef op 24 oktober 2009 @ 17:14:

Nee, heb ik niet gelezen nee.

Weet je wat? Ik ga gelijk reclame maken voor mijn webshop en hier iedereen duizend vragen stellen voor mijn afstudeerscriptie en daarna ga ik kijken of ik een leuke vrouw (slank, niet rokend, 23-30) kan vinden voor een trio. Beetje jammer dat je nu wegloopt met mijn idee;-).....Maar nee,ik heb ze ook niet gelezen
Neuh nooit gelezen maar wijzer geworden van alle "vriendelijke aanwijzingen" van forummers naar andere forummers die de rules ook duidelijk niet gelezen hadden.

Zodoende nu toch redelijk op de hoogte van de regels.
quote:twompie schreef op 24 oktober 2009 @ 18:19:

Neuh nooit gelezen maar wijzer geworden van alle "vriendelijke aanwijzingen" van forummers naar andere forummers die de rules ook duidelijk niet gelezen hadden.

Zodoende nu toch redelijk op de hoogte van de regels.

Haai Twomp

Ja he, fijn die behulpzame forumsters hier. Ik ben zelf dus ook zo'n behulpzame forumster
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 oktober 2009 @ 17:58:

[...]

Maar die ben je weer vergeten toch? Tuurlijk, nergens in de voorwaarden stond dat ik ze uit mijn hoofd moest leren. Juristen zijn van nature lui en willen niets uit het hoofd leren, daarom zijn die wetboeken zo dik!
Intellectuele inseminatie, briljant!
quote:Zwieber schreef op 24 oktober 2009 @ 18:21:

[...]

Tuurlijk, nergens in de voorwaarden stond dat ik ze uit mijn hoofd moest leren. Juristen zijn van nature lui en willen niets uit het hoofd leren, daarom zijn die wetboeken zo dik!Dit verklaart meteen waarom wij je boek hebben zitten uittypen
quote:Zwieber schreef op 24 oktober 2009 @ 18:21:

Tuurlijk, nergens in de voorwaarden stond dat ik ze uit mijn hoofd moest leren. Juristen zijn van nature lui en willen niets uit het hoofd leren, daarom zijn die wetboeken zo dik!
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 18:23:

[...]

Dit verklaart meteen waarom wij je boek hebben zitten uittypen Was het maar zo, ik zit zelf nog te worstelen met de overgebleven 150 pagina's maar het wordt wel zeeeeeeeeer gewaardeerd
Is dat nou nog niet af? Tsss, ja dan kan je wel van lui spreken

Waarom stuur je die niet even door aan een paar mensen? Vele handen....etcetera, etcetera.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 18:30:

Is dat nou nog niet af? Tsss, ja dan kan je wel van lui spreken

Waarom stuur je die niet even door aan een paar mensen? Vele handen....etcetera, etcetera.Vind het niet leuk om weer mensen ermee lastig te vallen, vandaar.
Ik had niks geen regels gelezen toe ik hier voor het eerst kwam. Laat staan de ongeschreven regels.

Daarom had ik me binnen no time enorm impolulair gemaakt bij een groepje vaste posters. omdat ik een te grote bek opzette.

Nu doe ik altijd heel bescheiden en lief en dat bevalt een stuk beter.
Nijn ooit impopulair geweest? Kan het me niet voorstellen.
quote:Nijntje schreef op 24 oktober 2009 @ 18:41:

impolulair is dat ook een woord uit het wetboek van Zwieber ?
quote:hompeltjepompeltje schreef op 24 oktober 2009 @ 18:46:

[...]

is dat ook een woord uit het wetboek van Zwieber ?*Pssst. Impopulair is een bestaand woord*
Ik heb de regels ook nooit gelezen. Ik lees nog steeds voornamelijk mee. Ik reageer niet vaak.
Voor meelezen zijn er weer hele andere regels he Nina? Daar ben je je toch wel bewust van?
Ja daaaaaaaag regels en FAQ's lezen...........

Daar heb je toch van de aardige medeforummers voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven