Zijn hier ook mensen die niet de Viva lezen?

22-06-2007 12:36 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik. Maar wel gebruik maken van het forum omdat het fijn is met vrouwen van dezelfde leeftijd problemen te bespreken over gezondheid, beauty en relaties.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop em soms, als hij een euro kost, maar heb dan daarna weer spijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgehaakt na de vagina reportage met bijbehorende foto's van enige tijd geleden. Ik hoef niet te weten hoe de poes van een ander eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de viva zelden. Zoals een aantal anderen enkel in wachtkamers (tandarts, huisarts) of omdat iemand de viva in de trein heeft laten liggen.
Alle reacties Link kopieren
Noooit!!! Flutblad, echt helemaal nix an!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Viva gelezen als man, jarenlang. De viva heeft beslist potentie, maar had veel meer de verandering moeten maken naar een unisex blad, en minder vrijblijvend moeten zijn. Als de vliegtuigen het WTC invliegen vind ik dat de Viva daarover had moeten schrijven, deze zaken hebben de wereld geschokt. Viva deed niks. Op een aardig interview met Ayaan na, heeft de Viva de hele emancipatieproblematiek van de allochtone vrouw laten liggen, en haar blad gevuld het humbug over komkommerschijfjes tegen ouderdomsrimpels. Dat is tevens mijn 2e punt van kritiek: het klakkeloos overschrijven wat allerlei charlatans uit de beautybranche en gezondheidszorg beweren, en niet bij echte artsen of deskundigen te rade gaan.

Wat goed is aan de Viva? De rubriek aan Viva verteld. Sommige interviews met mensen die echt iets kunnen. En tenslotte het Viva forum. De rest is kul. Ik zou Cisca Dresselhuys van Opzij eens naar de Viva laten kijken.
Neuhhh...lees geen viva. Vroeger weleens, mijn ex was/is geabonneerd op de Viev.
Alle reacties Link kopieren
Lees NOG wel de viva, maar heb mn abonnement opgezegd. Vind het niet meer zo leuk als eerst. Merkte de laatste tijd steeds vaker dat ik m niet meer helemaal uit las, dat ik misschien de helft of nog minder interessant vond om te lezen maar meer ook niet.

Maar het forum blijft leuk om af en toe op te neuzen en te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
heeeeeel soms en inderdaat geen diepgang, geen kritiek geen actualiteiten niets. ik weet heel goed wat ik tegen rimpels moet doen (nog meer lachen) en hoe ik mijn vriend moet bevredigen vraag ik wel aan hem. echt een suf blad. maar nog niet zo verschrikkelijk als de cosmo. het lijkt wel of we allemaal alleen nog maar bezig zijn met dunne dijen schaamlippiercings en vage vacanties dieettips etc. ik kan me er dood aan ergeren. maar zo op zon forum weer ouderwetse vrouwenpraatjes lezen is zalig. maar ook hier mogen van mij de topics wel wat actueler.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook geen viva.

de enige keren dat ik de viva in handen heb gehad is JAREN geleden als ik naar de tandarts moest in nederland. hahaha. maar verder nee. Als ik de viva gratis thuis bezorgt zou krijgen zou ik er dan in neuzen?.JA hoor ik ben gewoon een nieuwsgierig mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven