Zwangerschap sleeve

18-01-2020 08:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry verkeerde topic... iets met een pijler waarvan ik niet weet hoe ik dat kan instellen. Ik ben zoekende om dit bericht te verwijderen.... nog niet gelukt.
anoniem_394659 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 09:07
Reden: Verkeerde topic etc
78.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit bij Overig? Heb ik eindelijk de Zwangerpijler laten blokkeren, krijg ik alsnog een zwangerschapstopic te zien.

En mss handig om het woord 'gastric' toe te voegen in je topictitel.
Nu is het erg onduidelijk wat mij betreft.
Ik dacht: wat is een zwangerschaps sleeve?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het over tattoos ging. Haha!
Ik had ook een andere verwachting bij deze titel en pijler. Ik dacht dat je een sleeve (tatoeage) wilde laten zetten tijdens je zwangerschap.

Sorry, verder geen ervaring met je vraag.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2020 08:49
Waarom staat dit bij Overig? Heb ik eindelijk de Zwangerpijler laten blokkeren, krijg ik alsnog een zwangerschapstopic te zien.

En mss handig om het woord 'gastric' toe te voegen in je topictitel.
Nu is het erg onduidelijk wat mij betreft.
Ik dacht: wat is een zwangerschaps sleeve?
Dit.

Sorry to, ook aan mij heb je niks. Maar ik baal dat er dus mensen zijn die een topic niet gelijk bij de juiste pijler zetten. Ook ik heb de betreffende pijler laten blokkeren en dan krijg je dit soort topics alsnog te zien...

By the way, bij 'sleeve' dacht ik aan tattoo's...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ok sorry Ben nieuw hier. Welke topic zouden jullie er bij zetten? Ik ga even uitzoeken of ik het kan veranderen. Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Fleuriefleur schreef:
18-01-2020 08:51
Ik dacht dat het over tattoos ging. Haha!

Ik ook! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik krijg het niet voor elkaar ik zal proberen te kijken of ik het kan verwijderen en een nieuwe kan aan maken
Alle reacties Link kopieren
Racefiets123 schreef:
18-01-2020 09:02
Ok sorry Ben nieuw hier. Welke topic zouden jullie er bij zetten? Ik ga even uitzoeken of ik het kan veranderen. Bedankt

Bij zwanger of gezondheid. Je kunt het zelf niet aanpassen, dit moet via de moderator.
Alle reacties Link kopieren
Racefiets123 schreef:
18-01-2020 09:02
Ok sorry Ben nieuw hier. Welke topic zouden jullie er bij zetten? Ik ga even uitzoeken of ik het kan veranderen. Bedankt
Zwangerschap, de moderators kunnen het voor je doen
Alle reacties Link kopieren
Ok ik zie alleen een topic genaamd seks! Dat vond ik het ook net niet. Vandaar bij overige gezet. Maar hoe verwijder je een bericht eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Racefiets123 schreef:
18-01-2020 09:08
Ok ik zie alleen een topic genaamd seks! Dat vond ik het ook net niet. Vandaar bij overige gezet. Maar hoe verwijder je een bericht eigenlijk?
Kun je niet zelf, moet je aan de mods vragen in het Centraal Moderatortopic.

Als het goed is heb je op de beginpagina een overzicht van alle pijlers van dit forum, waaronder eentje die 'Zwanger' heet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet verwijderen (alleen als privacy in het geding is). Maar zwangerschapsgerelateerde dingen kan je beter bij 'zwanger' neerzetten.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ok dank je. Nou het gekke is dat ik dat niet zie, maar zal wel aan mij liggen haha af en toe een beetje kippig. Ik ga mijn best doen!
Alle reacties Link kopieren
Een is gelukt. Als ik mijn account een nieuw bericht aanmaak dan zie ik de topic niet. Als ik het eerst opzoek en dan een bericht maak dan komt hij er wel. Apart maar het werkt. Nu nog verwijderen. Bedankt voor jullie hulp!
Alle reacties Link kopieren
Misschien haal je diverse termen door elkaar heen, maar ik denk dat ik je begrijp. Als je een nieuw topic aanmaakt, zouden als het goed is alle pijlers erbij moeten staan (staat bij 'categorie').
Je kan je eigen berichten wel wijzigen (en eventueel de tekst verwijderen), maar een topic niet (tenzij wegens privacy, maar daarvoor moet je contact opnemen met de mods).

Succes!
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven