Alleen maar pech?

19-02-2015 23:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen tijd heb ik echt zoveel pech. Ik ben van mezelf erg positief ingesteld en probeer altijd alles zo zonnig mogelijk in te zien. Maar op dit moment heb ik het overal zo mee gehad. Vandaag ben ik gezakt voor mijn rijbewijs bijvoorbeeld. Afgelopen jaar gezakt voor m'n havo, opa overleden, dat jaar ervoor blijven zitten, daar weer voor was ik ernstig ziek(ziekenhuis opname:( ), twee keer keihard gedumpt door m'n vriendje... Dit zijn helaas nog maar een aantal dingen. Ik heb altijd alles zo positief mogelijk proberen op te lossen en overal zo goed mogelijk geprobeerd mee om te gaan. Maar op dit moment lukt het gewoon niet meer. Ik denk vaak dat het leven mij niet gegund is ofzo.. Ik weet ook echt niet hoe ik dit zou kunnen veranderen?
quote:celine2906 schreef op 20 februari 2015 @ 11:37:

Tja pech.... Hier de afgelopen 3 jaar ook niet zulke leuke dingen.

Mijn 21 jarige autistische zoon zelfstandig laten wonen omdat het tussen niet meer goed was. Het gaat nu gelukkig stukken beter tussen ons.

Mijn partner kreeg 2 jaar geleden een depressie (ik zag dit al jaren eerder) bleek een burnout, zijn bedrijf te lang aangehouden tijdens zijn ziekte en door de crisis toch faillissement aan moeten vragen. Hij heeft ca. ¤ 80.000 schuld, ook door faillissement van zakenrelaties die ons niet meer konden betalen. En vlak na de diagnose burn out is bij partner kanker geconstateerd. Ook dat zat al langere tijd in zijn lijf denk ik. Hij komt niet voor WSNP in aanmerking want heeft dan ook sollicitatieplicht maar dat gaat een beetje moeilijk door de chemokuren en hij is nog steeds heel erg moe. Hij doet wel 2x per week vrijwilligerswerk maar meer kan hij nu niet. Heb door deze ziekte met een hele andere man onder 1 dak geleefd. Van een een lieve, geduldige en hardwerkende zelfstandig ondernemer is hij veranderd in een ongeduldige, negatieve persoonlijkheid (alles is ruk nu) met op zijn tijd flinke woede uitbarstingen. Daarbij legt die 80.000 schuld een enorme druk op de relatie. Dus tja.

Ik lees dat je nog erg jong bent, dus misschien nog niet helemaal opgewassen wb tegenslagen, maar geloof me, de negatieve dingen maken je sterker. Ook al zie je dat niet op dat soort momenten. Maar het leven is vaak ook niet leuk. Dat geef ik toe.
Het laatste wat ik heb is zelfmedelijden, echt waar. En misschien lijkt het zakken voor het rijbewijs niets, maar het komt er wel nog even lekker bij plus dat het echt mega veel geld kost. Maar ik zal zeker lekker doorgaan, wordt vast wel een keer beter allemaal. Haha ja zal over een jaar nog eens kijken hoe het er dan allemaal voorstaat en dit teruglezen. Wie weet...
https://www.youtube.com/watch?v=0-I8TnY_VqI
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven