Angst/ paniekstoornis deel 2

26-01-2023 12:05 729 berichten
Het oude angststoornis topic is vol en daarom gesloten. Omdat ik het fijn vind om hier te schrijven en mijn hart te luchten, hierbij deel 2.

Iedereen die angst, paniek, stress, spanningsklachten heeft en wil meeschrijven is welkom.

Deel 1
psyche/angststoornis/list_messages/3889 ... #p34309204
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat rot Leergierig, heeft het bij jou ook te maken met de warmte of andere factoren die ook meespelen?
Heb je dingen die je helpen als je je zo voelt?

Ik wil ook weer graag mee schrijven.. Hier gaat het ook niet zo goed, het ging al een tijdje niet zo lekker maar met het afscheid nemen van mijn kat is er nog een schepje bovenop gekomen.

Wat ik vooral merk is dat er ook niet echt meer naar gevraagd wordt en dat voelt eenzaam.
Ik snap dat anderen er niet zo mee bezig zijn en hun eigen leven hebben maar ik zit er weer alleen mee en het lukt me ook nog niet goed om het een plekje te geven, mede omdat deze warmte me ook helemaal lam legt.

Ik wandel wel elke dag maar verder lig ik veel op de bank en dat triggert ook weer mijn angststoornis, depressie, me slecht voelen over mezelf.
Ik kom er gewoon niet uit zo en voel me gefrustreerd en machteloos :cry:

Hoe gaat het met jullie??
Hoe gaat het met jou Bixy en op vrijwilligerswerk en met je kinderen?

Hopelijk kunnen we elkaar inderdaad weer een beetje steunen hier.
Ik ben er ook nog hoor,maar weinig energie om te reageren. Nog steeds veel angst& paniekklachten. Net weer herhaalrecept oxazepam gevraagd :(
@Yess, afscheid nemen van je kat is zwaar! Dat kan je er dan gewoon niet bij hebben.

@rammie. wat naar dat je veel angst- en paniekklachten hebt.

De warmte helpt zeker niet mee. Vooral de luchtvochtigheid. Gelukkig nu wat koeler. Gebruik antidepressiva. Daarnaast 0,5 mg of 1 mg Lorazepam als het echt niet meer gaat qua angst.

Was wel bekend met depressie (dysthymie), maar zoveel angst is nieuw. Ook moeilijk te zeggen waar die angst soms opeens vandaan komt. En dan ook nog overgang met de nodige klachten,
Het vreet ook energie

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven