Droom over een engel

20-10-2010 08:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen, ik heb toch zo'n rare droom gehad. Hij ging over een engel, maar uiteindelijk veranderde die in een heks. Iemand enig idee wat dat betekent?
dat de sfeer steeds leuker wordt hier!
Dat de engel in een heks veranderde...
dat 't bijna halloween is
Kende je de engel ook? misschien dat mensen in je omgeving een dubbele agenda hebben?
Erger u niet, verwonder u slechts!
Ik denk dat het duidt op een kerstdinner wat slecht af gaat lopen.
Van droominfo.nl:

Engel

Wanneer je engelen ziet in je droom, duidt dit op een bijzondere verstoring van je ziel. Engelen symboliseren het goede, puurheid, veiligheid, comfort en troost. Let heel goed op de boodschap die de engelen proberen duidelijk te maken. Deze boodschap dient als belangrijke leidraad tot een groter geluk.

Heks

Een heks in je droom vertegenwoordigt kwade, destructieve en gevaarlijke vrouwelijke krachten. Het zou kunnen verwijzen naar negatieve ideeën over het vrouwelijke en je ervaring met harteloze vrouwen. Een alternatieve, modernere uitleg is daarentegen dat een heks symbolisch is voor goedheid, kracht en aanlokkelijkheid.

Kan je daar wat mee?
.
Dat je misschien verwachtingen had, die niet bleken te kloppen?

Dat iemand in werkelijkheid niet zo goed is als je had gedacht?

Dat je een goede tijd hebt gehad, maar dat je dat nu ziet veranderen naar een slechtere tijd?
shit, ik denk dat ik het kersdiner maar oversla dit jaar. en uit voorzorg ook maar geen engeltjes in de boom
onzintopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven