Enorme angst voor conflict in Rusland Oekraine
woensdag 23 februari 2022 om 15:18
Zoals bijna iedereen heb ik een enorme angst voor het conflict wat zich momenteel afspeelt tussen Rusland en Oekraine. Ik leef de laatste tijd op kalmerende middelen. Zelfs snachts als ik wakker word, neem ik een kalmerend middel omdat ik sochtends bijna niet op het nieuws durf te kijken wat er die nacht er voor gebeurd is. Ik had zo'n hoop dat het diplomatiek opgelost kan worden maar ben nu zo bang dat Rusland na Oekraine ook andere landen gaat aanvallen met als gevolg een totale wereldoorlog waardoor de wereld vernietigt wordt.
Het liefst blijf ik heel de dag op bed liggen maar dat kan uiteraard niet. Hoe kan ik hier mee omgaan? Ik was heel goed gezond aan het eten en sporten, maar nu denk ik: waar doe ik het allemaal voor
Het liefst blijf ik heel de dag op bed liggen maar dat kan uiteraard niet. Hoe kan ik hier mee omgaan? Ik was heel goed gezond aan het eten en sporten, maar nu denk ik: waar doe ik het allemaal voor

dinsdag 1 maart 2022 om 13:06
Hoe zijn je dagen ingedeeld,heb je voldoende te doen?
donderdag 3 maart 2022 om 10:14
Ik heb 15 maart afspraak bij praktijkondersteuner van de huisarts en morgen een afspraak bij huisarts voor betere medicijnen omdat ik van oxazepam zo moe word.
Mocht er iemand nog iets opbeurends te zeggen hebben in de periode tot 15 maart hoor ik het heel graag
Zelf probeer ik nu zo ver mogelijk weg te blijven bij het nieuws.
Maar ik blijf hopen op lichtpuntjes, hoe klein dan ook.
Mocht er iemand nog iets opbeurends te zeggen hebben in de periode tot 15 maart hoor ik het heel graag

Zelf probeer ik nu zo ver mogelijk weg te blijven bij het nieuws.
Maar ik blijf hopen op lichtpuntjes, hoe klein dan ook.

vrijdag 4 maart 2022 om 15:48
Deze kwam ik vandaag tegen. Misschien heb je er iets aan. De psycholoog noemt enkele organisaties waar je terecht kan, zoals Openup en de luisterlijn.
https://www.ad.nl/video/productie/dit-k ... gle.com%2F
Ik vind dat er in alle mediaberichten die op ons afkomen ook niet veel aandacht voor dit onderwerp is, terwijl ik denk dat mensen daar wel baat bij zouden hebben.
https://www.ad.nl/video/productie/dit-k ... gle.com%2F
Ik vind dat er in alle mediaberichten die op ons afkomen ook niet veel aandacht voor dit onderwerp is, terwijl ik denk dat mensen daar wel baat bij zouden hebben.