Ervaringen Sertraline/Zoloft? Sociale fobie..

08-03-2012 19:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vandaag eindelijk bij de huisarts geweest ivm mijn depressieve gevoelens. Het gaat behoorlijk met pieken en dalen! Ik ben een jonge moeder, drie zoontjes (allemaal onder de 4 jaar) en ben van functie veranderd, en ben 4u meer gaan werken.. en het lijkt allemaal te veel! Veel te veel.. maar je gaat maar door en je gaat maar door. Daar komt bij dat ik een super onzeker mens ben, enorm negatief zelfbeeld.. en altijd maar in het negatieve leven. In mijn werk moet je veel contact hebben met collega's, veel bellen, veel overleggen. Allemaal dingen waar ik echt bang voor ben. Daar komt bij dat ik er al tegenop zie om de deur uit te gaan. Want iedereen (buren) die ik ontmoet (winkelpersoneel)... ik vind mezelf niet de moeite waard om met iemand te praten, ik kijk in de ogen van een ander naar mezelf, en dan altijd maar negatief. Ik word daar zo moe van, omdat ik weet dat het anders kan. Vandaag bij de huisarts geweest. Ik wil training om zelfverzekerd te kunnen functioneren, want het is gewoon zo, iedereen heeft het door dat je onzeker bent en niet durft. En daar word je gewoon dood moe van, mensen die daarom liever een andere collega zien dan mij, omdat diegene gewoon zelfverzekerd over komt. Ik wil gewoon een leuke moeder/vrouw zijn en een geweldige collega. Vandaag dus begonnen met Sertraline. Ik word wel heel bang als ik alle bijwerkingen zo lees.. vreselijk zeg! Nu twijfel ik dus al, ik wil het zo graag... maar als ik alle bijwerkingen zo lees denk ik hmmm.

Ik kwam bij de apotheek, en ik kreeg het advies de eerste week niet auto te rijden?! Want mocht ik bij een ongeval betrokken raken, en mijn bloed word gecontroleerd, dan ben ik de schuldige omdat ik dit medicijn gebruik. Is dit echt zo allemaal? Mijn reactievermogen gaat in ieder geval tijdelijk achteruit in het begin van het gebruik van dit medicijn.

Iemand ervaringen met dit medicijn of een ander antidepressiva?

Nu nog opzoek naar een training of psycholoog. Ik schreeuw om hulp, omdat ik gewoon mezelf wil zijn en niet meer dat zenuwachtige, onzekere, angstige mens!
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_33763 wijzigde dit bericht op 05-04-2012 10:43
Reden: prive
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven