Gevoel dat ik gek word

17-10-2016 01:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om 11u ging ik in mijn bed, probeerde te slapen maar was totaal niet moe dus lag wakker, na een tijd begon ik te piekeren, mijn gedachten dwaalden af, en nu heb ik allemaal gedachten die door mijn hoofd zwieren van zolang ik niet op iets anders gefocust ben. Ben zo bang dat ik gek aan het worden ben en dat dit nooit meer over gaat, omdat ik mezelf niet onder controle krijg. Kan iemand mij aub helpen
bel morgen anders de huisarts voor afspraak. Hier kunnen en mogen we geen diagnoses geven. Maar hoezo bang om te slapen, je bleef toch wakker

Bang om wakker te blijven met je gedachten dus. Jammer dat afspraak therapeut op zich laat wachten, huisarts is kortste slag morgen. Ik zou die dan echt bellen voor afspraak morgen. Dit moet je niet nog lang aanzien hoor!

Hoe ging het overdag met je, gaat het dan wel beter? Is het alleen als je probeert te slapen? Misschien alvast wat leuke films uitzoeken of boek klaarleggen, en muziek, dat je direct iets kan doen wat je afleidt ipv nog verzinnen wat te doen als je eenmaal in piekermodus zit...

oh ja en wat chocolade of koekjes en lekker drinken naast je bedje. Klinkt misschien suf, maar als je niet kan slapen, dan maar beste van maken even voordat huisarts je kan helpen verder..
Ik ben al in behandeling bij een psycholoog voor mijn angstklachten, dus zou jammer genoeg niet meteen zien hoe de huisarts me verder kan helpen..
ohh fijn dan kan je bij de psycholoog terecht. Goed dat je hulp hebt. sterkte ermee en de therapeut weet wel jou hier mee te helpen, wel vertellen dan he dat je zo paniekerig nu steeds in nacht bent.
Dankjewel voor je lieve berichtjes swifty!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven