gezellig hotel aan de kust NH

15-02-2011 21:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
we gaan niet vaak op vakantie, maar we zijn wel gezellig aangelegd.

aangezien we maar 1 nachtje hotel kunnen gaan boeken willen we graag naar de kust van noord-holland kind van 10 gaat mee,

het hotel moet voor ons als ouders wezen. moet wel wifi wezen voor ons kind. (we gaan voor ons kind naar het strand, hij heeft een handicap.)

wie weet een leuk hotel? we willen volgende week, zou leuk wezen als er een zwembad is, maar een klein familiehotel lijkt me ook leuk
Via vakantieveilingen zijn wij vorig jaar bij hotel van oranje beland. Erg leuk, aan het strand, binnemzwembad, spa, sauna, strandtent. Ook hadden ze kinderactiviteiten waar ons kind dan weer erg blij van werd, knutselen enzo. En het was nog supermooi weer ook. Ik vond het erg leuk!
Dubbel
Dat was trouwens in Noordwijk.
In psyche? Maar goed, Zandvoort is favoriet hier.
Zuiderduin in Egmond aan Zee misschien?
quote:Mac123 schreef op 15 februari 2011 @ 21:59:

Via vakantieveilingen zijn wij vorig jaar bij hotel van oranje beland. Erg leuk, aan het strand, binnemzwembad, spa, sauna, strandtent. Ook hadden ze kinderactiviteiten waar ons kind dan weer erg blij van werd, knutselen enzo. En het was nog supermooi weer ook. Ik vond het erg leuk!Die vakantieveilingen zijn op basis van 2 personen en als je er nog een persoon bij wilt boeken op de lamer dan moet je het hotel eerst bellen ? Weet jij hoe dat gaat.
psyche, sorry maar je komt toch met rust. ha.

nee dat is wat fout gegaan.

hotel oranje is juist afgesloten via hotelveilingen. dus ik ga dus vragen of er een derde persoon mee kan.

maar misschien iemand die een leuk hotel weet die gerund word door kleine ondernemers?
Ik weet niet of het wat voor je is, maar kijk eens bij Hotel Anno 1900 in Bergen.
anno 1900 is gemoedelijk maar - wel ehhh gedateerd

kijk eens bij op hotel blooming te bergen HELEMAAL LEUK!

echt een aanrader

je hoeft niet meer verder te zoeken!!!

heel veel plezier veel gr.
anno 1900 is gemoedelijk maar - wel ehhh gedateerd

kijk eens bij op hotel blooming te bergen HELEMAAL LEUK!

echt een aanrader

je hoeft niet meer verder te zoeken!!!

heel veel plezier veel gr.
anno 1900 - wel hele aardige leuke mensen! /ondernemers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven