Ik trek het niet meer

24-05-2014 11:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Je wordt nog steeds misbruikt? Hoe oud ben je en hoe kan jij uit deze situatie komen waardoor het misbruik stopt? Dat lijkt me de eerste stap
tjee, dat was snel.

Als het gaat om misbruik: neem aub iemand in vertrouwen die je kan helpen om uit die situatie te komen.

Sterkte
Holy shit nieuw record OPmeltdown binnen 3minuten!
Ik heb je OP gelezen en als je wilt dan kan je rustig verder meepraten. Je nickname is anoniem en je openingspost is niet te herleiden op personen, bovendien is hij nu weg. Je kan dus veilig praten hier. Ik denk dat het heel goed is om dit te bespreken. Ik hoop dat je blijft schrijven.
Ik sluit me aan bij meds. Heb je OP ook gelezen, en dit kan je niet alleen.
Kijk ook even op deze websites:

https://www.hulplijnseksueelmisbruik.nl
Ik heb je oP niet gezien maar, lieverd, aan de reacties hier kan ik zien dat het heftig is voor je.

Uit je gevoelens hier. Er zijn veel lotgenoten en hele lieve mensen die je tips kunnen geven, of gewoon een hart onder de riem.

M'n reactie was niet faya bedoeld, heb je OP net niet meer gelezen maar wel sterkte.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 mei 2014 @ 12:00:

Ik heb je OP gelezen en als je wilt dan kan je rustig verder meepraten. Je nickname is anoniem en je openingspost is niet te herleiden op personen, bovendien is hij nu weg. Je kan dus veilig praten hier. Ik denk dat het heel goed is om dit te bespreken. Ik hoop dat je blijft schrijven.

Helemaal mee eens. En wat een lieve reactie!!

Ano-niem, ik heb je OP niet gelezen maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk durf je het nog aan iets te schrijven, ik weet zeker dat hier mensen zitten die je verder kunnen helpen of in ieder geval naar je te luisteren

Zoiets kan je niet alleen oplossen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven