ik weet het niet meer

14-06-2014 11:16 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben iemand die niet tegen stress kan met namen geschreeuw dit is mijn leven

ik heb een vraag mijn thuis situatie is als volgt mijn zus die nu 40 is is 6 jaar geleden terug gekomen vanwegen een scheiding haar zoon is nu 6 en slaapt met het kind in de zolder 6jaar lang moet ik geschreeuw en gescheld aanhoren tegen het kind en mijn ouders zeggen hier niks van met name mijn vader ik heb al 3 keer ruzie gemaakt met mijn ouders en zus maar ruzie bedoel ik mee echte ruzie he wij zijn geen nederlanders enigste wat zij wilt is vrijheid en dat houd in buiten hoertje spelen met vriendinnen uitgaan disco afspreken met mannen etc etc terwijl zij een kind heeft van 6 waar wij voor moeten zorgen ja mijn moeder en ik zorgen voor dat kind men moeder is 60+ en heeft suikerziektje daarbij zijn wij ook zogenaamd moslims mijn vader wilt zijn dochter niet aanspreken op haar gedrag ze loopt half naakt in huis doet wat ze wilt komt thuis wanneer ze wilt ik snap het niet de huur is omhooggegaan bij ons word die boos op mij terwijl ik niet eens werk maar opschool zit ik heb meerdere malen ruzie gemaakt met mijn vader dat hij de situatie moet aanpakken ik heb zelf tegen hem gezegd dat hij een bangerik is joun kinderen spelen politieke spelletjes met jou wat zegt meneer nee dat is niet waar 1jaar geleden had hij tegen ons gezegd dat we moesten stoppen met elkedag douchen ik heb ook nog een broertje die alles mag doen wat hij wilt gister zij ik tegen hem en heeft er iemand geluisterd naar jou niks iedereen gaat gewoon door met elkedag douchen ik heb tegen men vader gezegd ze nemen je niet serieus omdat jij het ook niet bent kind van men zus word al 6 jaar lang mishandeld in de vorm van mentaal schelden schreeuwen extreem hard etc etc ik heb gedreigd als zij deze maand het huis niet uitgaat dat ik dan contact ga nemen met jeugdzorg want kijk een normaal mensen zou dit niet accepeteren en all helemaal niet iemand van 40 jaar ?? en zogenaamd wij zij toch moslims maar je dochter doet wat ze wilt in jou huis buiteshuis etc dat is toch gek ??? ik snap het niet meer waarom mijn vader haar niet durft aan te pakken soms gaat men zus ook naar het huis van men oudste zus en begint ze daar ook te schreeuwen schoonbroer weet hier ook geen raad mee hij is ook gestresst zij wint doormiddel van schreeuwen ik ben de enigste die met haar contra gaat ik ben niet bang voor geschreeuw blijkbaar men ouders wel hier kijk het is 10:22 zaterdag 14 juni ik hoor dat het kind huild en zij zit te schreeuwen normaal of niet wat gaat een normaal mens doen als hij opstaat wassen kleren aan ontbijten wat doet mevr schreeuwen tegen kind ga naar onder zodat zij lekker kan facebooken in haar bed met mannen makes sense of niet ??????? graag advies ik weet het niet meer

waarmij het om gaat is het welzijn van het kind is het normaal om je kind meetesleuren naar de disco cafes etc en pas om 3 uur snachts thuis te komen kind slaap in de auto word naar boven getild staat smorgens pas laat op met geschreeuw en ouders zeggen hier niks van ????

de vader van mijn neefje heeft een eigen huis het kind heeft in dat huis een eigenkamer waar die kan spelen en tekenen en gewoon kind kan zijn maar mevr wilt dit niet ze wilt buiten hoertje spelen dus wat ga je krijgen als dit zo door gaat dat kind word later crimineel het gaat ontsporen waarom omdat moeder heeft het kind geleerd dat het normaal is om laat thuis te komen schreeuwen schelden roken etc en wat niet en dan zegt de NL samenleving kijk marokanen zijn allemaal crimineel /

6/13/2014 heb ik ruzie met men vader gemaakt omdit men moeder was er ook bij

zijn andwoord was als je zus thuis komt dan gaan we met zijn alle praten en vandaag is het 14juni is er wat van gekomen niks ??? maar waarom noemen mensen zig zelf dan moslims en zogenaamd bidden etc etc dus het is fake en moslim of geen molsim een normaal iemand zou dit niet accepteren van zijn kinderen ik weet het echt niet meer het is net of mensen zombie zijn geworden
Zij wil misschien geen moslim zijn? De volgende stap is dat jij uit huis gaat en je eigen leven gaat leiden. Als je denkt dat je neefje slecht behandelt word. Bel je het amk.
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 15:07:

[...]

eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel

en ja ik ben een man ik zou 10000% kiezen voor mijn kind zogenaamd ik ga ook mijn kind verwaarlozen zodat ik naar de disco kan gaan en met vrouwen naar bed dan ben ik ook gewoon een hoer meer niet / en kijk het is niet erg om met meerdere mensen naar bed te gaan maar dan moet je geen kinderen nemen en fake ouder spelen

Zeg je dit ook zo tegen je zus? Dan snap ik wel dat ze geen zin heeft om met jou in 1 huis te zitten.

Waarom ben jij nog niet uit huis?
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 11:26:

Hoe oud ben jij? Kun je op jezelf gaan wonen, zodat je niet hoeft te luisteren naar geschreeuw en gescheld?

En je kunt het AMK bellen als je advies hebben wilt over je neefje.ik kan op mezelf gaan wonen maar dat doe ik niet vanwegen men moeder ze heeft suikerziekte niemand doet hier iets in huis behalve ik en men moeder daarmee bedoel ik het huishouden dus als ik weg ga raakt zij meer gestressd ze is ook al erg veel afgevallen vanwegen de stress die ze heeft men dochter en kind ik hou van mijn moeder elke normaal mens zou opkomen voor het welzijn van zijn moeder mijn zus doet profiteren van de sitiuatie zij weet dit heel goed vanaf dag 1 zij weet dat ze alles kan doen want niemand gaat contra met haar behalve ik mijn vader intreseerd dit niet hem intreseerd alleen fake moskee
" dus kind hebben en met mannen naar bed gaan is normaal ? 2 dagen wegblijven is dat normaal ? dus dat wil zeggen regels niet belangrijk zijn"

Ja dat is normaal.

Vrijheid heet dat.

Kijk, dat je het geruzie; geschreeuw en gescheld zat bent, dat begrijp ik.

Dat je vader voor wat rust naar de moskee vlucht, dat vind ik triest.

Maar het is aan je ouders om er iets van te zeggen tegen je zus. Niet aan jou.

En kledingvoorschriften daar moest je bij mij eens mee aankomen.
Huts!
quote:emmetje2 schreef op 14 juni 2014 @ 12:12:

Haast onbegrijpelijk Nederlands dus heb t niet allemaal begrepen.Voor het kind zou ik een hulpinstantie inroepen.En ik vind t erg dat je jouw zus voor hoer uitmaakt.Bah.luister als ik een vrouw heb en kind en ik ga met andere vrouwen naar bed dan ben ik gewoon een hoer klaar mensen moet ophouden met scheinheilig doen dan verwaarloos ik mij zelf men gezin klaar en ik vind dat gewoon opgepast gedrag als zij dat wilt doen moet ze op zicht zelf wonen 40 JAAR ????? oud
quote:fairy1 schreef op 14 juni 2014 @ 12:28:

Hoe oud ben je zelf? En je broertje ? Je moeder is 60+ , heeft een dochter van 40 dus ik denk dat jullie ook 20+ zijn?

Het klinkt als een Tokkie-huishouden from hell. Was het voorheen anders?

Inderdaad erg sneu voor het kind van 6.

Kijk het maakt niet uit of je zus wil stappen, maar ze is wel verantwoordelijk voor haar zoontje. Onbegrijpelijk dat je ouders dit gedrag onder hun dak dulden, en dan bedoel ik het schreeuwen en de omgang met je neefje

hier kijk jij hebt hersens jij snapt het

iemand die echt echt van zijn kind houd doet dit niet ik zeg niet dat een vrouw niet een man mag zoeken maar moet sireus en niet voor spelen seks stel ik heb een kind ben gescheiden van men vrouw ik dump mijn kind bij men ouders die al beetje oud zijn om savond naar de disco te gaan elkeweekend is dat niet spelen en profiteren dan denk ik hey kijk niemand spreek mij aan dus ik kan meer spelen seks met vrouwen soms niet thuis komen etc
[quote]Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 15:01:

Ze is 40. Ze hoeft niet te doen wat jij zegt.

Je vader hoeft ook niet te doen wat jij zegt.

Kledingvoorschriften die jij voorschrijft als goed moslim?

Waarom heb jij nog geen eigen huis? Waar bemoei jij je mee?

Het gaat je niet om het kind, het gaat erom dat jij je zus van 40+ in jouw normen en waarden wil dwingen.[/qu

stel ik kom bij jou wonen dan moet ik mij aanpassen aan jou en andere mensen die in dat huis wonen toch dat is toch normaal ?

als jij tegen mij zegt hou eens op met schreeuwen en ik ga gewoon elkedag door
Wat je zus doet mag ze he-le-maal zelf weten. Ze is gescheiden, ze is dus hartstikke single en mag doen en laten wat ze wil. Ze heeft oppas, namelijk oma. En jij past ook op.

Jij blijft hoegenaamd al 6 jaar thuis om voor je moeder te zorgen. Het is echt hoog tijd dat jij je eigen huis gaat betrekken, een vrouw zoekt en je eigen gezin gaat stichten. En je zus laat ademhalen en haar eigen sores laat oplossen.

Ze hoeft aan jou geen enkele verantwoording af te leggen. Niets, nul komma nul. Jij bent niet haar man, haar opvoeder. Je bent slechts haar broertje.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 juni 2014 @ 15:11:

" dus kind hebben en met mannen naar bed gaan is normaal ? 2 dagen wegblijven is dat normaal ? dus dat wil zeggen regels niet belangrijk zijn"

Ja dat is normaal.

Vrijheid heet dat.

Kijk, dat je het geruzie; geschreeuw en gescheld zat bent, dat begrijp ik.

Dat je vader voor wat rust naar de moskee vlucht, dat vind ik triest.

Maar het is aan je ouders om er iets van te zeggen tegen je zus. Niet aan jou.

En kledingvoorschriften daar moest je bij mij eens mee aankomen.

kijk je hebt echt helemaal gelijk echt maar niemand zegt wat ??

wat is de oplossing dan ? moet ik men moeder achterlaten in deze situatie jullie zouden ook opkomen voor jullie moeders toch
Het is jou huis helemaal niet! Het is het huis va e ouders. En jij woont daar ook gratis en voor niets of in elk geval spót goedkoop. Daarom moet jij ook je vader met respect behandelen. Jij behandelt je gezinsleden niet met respect.
Een hoer is iemand die seksuele handelingen verricht tegen betaling.

Bel het amk.

En scheld ons niet meer uit voor hersenloos als je niet eens snapt waar interpunctie voor is.

Waarom heb je niet allang het amk gebeld?
Doreia

Ik snap wel dat Scroeffie doodmoe en boos wordt van altijd geschreeuw om zich heen.

Een mens zou van minder horendol worden.

Dus dat hij op dat punt moeite met zus heeft, dat snap ik wel.

In feite neemt hij het voor zijn ouders op.

Maar op de verkeerde manier.

Zus voorschriften gaan geven lost de boel niet op.

De oplossing in mijn ogen?

Zus met kind zo snel mogelijk het huis uit. Op zichzelf wonen. Jouw ouders weer rust in de tent.

En als je denkt dat zus niet voor haar kind kan zorgen, dan hulp zoeken bij instanties.
Huts!
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 15:16:

[...]

hier kijk jij hebt hersens jij snapt het

iemand die echt echt van zijn kind houd doet dit niet ik zeg niet dat een vrouw niet een man mag zoeken maar moet sireus en niet voor spelen seks stel ik heb een kind ben gescheiden van men vrouw ik dump mijn kind bij men ouders die al beetje oud zijn om savond naar de disco te gaan elkeweekend is dat niet spelen en profiteren dan denk ik hey kijk niemand spreek mij aan dus ik kan meer spelen seks met vrouwen soms niet thuis komen etc

Al neukt jouw zus met heel Amsterdam, dat is jouw zaak niet. Jij woont net zo goed bij jouw ouders maar jij zorgt ook voor een onprettige sfeer door ruzie te gaan maken.

Als je het echt allemaal zo erg vind dan bel je toch met het AMK? Wij kunnen hier echt verder niet voor jou betekenen. Het enige wat je doet is je gal spuwen en daar wordt zo'n kind niet beter van hoor.
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 15:19:

Wat je zus doet mag ze he-le-maal zelf weten. Ze is gescheiden, ze is dus hartstikke single en mag doen en laten wat ze wil. Ze heeft oppas, namelijk oma. En jij past ook op.

Jij blijft hoegenaamd al 6 jaar thuis om voor je moeder te zorgen. Het is echt hoog tijd dat jij je eigen huis gaat betrekken, een vrouw zoekt en je eigen gezin gaat stichten. En je zus laat ademhalen en haar eigen sores laat oplossen.

Ze hoeft aan jou geen enkele verantwoording af te leggen. Niets, nul komma nul. Jij bent niet haar man, haar opvoeder. Je bent slechts haar broertje.

dus ik moet het toelaten dat mijn moeder word afgetakeld ?

moet ik het toelaten dat men neefje zo behandeld word ?
Ik vraag me af of de soep zo heet gegeten wordt als hij nu schrijft Bella. Dit type overdrijft nogal eens om zijn woorden en overtuiging kracht bij te zetten namelijk.
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 15:21:

Het is jou huis helemaal niet! Het is het huis va e ouders. En jij woont daar ook gratis en voor niets of in elk geval spót goedkoop. Daarom moet jij ook je vader met respect behandelen. Jij behandelt je gezinsleden niet met respect.hoe weet jij dat ken je mij ik betaal men ouders elkemaand wat betaald zij niks huur gaat omhoog begint men vader tegen mij te trippen tegen dochter durft hij niet want ze wint met schreeuwen logish of niet
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 15:24:

[...]

dus ik moet het toelaten dat mijn moeder word afgetakeld ?

moet ik het toelaten dat men neefje zo behandeld word ?

Daarvoor heb je al meer dan genoeg tips gekregen, ook van mij, al in mijn eerste post.

Verder is het leven je zus totaal jou probleem niet. En als je het zo erg vind, dan ga je ergens op jezelf wonen om tot rust te komen. Kan je moeder vaak bij jou op bezoek komen om even op adem te komen.
quote:scroeffie schreef op 14 juni 2014 @ 15:25:

[...]

hoe weet jij dat ken je mij ik betaal men ouders elkemaand wat betaald zij niks huur gaat omhoog begint men vader tegen mij te trippen tegen dochter durft hij niet want ze wint met schreeuwen logish of nietDat je zus geen huur betaald, is niet jouw probleem.
Dat klopt Doreia.

Toch lees ik tussen de regels door een boel wanhoop, boosheid en bezorgdheid voor zijn ouders.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 juni 2014 @ 15:28:

Dat klopt Doreia.

Toch lees ik tussen de regels door een boel wanhoop, boosheid en bezorgdheid voor zijn ouders.Maar hij heeft hier al genoeg tips gekregen, dan moet hij daar wat mee doen..........
Bella,

De insteek is hier mijns inziens niet dta hij zich zorgen maakt om zijn neefje. Hij praat vooral kwaad over zijn zus en wat zij allemaal niet doet, zoals een goed moslima betaamd.

Hij zal eerst moeten inzien dat het niet zijn zaak is. Daarmee zal hij hopelijk stoppen met iedereen opleggen wat hij vind hoe het moet. Hij kan zijn eigen leven gaan leiden, in een eigen woning. Volgens mij komt er daarmee een heleboel rust in de tent, want deze jongen gooit mij teveel olie op het vuur in dit gezin.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 juni 2014 @ 15:23:

Doreia

Ik snap wel dat Scroeffie doodmoe en boos wordt van altijd geschreeuw om zich heen.

Een mens zou van minder horendol worden.

Dus dat hij op dat punt moeite met zus heeft, dat snap ik wel.

In feite neemt hij het voor zijn ouders op.

Maar op de verkeerde manier.

Zus voorschriften gaan geven lost de boel niet op.

De oplossing in mijn ogen?

Zus met kind zo snel mogelijk het huis uit. Op zichzelf wonen. Jouw ouders weer rust in de tent.

En als je denkt dat zus niet voor haar kind kan zorgen, dan hulp zoeken bij instanties.

jullie begrijpen mij helemaal verkeerd ik ben niet goed in verwoorden

ik heb nooit tegen haar gezegd wat ze wel en niet moet doen

een voorbeeld smorgens ik stond op om naar men werkt tegaan

moeder en zus hadden ruzie zus begon mijn moeder uitteschelden extreem hard geschreeuw ik ging er niet mee bemoeien ik zat in de badkamer oke ik bleef kalm maar toen zij ze iets en dat was de druppel ik kan jullie niet uitleggen hoe dat geschreeuw is je ziel gaat er van trillen het is net of iemand dood is gegaan en iedereen begint extreem hard te schreeuwen toen heb ik tegen haar gezegd of ze wilden stoppen zij ging door ja toen heb ik ook dingen tegen haar gezegd geloof me mensen ik heb echt echt waar mijn best gedaan om met haar te praten als mens en kalm mijn zus wilt niet en gaat niet veranderen zij wilt spelen haar vriendin is pas 2 maanden getrouwd heeft zelf 3 dochters onder de 10 ze wil naar 2 maanden van die man af waarom ze wilt meer vrijdheid maar stel ik weet van mezelf oke ik wil geen kinderen ik wil gewoon met vrouwen uitgaan en leuke dag en seks klaar dan ga ik toch niet fake een gezinntje stichten ga dan niet fake doen alsow je moeder of vader bent wees dan gewoon eerlijk toch
Dat ben ik met je eens en dat schreef ik ook al naar hem.

Tekent wel dat er toch nog een hele berg verschil zit tussen onze Hollandse vrijheden en de moslim cultuur.

Of ik snap het allemaal niet, dat kan ook nog.
Huts!
quote:Doreia schreef op 14 juni 2014 @ 15:27:

[...]

Dat je zus geen huur betaald, is niet jouw probleem.dat is wel mijn probleem als men vader huur geld vraagt en zus niet dan word het ook mijn probleem
Ik snap niet waarom je niet allang actie hebt ondernomen. Als je echt een oplossing wilde had je allang contact opgenomen met het amk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven