Lach jij elke dag?

11-11-2019 19:10 59 berichten
Ik wel. Zelfs op rotdagen. Moet altijd wel eens grinniken, lachen om kinderen of om een collega, om de radio presentator etc. Sommige personen heb ik nog nooit op een lachje kunnen betrappen. Ik zie van veel dingen de humor wel in. Hoe zit dat bij jullie? Zijn er dagen dat je niet lacht?
Alle reacties Link kopieren
Ik lach elke dag meerdere keren! :yes:
Ik probeer het ivm rimpels tot een minimum te beperken
De wereld is naar de knoppen en om te huilen, waarom zou ik lachen?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-11-2019 19:13
Ik probeer het ivm rimpels tot een minimum te beperken
Daarom murmur je ook alleen maar natuurlijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik lach elke dag. Ook als ik met niet goed voel.
Een dag niet gelachen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Murrmurr schreef:
11-11-2019 19:13
Ik probeer het ivm rimpels tot een minimum te beperken

Daar krijg je hele sjagrijnige Hangwangen van.
Marnamai schreef:
11-11-2019 19:14
De wereld is naar de knoppen en om te huilen, waarom zou ik lachen?

Gezellige levenshouding.
Ik durf niet te zeggen elke dag,maar wel vaak. Ik heb een optimistisch karakter en een redelijk ontwikkeld gevoel voor humor, dus zeker grinniken doe ik vaak,
Alle reacties Link kopieren
Ja ik lach elke dag.
Ja, echt elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Heb er nooit zo bewust bij stilgestaan maar geloof dat ik wel elke dag minimaal een keer lach, ja - en dat terwijl ik niet eens een enorm vrolijk mens ben van nature.
Lijkt me een heel somber bestaan als je dat niet doet.
Nothing happens for a reason
jazeker wel en wel meer dan een keer gelukkig
Dan wil je dus om 11 uur je bed instappen, ligt je partner al te slapen, stel je ineens vast dat je nog niet gelachen hebt die dag en ga je je partner maar weer wakker maken met je gelach?

De eerste die dat flikt bij mij krijgt toch echt een volledige maand een donderwolk te zien.
De laatste jaren wel weer wat meer, maar zeker nog niet elke dag. Maar het gaat de goede kant op!

O, en dat de wereld naar de knoppen gaat vind ik niet zo relevant in deze. Dat kan voor mij naast mijn eigen belevingswereld bestaan. Ik kan én helemaal krom liggen van het lachen om een geweldige opmerking én serieus waarnemen wat er zoal gaande is in de wereld en waar haalbaar bijdragen aan het verbeteren daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-11-2019 19:13
Ik probeer het ivm rimpels tot een minimum te beperken
Ow... dát is de reden.
Nja ik houd van lachen dus heb ze dubbel en dwars zelf verdiend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Yep, elke dag. Maakt niet uit hoe kut de dag verder ook is, maar er zijn altijd wel momenten dat ik even moet lachen.
Alle reacties Link kopieren
ja, zeker wel
Misschien niet elke dag dijenkletsend over de vloer rollend
Maar toch wel lachen met 1 van de kinderen of een raar appje van en vriendin ofzo
Ja hoor, als je kinderen, katten en/of collega’s hebt kan dat toch niet anders?
Murrmurr schreef:
11-11-2019 19:13
Ik probeer het ivm rimpels tot een minimum te beperken

Als je genoeg lacht, komen je rimpels vanzelf op de goede plaats. Als je teveel fronst daarentegen.........
Ja, elke dag.
Marnamai schreef:
11-11-2019 19:23
Dan wil je dus om 11 uur je bed instappen, ligt je partner al te slapen, stel je ineens vast dat je nog niet gelachen hebt die dag en ga je je partner maar weer wakker maken met je gelach?

De eerste die dat flikt bij mij krijgt toch echt een volledige maand een donderwolk te zien.

Als je op bedtijd nog niet één keer gelachen hebt, dan zou ik de dag maar als gemiste kans beschouwen. Morgen weer een dag.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 11-11-2019 19:44
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
11-11-2019 19:37
Ja hoor, als je kinderen, katten en/of collega’s hebt kan dat toch niet anders?
Hier geen kinderen, katten en/of collega’s, maar wel een hond.
Alle reacties Link kopieren
De meeste dagen wel.
Enn schreef:
11-11-2019 19:30
Ow... dát is de reden.
Nja ik houd van lachen dus heb ze dubbel en dwars zelf verdiend.
Nee hoor. Ik stuur mijn vrienden en collega's met humor om de paar maanden de botoxrekening, lijkt me niet meer dan fair

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven