lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Ik denk dat ik wel wat sterkte kan gebruiken.

Zie er echt even enorm tegenop nu.

Vooral tegen het gebrek aan privacy, geen moment voor mezelf hebben, zelfs de nachten niet..

Heb er nu even pijn in de buik van.

Verder gaat het wel redelijk, zolang ik maar wat afleiding heb.
Succes Saartje, maak er wat van!

De bruiloft komt nu erg dichtbij, zo spannend!! En tuurlijk krijgen jullie foto's te zien.

Zwaai!
Ik heb helemaal gemist waar je naar toe gaat Saar, maar zie dat je een wel een en sterkte kunt gebruiken!

Poehh Saar, ik kan het me zo voorstellen. Je leest dit nu niet meer, maar ik hoop dat het heel erg gaat meevallen en dat het misschien zelfs nog wel een beetje leuk wordt. Of kan dat niet als het werk heet?

Zelf geen ervaring mee namelijk, dat werk ook leuk kan zijn.

Hier echt een raar dagje vandaag. Laat wakker, vanmiddag wat boodschappen gedaan bij diverse winkels, langharige konijntjes geaaid bij de molenaar waar ik hondenkluifjes ging halen; en nu heeft EM vier weken vakantie. Geen plannen verder, we kijken wel hoe en wat.

Oh ja, wel een plan. Morgen ga ik weer op glasjacht.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
O potdikkie, ben ik nog te laat om Saar sterkte te wensen.

T lijkt mij heftig. Zeker met slechter weer....

En dubbel potdikkie, wat zijn jullie snelle lezers!

Ik wiste vooral omdat ik laatste tijd paniekerig wordt bij het idee dat het heir allemaal maar blijft staan...

Ik zou eens willen dat ze alle gesloten topics weggooiden!

Maar ja ach he..
Misschien kan dat ook wel, ik weet het niet!

Hier schijnt de zon! Mooi weer vandaag, ik hoop dat Saar dat ook heeft. Ik heb me vanmiddag Pippi in een speelgoedwinkel gevoeld; bij een grote zaak geweest waar ze heel veel hobbymateriaal op mozaïek-, glas in lood-, tiffany en fusegebied verkopen. Ge-wel-dig. Heel aardige mensen ook, ik kreeg koffie met nog iets lekkers erbij zelfs, leuke sfeer, ik voelde me thuis. Verrassend hoor.

Alle benodigde materialen nu in huis.

Nu nog durven beginnen.
En, en, en? Ben je al bezig?
Ja, ja, ja!

Glas snijden ging goed! Niks gemold. Haha, ik ben begonnen met een oud ruitje van een rommelmarkt-lijstje. Daarna het mooie nieuwe glas. Okergeel, oranje, rood, licht lila.

Alles is uitgesneden, en nu worstel ik met het lood.

Vandaag niet meer trouwens; ben ontzettend moe na weer zo'n nacht vol onrust. Zwaar hoofd. Morgen weer met nieuwe moed verder.

Hoe is het met jullie vandaag?
Een zwaai aan bijna iedereen voordat ik op vakantie ga. Spannend hoor, heb er ook zin in. Op die bronchitis na, die nog niet helemaal wil wijken. Ben al bepakt en alles, morgen gaat de wekker heel vroeg.
Hallo lieverds!

Hier iedereen genoten van het mooie weer de laatste tijd?
Veel plezier Hanke! en Saar natuurlijk!

Ik ben gister bij mijn moeder wezen logeren (mijn halfzusje zou een maand naar Thailand maar is eerder terug gekomen samen met dat meisje met wie ze heengegaan was)Zij kwam vandaag thuis,heb haar niet gezien.Maar was er al sinds geisteren;zijn lekker naar de sauna geweest en zijn langs ons oude huis (boerderij) geweest en hebben met die mensen gepraat en hebben zelfs benenden een rondleiding gehad!(de boven verdieping gebruiken ze niet omdat ze halfzijdig verlamd is geraakt door een herseninfarct dus alles is aangepast maar er hebben nog andere mensen gewoond voor hun dus het was al anders dat hun erin gingen.Wij hadden de boerderij helemaal zelf weer opgeknapt;godskarwei en bos met een vijver aangelegd.Het leek in mijn herinnering veel groter vroeger(ik was natuurlijk ook betrekkelijk klein nog)

Ook zijn we langs mijn oude paardrijgebeuren langs geweest om even een kijkje tenemen(daar huurde we mijn pony eerst voor een maand en later kochten we hem maar op het end moest hij weer terug verkocht toen mijn ouders gingen scheiden(..)).

Ik schrijf verder op hyves..
Oh pffff... wat ben ik moe, moe en nog eens moe
Bijzonder Sponge, zo herinneringen ophalen en terug gaan kijken in je oude omgeving. Lijkt me heel bizar om alles dan in het echt terug te zien.

EV: lekker mak an dan. Tukkie hier, tukkie daar, beetje knutselen tussendoor. Gewoon lekker tijd en ruimte maken voor jezelf.

Hier gaan dingen goed. Ik maak ook lekker tijd en ruimte voor mezelf en voor mini. Gosh, wat groeit dat kind.

Nog even en hij is 18...
Niks tukkies..

EV heeft gemozaïekt vandaag en ook nog gelood en geklooid.

En met de hond gelopen.

Moe is van impact van alles.

Wurm, wil je nog 's een fotootje van bijna-Maxi Mini op hyves zetten? Ben benieuwd naar die kanjer. Als je wilt hoor. Niks moet.

Hoezo niks moet? Ik heb natuurlijk weer een blog gemaakt van het gepriegel vandaag. En foto's gestuurd, gemaild, gedeeld.

Vanavond niks meer. Alleen maar bankhangen.

Fijne avond!

Oh ja, ik hoop dat het met jou goed gaat daar, Saartje. Denk aan je!
De zon van de zonnewijzer, zo wordt het dus:

wauw, mooi zeg!!

Je hebt het er maar druk mee!!!

Ik ga straks wat foto's op hyves gooien, speciaal voor jou

Zet ze in mn eigen fotomap, dan hoef ik niet steeds posts uit mn topic te verwijderen.

xxx
Ha, leuk, Wurm. Ik ren meteen naar hyves! Kijken of ze er al zijn, en anders morgen.
Hoe is het met iedereen?

Wanneer komt Saar eigenlijk weer terug? Ik hoop dat het allemaal meevalt, het weer is hier in ieder geval droog en redelijk zonnig.
Nou, zo snel was ik niet hoor!

En hyves al helemaal niet, trage bende altijd als je foto's wilt uploaden!

Saar zou een week wegblijven... Ik neem even aan dat ze vrijdag weer terug komt? Gezien het met werk is zullen het wel werkweken zijn?

Hier alles goed.

Druk met niets, genietende van alles, en mn emoties schommelen harder dan het piratenschip in de efteling.
Klinkt goed Wurm.

Ja, van Saar was werk.

Vandaag is Sam jarig! Hij wordt zes.

En dit is nu eens een verjaardag die ik wél vrolijk ga vieren.

Ha! Ik heb hem al verrast. Hij mocht een bakje met restjes gehakt uitlikken. Ook had ik in een lege keukenrol een kluifje verstopt en dat alles ingepakt. Hij mocht het losscheuren.

Vindt ie leuk, papier scheuren.

Natuurlijk ook heel veel foto's gemaakt, ik ga ze zo op hyves zetten. Misschien zet ik er hier ook nog wel eentje neer, als ik toch bezig ben.
Hihi, wat lief van je Ev!

Had ie trouwens geen taartje gelust? Ik heb namelijk nu echt een beeld voor ogen van Sam met zo'n feesthoedje op, een cadeautje losscheurend in zijn versierde mand, en daarna zo'n eenpersoontaartje weghappend en likkend van zo'n papieren feestbordje (zelfde thema als z'n hoedje natuurlijk).

Leuk beeld om te zien in je hoofd!
He lieverds, ik ben er weer!

Kom even snel voor ik instort.

(Wurm, kijk even naar je laatste reactie hier, er staat een echte naam in.)
EV, foto's!! Leuk! Vind Sam zo'n lieffie.

Saartje het zit er weer lekker op, jeeej! Viel het mee?
Sjeez Saar, wat wakker van jou! End at voor iemand die net terug komt van kamp en op het punt staat om in te stortten!

Bonuspunten voor jou hoor!

~noteert ijverig 3 bonuspunten voor Saar~

Heb het iig veranderd. Tnx!!!

Enne, goed je weer te zien!
Saartje, heb je nu wel een paar dagen vrij om bij te komen? Ik hoop het voor je, het lijkt me ook zoiets intensiefs, zo'n week.

En Wurm, ik stort nu natuurlijk al die moederliefde uit over de hond, snap je wel. Daarom maak ik van die verjaardag een klein feestje en heb ik hem de hele dag met 'mijn jarig jobje' aangesproken, haha.

Ik had trouwens wel een kluifjestaartje voor 'm willen maken, als ik meer een keukenprinses was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven