lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Lichtelijk overwerkt.
Vervelend Ster, heb je binnenkort vakantie?

Appel wat goed nieuws, dat je zwanger mag worden!

En fijn dat de vakantie je zo goed heeft gedaan. Dat kan zo lekker zijn, even helemaal afstand van alles. Herkenbaar.

Probeer het werken weer rustig op te pakken en zo lang mogelijk in die vakantieroes te blijven zitten

EV dat was geen leuke dag gisteren. Hopelijk heeft de kapper het een beetje goed kunnen maken en ben je daar tevreden over.

Ik loop nog wat onwennig rond zo na de vakantie. En ben net helemaal nat geregend

Liefs!
anoniem_64974b422eeed wijzigde dit bericht op 03-08-2010 16:10
Reden: tiepfoutje
% gewijzigd
Ik ga echt proberen het gevoel zo lang mogelijk vast te houden Lynne!

Het is een fijn gevoel!

Ik heb net wat foto's gezien op je hyves.

Mooi zeg!!

Heb je genoeten van de vakantie?

Ster, moet je nog veel werken?
Het gaat gelukkig beter met zijn moeder dus wegaan 2/3 weken!

Verder ben ik down ;kan ik iemands rose bril lenen??
sorry foutje..
Vind je dit iets, Sponge?

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Of liever deze?

.
Dankje EV voor het lenen;kan ik wel gebruiken!

Hoe was je bezoek aan de kapper(of andersom)?

Gefeliciteerd Appel !

Ik heb van de week een arts van de Brijder gesproken en die heeft mijn (mogelijke) "kinderwens" even teniet gedaan... .Volgens haar (ken haar nog maar pas) heb ik teweinig draagkracht -althans daar kwam het opneer-Vandaar dat ik wat somber ben tav. mijn situatie.

Lijkt me heerlijk dat je groen licht gekregen hebt iig!
Dank voor je uitgebreide post Wurm!

Als ik aangeef aan peut dat het moment daar is en ik zwanger ben, of eerder nog, wil worden, stuurt hij me in ieder geval eenmalig door naar de pop poli.

En dan zie ik wel wat daar uitkomt.

Nogmaals dank!
Dat is niet fijn om te horen Spomge..

Hoe dnek je er zelf over? Denk je dat je het zelf aan zou kunnen?
Wat spannend (en voor jou frustrerend Sponge ) de kinderwensen hier. Klinkt voor mij echt als een vorig leven in de oren en ik voel me ineens heel, heel oud. Een gepasseerd station noemen ze dat toch? Of zoiets.

Ik ben ook benieuwd hoe jij er zelf over denkt, Sponge.

Kapper, ja, dat is alweer dagen geleden. Het ziet er weer lekker bijgekleurd uit. Ik haat grijze haren. Grrr.

Verder niets laten doen, alleen puntjes geknipt. Het krult weer des te meer nu.

En ik heb het over een rooie lok gehad. Lijkt me wel artistiek , haha. Maar ze raadde dat af, in de zomer, omdat het dan te gauw vaal wordt. Oké, dan denk ik er nog een paar maanden over na.

Vandaag drie oude glas in lood ruiten die ik van iemand heb gekregen, uit elkaar gehaald. Ik heb nu dus heel veel mooi echt oud glas. Er is maar één klein ruitje gesneuveld. Super prestatie voor mijn doen dus, want ik heb het de laatste weken gepresteerd om met de afwas wel vier glazen te breken.
doe er lood in Ev!

Appel: yw!

Sponge: he, wat verdietig om dat te horen. heb je een kinderwens met je vriend?
Nou het was namelijk een hele tijd uitgesloten omdaar mee bezig tezijn omdat hij zo ziek was en behandelt moest worden met zware medicijnen waarbij je absoluut geen kinderen mee krijgen kan.Maar hij was ook zo ziek dat je hoofd daar niet bij stilstaat;da's geen stabiele situatie voor kinderen.Nu hij van de medicijnen af is zou het door mij niet kunnen omdat ik te zware medicijnen slik dus nu..

Ik heb die ervaring van het krijgen van een kind nou eenmaal en dat zou ik graag nog een keer willen proberen.Maar ik kan wel proberen wat aftebouwen alleen kan het zijn dat ik dat geestelijk niet trek maar dat risico wil ik wel nemen.Heb dit dus ook besproken alleen zij raden het mij af.Maar ik ga proberen wat aftebouwen dat wel.
Fijn weekend lieverds
Ook van mij.

Heel veel gedachten over kinderen in mijn hoofd door gesprek met EM vanmorgen. Geen leuke gedachten. Over destijds met S. hoe en wat. Waarom heb ik het er ook over? Ik ben veel tijd kwijt en veel dingen 'vergeten'. Als ik terugkijk, is het allemaal zo vreemd en was ik 'zo ver weg'.

Het wakker worden is niet fijn.
Herkenbaar EV;de realiteit is niet altijd even aangenaam..

Net terug van Dance Valley het was erg nat maar wel gezellig!!
Wat fijn, Sponge!
Waar is iedereen?

Ik zat in de bieb vandaag, en later in mijn glasatelier.

Beide leuk!

Ben er wel, maar heb weinig te vertellen.

Ik was vrij vandaag. Heb een beetje wat in huis gedaan en vanmiddag lekker een filmpje gekeken op de bank.
Ik heb gezongen met een paar mensen van theaterathelier;heel leuk.We hebben een liedje geschreven en gezongen met een eigen melodie erachter-eigen beat eronder;er zit ook een gerapt stukje tussen-erg leuk!

Maar er moeten nog wat dingetjes aangepast worden,het was nog niet perfect maar we hadden ook lol en da's ook belangrijk

Hoegaat het met jouw Saar?

EV mooie dingen maak jij zeg!
Lol erin hebben is het belangrijkste Sponge!

Hoe gaat het verder met je?

Hier gaat ie wel oke.
Ik ben weer thuis!

De begin van de vakantie was bijzonder omdat ik EV ontmoet heb. Net als zij zegt was het vertrouwd én vreemd tegelijk. Ik ging glimlachend de bus in, ik vond het een prettige mini meet. Heb je wat aan het boek EV?

Vakantie was top! Lekker gefietst in prachtig landschap. Hanke en meedoen met een groep ging prima, de eerste week wat rustig gefietst en daarna in een wat hoger tempo. Kamperen vond ik leuk, dat is een totale nieuwigheid. Het ´nog even´ iets doen heb ik nu net als ieder ander en dat is een vreemd fenomeen om mee te maken. Eerst kostten dingen zoveel moeite. Nog even de stad in, nog even een boodschap doen, nog even iemand helpen, nog even een wandelingetje, nog even 60 km door de heuvels.... het lukte, ik vond het leuk, wat wil je nog meer....

Heerlijk om zo in mijn lijf te zitten en het te kunnen gebruiken.
Hanke, welkom terug!

Fijn dat je er weer bent en nog fijner dat je zo'n goede vakantie hebt gehad, en ook met de groep. Blij dat te horen!

En die laatste zin is moedgevend.

Fijn zeg, ik ben blij voor je!

Boek is fijn. Ik heb het al helemaal gelezen en vaak bekeken. Inspirerende foto's. En ik heb nu mijn derde creatie af; opgedragen aan mijn dochter. (Oef, wat klinkt dat.) Zet later foto's op mijn hyves.

Ik ben vanmorgen weer aan het mozaïeken geweest (zonnewijzer) en ook dat is fijn. Doet me goed, deze activiteiten. Het is geweldig om iets te maken; en nog geweldiger als je het zelf ontwerpt!!

Hanke wat klinkt dat goed zeg! Ik ben helemaal blij voor je.

Leuk dat je het fenomeen kamperen hebt ontdekt. Blijf lekker nagenieten en hou je laatste zin vast!

EV geweldig dat je zo aan het mozaïeken bent. In een echte werkplaats nog wel, zo lekker je eigen plek om bezig te zijn. En in het zelf ontwerpen je creativiteit kwijt te kunnen. Ik hou je hyves in de gaten

Sponge aan het zingen, ook zo'n leuke activiteit.

En ik? Ik geniet na van vakantie, droom er nog steeds van. Om vervolgens wakker te worden in m'n eigen bed en naar het werk te moeten. De dagelijkse realiteit. Ik ben nog een beetje in mezelf gekeerd merk ik, doe rustig aan en dat heeft alles te maken met alle mooie indrukken die nog steeds voorbij komen.

Liefs voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven