nare droom

30-11-2010 19:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
afgelopen nacht droomde ik dat ik mijn moeder verloor. Eerst zag ik mensen onder lijkdoeken (was ook mijn moeder in mijn droom??) met bloed liggen. Daarna hoorde ik dat mijn moeder overleden was en dat ze aan een hartaandoening leed. Daarna werd ik verder in de droom met mijn verdriet geconfronteerd en zei tegen mensen: "het is zo erg dat ze er niet meer is, ze was alles voor mij". Het voelde allemaal heel naar en levensecht.

Ik heb al eerder voorspellende dromen gehad, ook eens over een familielid die kanker zou krijgen en zou overlijden. Een half jaar later werd de diagnose gesteld en hij overleed enige tijd daarna. (terwijl hij op het moment van de droom nog niet eens klachten had)....

Zou deze droom toch iets anders kunnen betekenen? Ik weet dat de dood staat voor afscheid, maar er staat ons beiden de komende tijd geen verhuizing of iets dergelijks te wachten. Onze levens zijn open boeken voor elkaar en we hebben nooit ruzie....dus ik zie hier niet zo snel een verklaring in.

Ik vraag mij echt af wat deze droom betekenen kan, is er iemand die mij zou kunnen helpen?
Ik heb ook van die voorspellende dromen gehad. Ze zijn naar, erger dan een nachtmerrie. Voelt die droom echt voorspellend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven